Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD 6600 vapaa paluu?  (Luettu 11899 kertaa)

mah

  • Vieras
Vs: JD 6600 vapaa paluu?
[Siittä vaan letku sisään. Deeressä tuo täyttötulppa on niin vähäisellä käytöllä, että sen paikkaa saa aina huoltokirjoista etsiä.

Deerehän siis ei vuoda öljyä mistään ensimmäisen 10 000 työtunnin aikana  8)


Siis 6610 jontikkahan on oikein kuuluisa siitä että hytin alta joku letku paukahtaa!
Viimeyönä viimeks tuli 4,6 km öljyraitaa asfaltille kun vasta kotipihassa huomasin vuodon.Oli hankautunut taas yksi lukemattomista kumiletkuista runkoon ja öljyt pihalle.Olen jopa oppinut niitä etukäteen vaihtamaan,mut taas yllätti jontikka isännän.Päivän-näöllä ei niin paha mut pimeässä työskennellessä joskus huomaa vasta kun ohjaus tai nostolaite ei toimi.
Kyseessä taas siis ominaisuus ei vika  ::)
Merkillistä täpinöintiä, mää en viitteis antaa perän valua kuiviin vaan järjestäisin ne letkut kerralla kuntoon
[/quote]

Vai letkut kerralla kuntoon...BACKSPACElla ei vissiin ole ollut 10-sarjan jontikkaa...? :-X

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65673
Vs: JD 6600 vapaa paluu?
on se hienoa kun ei edes tehtaalla osata vetää letkuhässäköitä järkevästi.   ole joskus katellu noita virityksiä ja ihmetelly että miks noin.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: JD 6600 vapaa paluu?
[Siittä vaan letku sisään. Deeressä tuo täyttötulppa on niin vähäisellä käytöllä, että sen paikkaa saa aina huoltokirjoista etsiä.

Deerehän siis ei vuoda öljyä mistään ensimmäisen 10 000 työtunnin aikana  8)


Siis 6610 jontikkahan on oikein kuuluisa siitä että hytin alta joku letku paukahtaa!
Viimeyönä viimeks tuli 4,6 km öljyraitaa asfaltille kun vasta kotipihassa huomasin vuodon.Oli hankautunut taas yksi lukemattomista kumiletkuista runkoon ja öljyt pihalle.Olen jopa oppinut niitä etukäteen vaihtamaan,mut taas yllätti jontikka isännän.Päivän-näöllä ei niin paha mut pimeässä työskennellessä joskus huomaa vasta kun ohjaus tai nostolaite ei toimi.
Kyseessä taas siis ominaisuus ei vika  ::)
Merkillistä täpinöintiä, mää en viitteis antaa perän valua kuiviin vaan järjestäisin ne letkut kerralla kuntoon

Vai letkut kerralla kuntoon...BACKSPACElla ei vissiin ole ollut 10-sarjan jontikkaa...? :-X
[/quote]
Joo, ei ole ollut mitään sellaista konemallia, joka uudesta asti ollut tunnettu lastentaudeistaan  ;D

Mut jos mulla olis tuollainen, niin se ei vuotaisi öljyä. Tulis se letkujen järjestäminen kuitenkin halvemmaksi kuin perän jatkuva kuivaaminen  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: JD 6600 vapaa paluu?
[Siittä vaan letku sisään. Deeressä tuo täyttötulppa on niin vähäisellä käytöllä, että sen paikkaa saa aina huoltokirjoista etsiä.

Deerehän siis ei vuoda öljyä mistään ensimmäisen 10 000 työtunnin aikana  8)


Siis 6610 jontikkahan on oikein kuuluisa siitä että hytin alta joku letku paukahtaa!
Viimeyönä viimeks tuli 4,6 km öljyraitaa asfaltille kun vasta kotipihassa huomasin vuodon.Oli hankautunut taas yksi lukemattomista kumiletkuista runkoon ja öljyt pihalle.Olen jopa oppinut niitä etukäteen vaihtamaan,mut taas yllätti jontikka isännän.Päivän-näöllä ei niin paha mut pimeässä työskennellessä joskus huomaa vasta kun ohjaus tai nostolaite ei toimi.
Kyseessä taas siis ominaisuus ei vika  ::)
Merkillistä täpinöintiä, mää en viitteis antaa perän valua kuiviin vaan järjestäisin ne letkut kerralla kuntoon

Vai letkut kerralla kuntoon...BACKSPACElla ei vissiin ole ollut 10-sarjan jontikkaa...? :-X
Joo, ei ole ollut mitään sellaista konemallia, joka uudesta asti ollut tunnettu lastentaudeistaan  ;D

Mut jos mulla olis tuollainen, niin se ei vuotaisi öljyä. Tulis se letkujen järjestäminen kuitenkin halvemmaksi kuin perän jatkuva kuivaaminen  ;D
[/quote]

Millon ne letkut alkaa postaamaan, vajaa kymppitonni mittarissa ja nostolaitteen letkunpätkä räjähti toissa keväänä ja pari kertaa meni alkuaikoinan etukuormaajalle menevä letku. Kestänyt about 7000 tuntia kun vaihdettiin järeämpi letku, enemmän kankaita kuten huollossa neuvoivat. Katellut niitä mahan alla olevia letkuja, että niille tullee noutaja jossain välissä ja öljynvaihdoissa niitä tutkaillut ja parannellut asentoja, jotain suojannutkin. Ei ole ollut iso vaiva, meilläpäin kutsutaan ennakoivaksi huolloksi :) Aikaakaan ei vie paljoa mitään, samoilla sotkuilla tekee kun öljyjä vaihtaa.

30-sarjaa jossain vaiheessa tilalle, köyhällä kasvinvijlelillä ei varaa ärrään. Ellei sitten venttiä, nehän halvempia kuin ärrät... :-X
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: JD 6600 vapaa paluu?
[Siittä vaan letku sisään. Deeressä tuo täyttötulppa on niin vähäisellä käytöllä, että sen paikkaa saa aina huoltokirjoista etsiä.

Deerehän siis ei vuoda öljyä mistään ensimmäisen 10 000 työtunnin aikana  8)


Siis 6610 jontikkahan on oikein kuuluisa siitä että hytin alta joku letku paukahtaa!
Viimeyönä viimeks tuli 4,6 km öljyraitaa asfaltille kun vasta kotipihassa huomasin vuodon.Oli hankautunut taas yksi lukemattomista kumiletkuista runkoon ja öljyt pihalle.Olen jopa oppinut niitä etukäteen vaihtamaan,mut taas yllätti jontikka isännän.Päivän-näöllä ei niin paha mut pimeässä työskennellessä joskus huomaa vasta kun ohjaus tai nostolaite ei toimi.
Kyseessä taas siis ominaisuus ei vika  ::)
Merkillistä täpinöintiä, mää en viitteis antaa perän valua kuiviin vaan järjestäisin ne letkut kerralla kuntoon

Vai letkut kerralla kuntoon...BACKSPACElla ei vissiin ole ollut 10-sarjan jontikkaa...? :-X
Joo, ei ole ollut mitään sellaista konemallia, joka uudesta asti ollut tunnettu lastentaudeistaan  ;D

Mut jos mulla olis tuollainen, niin se ei vuotaisi öljyä. Tulis se letkujen järjestäminen kuitenkin halvemmaksi kuin perän jatkuva kuivaaminen  ;D

Millon ne letkut alkaa postaamaan, vajaa kymppitonni mittarissa ja nostolaitteen letkunpätkä räjähti toissa keväänä ja pari kertaa meni alkuaikoinan etukuormaajalle menevä letku. Kestänyt about 7000 tuntia kun vaihdettiin järeämpi letku, enemmän kankaita kuten huollossa neuvoivat. Katellut niitä mahan alla olevia letkuja, että niille tullee noutaja jossain välissä ja öljynvaihdoissa niitä tutkaillut ja parannellut asentoja, jotain suojannutkin. Ei ole ollut iso vaiva, meilläpäin kutsutaan ennakoivaksi huolloksi :) Aikaakaan ei vie paljoa mitään, samoilla sotkuilla tekee kun öljyjä vaihtaa.

30-sarjaa jossain vaiheessa tilalle, köyhällä kasvinvijlelillä ei varaa ärrään. Ellei sitten venttiä, nehän halvempia kuin ärrät... :-X
[/quote]

Mää oonkin aina pitänyt sinua poikkeusellisen fiksuna, noin pitää toimia
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7096
Vs: JD 6600 vapaa paluu?
[Siittä vaan letku sisään. Deeressä tuo täyttötulppa on niin vähäisellä käytöllä, että sen paikkaa saa aina huoltokirjoista etsiä.

Deerehän siis ei vuoda öljyä mistään ensimmäisen 10 000 työtunnin aikana  8)


Siis 6610 jontikkahan on oikein kuuluisa siitä että hytin alta joku letku paukahtaa!
Viimeyönä viimeks tuli 4,6 km öljyraitaa asfaltille kun vasta kotipihassa huomasin vuodon.Oli hankautunut taas yksi lukemattomista kumiletkuista runkoon ja öljyt pihalle.Olen jopa oppinut niitä etukäteen vaihtamaan,mut taas yllätti jontikka isännän.Päivän-näöllä ei niin paha mut pimeässä työskennellessä joskus huomaa vasta kun ohjaus tai nostolaite ei toimi.
Kyseessä taas siis ominaisuus ei vika  ::)
Merkillistä täpinöintiä, mää en viitteis antaa perän valua kuiviin vaan järjestäisin ne letkut kerralla kuntoon

Vai letkut kerralla kuntoon...BACKSPACElla ei vissiin ole ollut 10-sarjan jontikkaa...? :-X
Joo, ei ole ollut mitään sellaista konemallia, joka uudesta asti ollut tunnettu lastentaudeistaan  ;D

Mut jos mulla olis tuollainen, niin se ei vuotaisi öljyä. Tulis se letkujen järjestäminen kuitenkin halvemmaksi kuin perän jatkuva kuivaaminen  ;D

Millon ne letkut alkaa postaamaan, vajaa kymppitonni mittarissa ja nostolaitteen letkunpätkä räjähti toissa keväänä ja pari kertaa meni alkuaikoinan etukuormaajalle menevä letku. Kestänyt about 7000 tuntia kun vaihdettiin järeämpi letku, enemmän kankaita kuten huollossa neuvoivat. Katellut niitä mahan alla olevia letkuja, että niille tullee noutaja jossain välissä ja öljynvaihdoissa niitä tutkaillut ja parannellut asentoja, jotain suojannutkin. Ei ole ollut iso vaiva, meilläpäin kutsutaan ennakoivaksi huolloksi :) Aikaakaan ei vie paljoa mitään, samoilla sotkuilla tekee kun öljyjä vaihtaa.

30-sarjaa jossain vaiheessa tilalle, köyhällä kasvinvijlelillä ei varaa ärrään. Ellei sitten venttiä, nehän halvempia kuin ärrät... :-X

Mää oonkin aina pitänyt sinua poikkeusellisen fiksuna, noin pitää toimia
[/quote]

Eikun mä oon laiska, ja laiska on luova yrittäen välttää ongelmia ;D
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

HEINÄMIES-07

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 299
  • Sivutoimista Sisuilua vuodesta -94 alkaen.
Vs: JD 6600 vapaa paluu?


Millon ne letkut alkaa postaamaan, vajaa kymppitonni mittarissa ja nostolaitteen letkunpätkä räjähti toissa keväänä ja pari kertaa meni alkuaikoinan etukuormaajalle menevä letku.


Jos on etukuormaimella varustettu niin n. 4000 h.ja alkaa letkut vuotaa.
Kait se kuormain aiheuttaa jotenkin paineiskuja kumiletkuihin.
Kyseessä siis SE(lue sekunda)malli.
Ihan vaan vetohommissa J-D voi jopa olla edelleen kuiva kone.
Edellinen oli 2650 ja ongelma oli ruostuminen kun ei vuotanut yhtään öljyä  :D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: JD 6600 vapaa paluu?


Millon ne letkut alkaa postaamaan, vajaa kymppitonni mittarissa ja nostolaitteen letkunpätkä räjähti toissa keväänä ja pari kertaa meni alkuaikoinan etukuormaajalle menevä letku.


Jos on etukuormaimella varustettu niin n. 4000 h.ja alkaa letkut vuotaa.
Kait se kuormain aiheuttaa jotenkin paineiskuja kumiletkuihin.
Kyseessä siis SE(lue sekunda)malli.
Ihan vaan vetohommissa J-D voi jopa olla edelleen kuiva kone.
Edellinen oli 2650 ja ongelma oli ruostuminen kun ei vuotanut yhtään öljyä  :D
Meillä on kans noissa 2000-sarjalaisissa ollut tuota ruostumista.

Se aina ihmetyttää, että miksi Opel sekä vuotaa öljyä että ruostuu
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mah

  • Vieras
Vs: JD 6600 vapaa paluu?
[Siittä vaan letku sisään. Deeressä tuo täyttötulppa on niin vähäisellä käytöllä, että sen paikkaa saa aina huoltokirjoista etsiä.

Deerehän siis ei vuoda öljyä mistään ensimmäisen 10 000 työtunnin aikana  8)


Siis 6610 jontikkahan on oikein kuuluisa siitä että hytin alta joku letku paukahtaa!
Viimeyönä viimeks tuli 4,6 km öljyraitaa asfaltille kun vasta kotipihassa huomasin vuodon.Oli hankautunut taas yksi lukemattomista kumiletkuista runkoon ja öljyt pihalle.Olen jopa oppinut niitä etukäteen vaihtamaan,mut taas yllätti jontikka isännän.Päivän-näöllä ei niin paha mut pimeässä työskennellessä joskus huomaa vasta kun ohjaus tai nostolaite ei toimi.
Kyseessä taas siis ominaisuus ei vika  ::)
Merkillistä täpinöintiä, mää en viitteis antaa perän valua kuiviin vaan järjestäisin ne letkut kerralla kuntoon

Vai letkut kerralla kuntoon...BACKSPACElla ei vissiin ole ollut 10-sarjan jontikkaa...? :-X
Joo, ei ole ollut mitään sellaista konemallia, joka uudesta asti ollut tunnettu lastentaudeistaan  ;D

Mut jos mulla olis tuollainen, niin se ei vuotaisi öljyä. Tulis se letkujen järjestäminen kuitenkin halvemmaksi kuin perän jatkuva kuivaaminen  ;D

Millon ne letkut alkaa postaamaan, vajaa kymppitonni mittarissa ja nostolaitteen letkunpätkä räjähti toissa keväänä ja pari kertaa meni alkuaikoinan etukuormaajalle menevä letku. Kestänyt about 7000 tuntia kun vaihdettiin järeämpi letku, enemmän kankaita kuten huollossa neuvoivat. Katellut niitä mahan alla olevia letkuja, että niille tullee noutaja jossain välissä ja öljynvaihdoissa niitä tutkaillut ja parannellut asentoja, jotain suojannutkin. Ei ole ollut iso vaiva, meilläpäin kutsutaan ennakoivaksi huolloksi :) Aikaakaan ei vie paljoa mitään, samoilla sotkuilla tekee kun öljyjä vaihtaa.

30-sarjaa jossain vaiheessa tilalle, köyhällä kasvinvijlelillä ei varaa ärrään. Ellei sitten venttiä, nehän halvempia kuin ärrät... :-X

Mää oonkin aina pitänyt sinua poikkeusellisen fiksuna, noin pitää toimia
[/quote]
Kyllä tuo 10-jontikka, ainakin omalle kohdalle osunut, oli niin vekkuli, että aina se löysi paikan, josta pääsi laskemaan öljynsä pihalle.  :'(