Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Suomalaisen ruoan testi  (Luettu 4398 kertaa)

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Suomalaisen ruoan testi
Kertokaapa lyhyesti miksi Suomalainen ruoka on meille parasta.
Oikeaa ja väärää vastausta ei ole, eikä ketään palkita/saati tuomita.
Eli mistä se minusta tuntuu.

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Vs: Suomalaisen ruoan testi
No tottakain se on poronkäristys, tehtynä poron paremmista lihoista. Ja siihen lisukkeet. A Vot.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Suomalaisen ruoan testi
No tottakain se on poronkäristys, tehtynä poron paremmista lihoista. Ja siihen lisukkeet. A Vot.

Ruokajuomaksi kylmää koskenkorvaa . Mikäli ei , ole käy lämminkin .

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Suomalaisen ruoan testi
Argentiinan härkää, Uuden-Seelannin kiiviä, lentorahtina tuotuja vihanneksia... Tiedä, mitä syöt.

-Siispä syön mieluimmin oman maan pottuja ja lähitienoon pihvilihaa.

-Päälle metsämarjoja pakastimesta, joita ei ole poimittu toiselta puolelta maapalloa tuoduilla thaimaalaisilla poimijoilla.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Suomalaisen ruoan testi
Argentiinan härkää, Uuden-Seelannin kiiviä, lentorahtina tuotuja vihanneksia... Tiedä, mitä syöt.

-Siispä syön mieluimmin oman maan pottuja ja lähitienoon pihvilihaa.

-Päälle metsämarjoja pakastimesta, joita ei ole poimittu toiselta puolelta maapalloa tuoduilla thaimaalaisilla poimijoilla.

Näissä Thaimaalaisissa on niiden käytössä on vaan sellanen juttu, kun suomalaiset ei enää viitsi itse poimia marjoja myyntiin ....
Se on siinä se juttu.

mah

  • Vieras
Vs: Suomalaisen ruoan testi
Ollaan miähiä eikä marjanpoimijoita.

mah

  • Vieras
Vs: Suomalaisen ruoan testi
Kunnon läskisoosi. Läskit pitää olla rapeita, muttei palaneita. Läskin liemistä kastike. Pottumuussin ja rieskan kera. Huuhdotaan maidolla taikka oluella, kotimaista kolmea tolppaa. Iltapalaksi rennie tai samariini. ;D

hiluhi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1739
  • Murheellinen vilkuttaja
Vs: Suomalaisen ruoan testi
Savustettu ankerias ja juomaksi olutta tai sahtia.

Ano Nyymi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7
Vs: Suomalaisen ruoan testi
Moni ylipainoinen suomalainen on niin kiireinen, ettei ehdi ruokaa laittaa. Syö sitten kuppilassa mitä sattuu tai ostaa teollista valmismuusia. Voi olla että ahneudella on paskainen loppu, ellemme opi elämään hitaammin.

Hyvistä tarpeita itse tehty kotiruoka on parasta, jos on taitoa ja halua sellaista laittaa :-*

Aulis Anttila

  • Vieras
Oppi...
Hyvistä tarpeita itse tehty kotiruoka on parasta, jos on taitoa ja halua sellaista laittaa :-*

Juuri noin... ja jokainen oppii tuon taidon... harjoittelemalla  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Suomalaisen ruoan testi
Moni ylipainoinen suomalainen on niin kiireinen, ettei ehdi ruokaa laittaa. Syö sitten kuppilassa mitä sattuu tai ostaa teollista valmismuusia. Voi olla että ahneudella on paskainen loppu, ellemme opi elämään hitaammin.

Hyvistä tarpeita itse tehty kotiruoka on parasta, jos on taitoa ja halua sellaista laittaa :-*


Täyttä asiaa!! Miestenkin kannattaa opetella laittaan itse ruokaa, jos kunnon sapuskaa haluaa. Itse syön paraikaa hirvenliha-aurajuustokermaperunoita. Valmistus tosi helppoa ja nopeaa. Ruskistin raakoja perunapalasia pannulla, 5 minuutiksi mikroon, sillä aikaa nopea käristyksen ruskistus, kerma ja aurajuusto joukkoon ja lopuksi perunat mikrosta, mausteet ja suolat sekaan. Jälkiruuaksi vohveleita kermavaahdolla.

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Suomalaisen ruoan testi
Moni ylipainoinen suomalainen on niin kiireinen, ettei ehdi ruokaa laittaa. Syö sitten kuppilassa mitä sattuu tai ostaa teollista valmismuusia. Voi olla että ahneudella on paskainen loppu, ellemme opi elämään hitaammin.

Hyvistä tarpeita itse tehty kotiruoka on parasta, jos on taitoa ja halua sellaista laittaa :-*


Täyttä asiaa!! Miestenkin kannattaa opetella laittaan itse ruokaa, jos kunnon sapuskaa haluaa. Itse syön paraikaa hirvenliha-aurajuustokermaperunoita. Valmistus tosi helppoa ja nopeaa. Ruskistin raakoja perunapalasia pannulla, 5 minuutiksi mikroon, sillä aikaa nopea käristyksen ruskistus, kerma ja aurajuusto joukkoon ja lopuksi perunat mikrosta, mausteet ja suolat sekaan. Jälkiruuaksi vohveleita kermavaahdolla.

Minä en kokkaa, siivoa ja hoida lapsia. Akkojen hommaa. :-\
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Suomalaisen ruoan testi
Moni ylipainoinen suomalainen on niin kiireinen, ettei ehdi ruokaa laittaa. Syö sitten kuppilassa mitä sattuu tai ostaa teollista valmismuusia. Voi olla että ahneudella on paskainen loppu, ellemme opi elämään hitaammin.

Hyvistä tarpeita itse tehty kotiruoka on parasta, jos on taitoa ja halua sellaista laittaa :-*


Täyttä asiaa!! Miestenkin kannattaa opetella laittaan itse ruokaa, jos kunnon sapuskaa haluaa. Itse syön paraikaa hirvenliha-aurajuustokermaperunoita. Valmistus tosi helppoa ja nopeaa. Ruskistin raakoja perunapalasia pannulla, 5 minuutiksi mikroon, sillä aikaa nopea käristyksen ruskistus, kerma ja aurajuusto joukkoon ja lopuksi perunat mikrosta, mausteet ja suolat sekaan. Jälkiruuaksi vohveleita kermavaahdolla.

Minä en kokkaa, siivoa ja hoida lapsia. Akkojen hommaa. :-\

   Synnyttämään ja imettämään en pysty, kaikki muut hommat käy. Naisia ei tarvii kuin harrastukseen ,,,,,enää :D

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Suomalaisen ruoan testi





Minä en kokkaa, siivoa ja hoida lapsia. Akkojen hommaa. :-\

Siirtyisit  sinäkin jo 2000-luvulle.  :D ;D

Ja ruuasta puhuen...räiskäleet, mansikkahillo ja kylmä maito, todella maittavaa...ja kylmä maito on kesähelteellä ylivoimaisesti paras janojuoma, kyllä siinä oluet ja virvoitusjuomat jää kauas taakse.

Viimeksi muokattu: 20.03.09 - klo:21:24 kirjoittanut Puppugeneraattori

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Suomalaisen ruoan testi





Minä en kokkaa, siivoa ja hoida lapsia. Akkojen hommaa. :-\

Siirtyisin sinäkin jo 2000-luvulle.  :D ;D

Ja ruuasta puhuen...räiskäleet, mansikkahillo ja kylmä maito, todella maittavaa...ja kylmä maito on kesähelteellä ylivoimaisesti paras janojuoma, kyllä siinä oluet ja virvoitsjuomat jää kauas taakse.


   Meneppä johonkin ravintolaan ja tarjoilijan kysyessä mitäs juotavaa sais olla, vastaat kylmää maitoa :o