Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vinkki  (Luettu 2499 kertaa)

Namskis !

  • Vieras
Vinkki
moi. mlla on 600 litran eho ruisku. Sain siitä (ylläri ylläri...) 1000 litrasen (abaut) kun lliitin muhvilla siihen ns. "lisätynnyrin" kiinni.  Namskis !
My agriculture is not very big, but ny ranch is going to bigger and bigger....
(I Was buiing a more areas...) Namskis !

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vinkki
How is Your project "Reittä pitkin" doing?
Kui mää ain olen paras?

Namskis !

  • Vieras
Vs: Vinkki
Kävin suihkuttamassa hukankauraa kaurasta. "Lisätynnyri" oli liika korkeanmallinen. Sillan maksimikorkeus oli 3.8 metriä: Valtava määrä Amitrolia valahti alapuolella olevaan jokeen. Onneksi ei ollut silminnäkijöitä.
Ainoastaan nuorehko nainen ongella. Namskis !

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vinkki
Ainoastaan nuorehko nainen ongella. Namskis !

***Tuota ei lasketakaan ihmiSEKSI. Vain potentiaaliSEKSI SEKSIkumppaniksi.
Kui mää ain olen paras?

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Vinkki
Mikäköhän tämä Namskis on?
No asiasta seitsemänteen,tinokin siinä soitteli tai plini,Ferkkua kyseli.Sanoin ettei sekopäille myydä alko vituilemaan että kun en sitä pumpattavaa Hirvosta ole palauttanut jolle raukkaparka on itse karvoituksen tehnyt hevosenjouhista.
Enkä minä ole mitään Hirvosta pyytänyt lainaan,itse tuputti että voisin harjoitella tulevaa kimppasessiota varten johon taas Tinppa on tino mukaan halukas.

Miksi sen hirvosen mukana oli rasvaprässi ja moottorisaha  ???
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Vinkki
Mikäköhän tämä Namskis on?
No asiasta seitsemänteen,tinokin siinä soitteli tai plini,Ferkkua kyseli.Sanoin ettei sekopäille myydä alko vituilemaan että kun en sitä pumpattavaa Hirvosta ole palauttanut jolle raukkaparka on itse karvoituksen tehnyt hevosenjouhista.
Enkä minä ole mitään Hirvosta pyytänyt lainaan,itse tuputti että voisin harjoitella tulevaa kimppasessiota varten johon taas Tinppa on tino mukaan halukas.

Miksi sen hirvosen mukana oli rasvaprässi ja moottorisaha  ???

Nyt kunnolet touhunnut hirvosen kanssa, niin tiedät varmaan misson se kuuluisa hevon*****... ?