Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Vulcan - 25.02.18 - klo:18:32
-
Tarkoitus olisi hankkia leveät renkaat valtraan(t174) 900/50r42. Pysyykö tuollaisilla renkailla tiellä talvella?
Bkt kauppias sanoi että uusissa valtroissa tulee jokin rengasmelu ongelma jos isontaa kehää? onko tietoa kellään asiasta?
-
no ei ainakaan ketjuitta kovinkummoista hommaa tee jos oikeasti mäkisiä paikkoja tai umpea pitää päästä.
-
Mainoksessa esitellään suurempaa kosketuspintaalaa ja pienempää pintapainetta, tulkitsen että kitkaa vähemmän.
-
Eikai noin leveillä renkailla ole koskaan pitoa talvella.
-
Näin oletan, ripakuvio ei talvipitoominaisuutena ole paras.Palapintarenkaita on käytetty ,ne toimivat suht hyvin ja nastotettuna raskailla koneilla toimii.Näin näissä urakkakoneissa.
-
onko nuissa palarenkaissa kuin isoja eroja pitoon ja kestävyyteen? kun nuissa riparenkaissa on tuo talviominaisuudet kyllä aika heikkoja nykyään. fiun alla vanhat ryssän renkaat ja pitää ihan toisella tavoin lumella ketjuittakin.
-
Eiköhän tuo mene kuten autoissakin. Mitä pehmeämpi seos, sitä parempi pito ja myös nopeampi kuluminen. Budjettirenkaissa käytetään kovia muoviseoksia, pito on huono ja kulutuskestävyys jotain kohtuullisen ja hyvän väliltä.
Trelleborgin Tm800:ssa on yllättävänkin hyvä talvipito riparenkaaksi. Voihan noihin nastatkin porata, varsinkin Michelinin riparenkaille voi jo sanoa lähes välttämättömäksi toimenpiteeksi.
-
misukat on ollu jo vuosikymmen ainakii liukkaita. itellä jo 1900 luvulla noita hiihtorenkaita. tuntu isolta erolta kun danupianat tuli alle. nastoista olen ollu aika tyytyväinen nuihin kymppimillisiin porattaviin grip eihin. kestänny hyvin ja pitäny yllätävän hyvin. ketjut kohta myyntiin.
-
Eiköhän tuo mene kuten autoissakin. Mitä pehmeämpi seos, sitä parempi pito ja myös nopeampi kuluminen. Budjettirenkaissa käytetään kovia muoviseoksia, pito on huono ja kulutuskestävyys jotain kohtuullisen ja hyvän väliltä.
Trelleborgin Tm800:ssa on yllättävänkin hyvä talvipito riparenkaaksi. Voihan noihin nastatkin porata, varsinkin Michelinin riparenkaille voi jo sanoa lähes välttämättömäksi toimenpiteeksi.
Eli michelin voidaan luokitella budjettirenkaaksi?
-
Eiköhän tuo mene kuten autoissakin. Mitä pehmeämpi seos, sitä parempi pito ja myös nopeampi kuluminen. Budjettirenkaissa käytetään kovia muoviseoksia, pito on huono ja kulutuskestävyys jotain kohtuullisen ja hyvän väliltä.
Trelleborgin Tm800:ssa on yllättävänkin hyvä talvipito riparenkaaksi. Voihan noihin nastatkin porata, varsinkin Michelinin riparenkaille voi jo sanoa lähes välttämättömäksi toimenpiteeksi.
Eli michelin voidaan luokitella budjettirenkaaksi?
Ei, koska Michelinissä ei käytetä halpoja ja kovia muoviseoksia.
-
vaan kalliita ja liukkaita muoviseoksia. kaveri just manas tosa eilen mikä hitto x-grip se nyt onkaan.