Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe PALAS-etukuormain  (Luettu 30041 kertaa)

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: PALAS-etukuormain
Ismen heikko kohta on kauan ollut vakaajatangon ja sylinterin välinen kolmio pala,tuppaa repeen ja sylinterit vuoti tehtaasta riippumattomasta syystä. Tänä päivänä aivan ok kuormain yhden 170L kokemuksella.

Tuosta syystä meille ostettu ensimmäinen Isme oli myös viimeinen. Kuormaaja oli 160 2850 jontikassa ja olihan se mukava ruveta kesken rehunteon hitsaamaan uuden karhiaa kuormaajaa. Voivat toki nyt olla parempia, kuin 2004.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Valmet mies

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vs: PALAS-etukuormain
minun mielestä kyllä quicken kuormaimet on parhaita joka hommassa.

TDK

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2069
  • Kotimaisen ruuan tuottaja - kallis harrastus
Vs: PALAS-etukuormain
Ismen heikko kohta on kauan ollut vakaajatangon ja sylinterin välinen kolmio pala,tuppaa repeen ja sylinterit vuoti tehtaasta riippumattomasta syystä. Tänä päivänä aivan ok kuormain yhden 170L kokemuksella.

Millä te saatte ismestä sen kolmiopalan rikki??? Ei mää vaan saanu, kuus(6) vuotta paalin kantoa ja paskan mättöä eikä moittimista. Raskaisiin nostotöihin hiiappi, kaivuuhommiin kaivuri. Tulipalossa tuhoutuneen koneen tilalle tuli maxxum jossa Q kuormain ja heti kun kirstunvartija antaa luvan vaihtuu kuormain takasi ismeen. Kuikke on painava rautamöykky nostotehoon nähden, näkyvyys surkea ja sovitteet korkealla.

masahiiri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Vs: PALAS-etukuormain
Ismen heikko kohta on kauan ollut vakaajatangon ja sylinterin välinen kolmio pala,tuppaa repeen ja sylinterit vuoti tehtaasta riippumattomasta syystä. Tänä päivänä aivan ok kuormain yhden 170L kokemuksella.

Millä te saatte ismestä sen kolmiopalan rikki??? Ei mää vaan saanu, kuus(6) vuotta paalin kantoa ja paskan mättöä eikä moittimista. Raskaisiin nostotöihin hiiappi, kaivuuhommiin kaivuri. Tulipalossa tuhoutuneen koneen tilalle tuli maxxum jossa Q kuormain ja heti kun kirstunvartija antaa luvan vaihtuu kuormain takasi ismeen. Kuikke on painava rautamöykky nostotehoon nähden, näkyvyys surkea ja sovitteet korkealla.

mulla ainaki maxxumissa sovitteet matalalla. aisat on noin 10cm konepellin yläpuolella kun ovat vaakassa. jos katto jotain t tai n valtraa nii niissä todella korkeella.

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: PALAS-etukuormain
03 vuotisesta 230b mallista meni ne kolmiot,n.2-3v íkäsenä. soitto tehtaalle ja seuraavana päivänä oli uudet osat kädessä hinta 0e.

uudet kolmiot on tehty täysin eritavalla. ei hajoa...tai ei oo hajonnu nyt 5v aikana
----

nostosylinterit vuosi, sisäänpäin ei ulos. kuormain laski yön aikana. nekin tuli uudet 0e ja kuormain silloin varmaan 2v vanha. alihankkija oli sorvannut putket liian karkeasti tai liian väljiksi, en muista tarkkaa syytä.

muuten siinä ei oo ollu mitään. ja vuoden vanha 180b on toiminut täysin moitteetta.

Juntti2

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2
Vs: PALAS-etukuormain
Löytyiskö täältä apua!?
Tarvis saada vakaajan mitta ismen malliin 1600l!
Se on sitä vanhempaa mallia missä on kolmiopala tasasivuinen!!