Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kevennystä oloon.  (Luettu 9127 kertaa)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: kevennystä oloon.
puntari näytti pahimmillaan 120,5 vaatteet päällä. Silloin ajattelin, että nyt saa riittää. Alle 90 on tavoite.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

Köntys

  • Vieras
Vs: kevennystä oloon.
Agroonkin oma laihdutusryhmä, jokainen voi valehdella aloituspainon, joten lopputulokset ovat mairittelivia..paitsi tietysti Köntys.. :-[

Kyllä mä kuitenkin lyön komeimmat lukemat pöytään. Jos laitan aloituspainoksi 300kg (joka on tosi), niin piikakin kalpenee  8)

Sun painoksi arvioin näkemäni perusteella n.200-220kg.

Tee jotain ittelles. :-X
Nonih eihän Köntys sitten paina kuin 60-80kg enempikuin minä :-[ Saanen vielä kiinni jossen saa tuota olkapäätä ja muutamia jänteitä kestään kunnon rääkkiä. Ruuasta kun en suostu tinkiin yhtään.

Vähän hävettää, että viljelijäväestössä on tuollaisia nälkäänäkeviä suomalaisen ruuan mannekiineja  :(

Köntys

  • Vieras
Vs: kevennystä oloon.
puntari näytti pahimmillaan 120,5 vaatteet päällä. Silloin ajattelin, että nyt saa riittää. Alle 90 on tavoite.

Tuolta voi löytyä reseptejä, tai sitten ei. Mulla vain nälkä kasvoi kun ota luin  :-\

http://birgitmummu.vikki.fi/Terveys/Laihdutuskuuri2.htm

navettapiika

  • Vieras
Vs: kevennystä oloon.
puntari näytti pahimmillaan 120,5 vaatteet päällä. Silloin ajattelin, että nyt saa riittää. Alle 90 on tavoite.

Tuolta voi löytyä reseptejä, tai sitten ei. Mulla vain nälkä kasvoi kun ota luin  :-\

http://birgitmummu.vikki.fi/Terveys/Laihdutuskuuri2.htm
Hei, nää yrittää pudottaa massaa, ei lisätä sitä.. ::)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: kevennystä oloon.
Päivitys tähän! Alle sata tarkalleen 97,5. Jaksaminen on ihan eritasolla nyt, tuntuu että voi vieläkin päästä lähelle sitä kun oli joskus 25 vuotiaana ja tunsi olevansa elämänsä kunnossa.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: kevennystä oloon.
Paljonko vaaka sitten näytti kutsunnoissa... 75... 80 kg?
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: kevennystä oloon.
Paljonko vaaka sitten näytti kutsunnoissa... 75... 80 kg?
En muista kutsunnoissa mutta alokasaikana jäi mieleen luku 67kg ;D Mutta asiaan. Tänä aamuna ensimmäistä kertaa seitsemään vuoteen vaaka näytti alle 90kg painoa. Ja otetaan vielä kymppi pois. Hiukan on muuten olo korjautunut maaliskuun alusta. Enää ei nouse paino, se päätös pysyy ja on hakattu kiveen. Tästä olen niin varma kuin ikinä voi olla. Toki jos joku sairaus iskee ja sen myötä niin sitten.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12157
Vs: kevennystä oloon.


http://www.anttiheikkila.com/blogi/rasvaton_maito/ 8)
PLUSSAA. Huomasin aloituksessa saman (jo ennen Heikkilän artikkelia).