Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe konehankintoja...  (Luettu 4828 kertaa)

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7094
Vs: konehankintoja...
Kesti vuoden ja sitten meni hermot Samsungin kanssa. Ei meinaan korealaisinsinöörinörtin ja minun käyttöliittymätoiveet kohdanneet.
Mun hermot ei kestäneet kahta viikkoakaan.

Kuukausi riitti mulle, äitille noin vuosi ja isällä on vieläkin :) Toivat kerran tullessaan mulle puhelimen kun ei kuulemma saanut kiinni nokialaisesta, oli tuo tsamsung ihmeellinen käytettävä.

Että elä heino hättäile, luovuta vaan rauhassa kun siltä tuntuu, et oo ensimmäinen ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: konehankintoja...
Kylläpä Heinuva hetkaotettiin pahimman jäläkeen. Siina Samsunkilla pittää olla vinot silimät että näpläös onnistuu. Mee hyvä mies huommenna perruun kaopat. Mullaki kerran meinas olla moenn S. mutta Jumala varijeli ja antoe ällijä ostaa kunnon Nokija. Eijoo kavuttanu. Aena pelovaa.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: konehankintoja...
Nokialaisessa saa rahalle parhaiten vastinetta, kesällä ostin yhden ja sain kolme.
Ensimmäinen ei kuulunut viittäkilometriä kauempana mastosta, kolmesti kävi "korjauksella" (lue päivitettävänä), ennenkuin uskoivat ja antoivat uuden.
Toinen kuului kyllä hienosti, mutta näyttö ei toiminut.
Tämä kolmas nyt jopa kuuluu ja näkyy (vielä). >:(

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9803
Vs: konehankintoja...
helevettiläenen kun siinä on vaekka mitä toemintoja hiustenkuivaajasta lähtien. Sannoen myöjälle että pitäs olla taskulammpu ja kamera. Opettele tässä sitte niitä hienovuksie.

Kyllä siitä muuten oppii käyttään  ::) Mutta sen kun opettelee, niin ei sitten muilla osaakkaan  ;) Se eka mun Samsungi oli vähän kinkkinen kun suomalaiset käännökset oli väärissä kohdissa joissain valikoissa. Englantilaiset oli  oikein. Mutta oppiihan tuon, jos näytössä on kamera niin viestithän siitä aukee  ::) Tosin en enää muista mitkä siinä oli väärin , ei kuitenkaan kaikki . Tässä mallissa on kuitenkin yks heikkous , koska soittoääni on kaikille sama. Ennen tiesi äänestä, jos numero ei ollut muistiossa niin ei oo kiirusta vastata - saattaa olla lehtikauppias  :)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: konehankintoja...
Olen positiivisesti yllättynyt Nokialaisten kestävyydestä. 3 vuotta on ollut nyt käytössä veljeltä saatu N80 eli tämmöinen liukukannella varustettu puhelin jossa on kameraa ja nettiselainta yms. On ollut kosteassa taskussa ja kylmässä ym. ja sitä on pudoteltu mut ei ole antautunut. Akun kesto oikeastaan ainoa isompi murhe, saattaa kylmässä tiltata kesken päivänkin jos on huonossa kentässä.

Tuota samsunkia kattelin jostain mainoksesta, mutta ei nyt vielä suurta innostusta herättänyt. Akunkesto kyllä plussaa ja ihan käytännössäkin todettua että lataussyksi voi olla jopa viikkoja noissa.

Ps. ainoa puhelin jonka rikoin pudottamalla oli tämä nokian "työmiehen puhelin"  ;D Kauhea möhlö muutenkin kokojaan ja painonsa puolesta. Näytöstä hävisi yksi rivi kokonaan kun puhelin tippui paidan rintataskusta maantielle, eli reilun 150 cm korkeudelta.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's