Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Viljan hinta nousee lähivuosina maailmalla?  (Luettu 1169 kertaa)

minä-itte

  • Vieras
Vilja-asiamies kehottaa tämän päivän MaasTullissa viljelijöitä kiinnittämään viljojensa hinnat lähivuosiksi  nykytasolle.

Viimeksi muokattu: 01.11.11 - klo:06:49 kirjoittanut minä-itte

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65734
Vs: Viljan hinta nousee lähivuosina?
kui paljon hinta nousee?      tietäis vähän suunnitella mitä kylväää!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Viljan hinta nousee lähivuosina?
Saisiko A-marketista assbonusta jos kävisi kiinnittämässä vaikka kauran hinnan 60 €/tonni seuraaviksi viideksi vuodeksi  ;D Eikä tietenkään sitten viljelisi sitä ollenkaan  ;D

Veijo Esso

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 151
  • Jätkäkulttuurin ammattilainen
Vs: Viljan hinta nousee lähivuosina?
Joopa joo Max poika se kirjootteloo hyviä tarinoita lehdissä. Taitaa omat osakkeet olla jossain muualla. Kuka vielä uskoo sitä bullshittiä mitä MTK laskee ulos  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

minä-itte

  • Vieras
Vs: Viljan hinta nousee lähivuosina?
Joopa joo Max poika se kirjootteloo hyviä tarinoita lehdissä. Taitaa omat osakkeet olla jossain muualla. Kuka vielä uskoo sitä bullshittiä mitä MTK laskee ulos  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Aika harva uskoo. Meilläpäin on jo laaja MTK-vapaa maaseutuvyöhyke ja laajenee koko ajan.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Viljan hinta nousee lähivuosina?
Joopa joo Max poika se kirjootteloo hyviä tarinoita lehdissä. Taitaa omat osakkeet olla jossain muualla. Kuka vielä uskoo sitä bullshittiä mitä MTK laskee ulos  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Noista osakkeista: yhdellä "etujärjestöllä" on paljon rehutehtaan osakkeita, saa merkittävät tulot osakkeistaan. Samoin yhdellä ent. puheenjohtajalla on paljon osakkeita.

Mitä alempi viljan ostohinta sen paremmat osingot.