Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Simmo räväyttää!  (Luettu 3104 kertaa)

simmo

  • Vieras
Simmo räväyttää!
-tänään ja liittyy eka kertaa elämässään puolueeseen.Minussa on aina asunut pieni persu.OLen kyllästynyt noiden kepujen käytökseen., koska en kuulu kirkkoon, niin kepujen silmissä olen hylkiö, ihminen vailla ihmisarvoa.Täällä laitetaan todella suuri arvo kirkolle.Kun asuin vielä Luohualla,niin minua ei koskaan valittu koulun johtokuntaan ,ei edes esitetty,vaikka minulla oli siellä viisi lasta.Siksi en halunnut jäädä eläkkeelläkään luohualle,vaikka edes mennyt vävyni olis rakentanut mulle oikein hirsimökin.Parhaalle kangaspellolle!!!!Minä tein siihen ison mansikka maan, jota laajennan koko ajan.
Mutta kun vaalit on ovella ,niin kyllä keput silloin mielistellee.Ei auta.Olen päätökseni  tehnyt!!!!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Simmo tuli kaapista  :D

talutehnika

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
KJokaisessa suomalaisessa asuu pieni Persu  :)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
-tänään ja liittyy eka kertaa elämässään puolueeseen.Minussa on aina asunut pieni persu.OLen kyllästynyt noiden kepujen käytökseen., koska en kuulu kirkkoon, niin kepujen silmissä olen hylkiö, ihminen vailla ihmisarvoa.Täällä laitetaan todella suuri arvo kirkolle.Kun asuin vielä Luohualla,niin minua ei koskaan valittu koulun johtokuntaan ,ei edes esitetty,vaikka minulla oli siellä viisi lasta.Siksi en halunnut jäädä eläkkeelläkään luohualle,vaikka edes mennyt vävyni olis rakentanut mulle oikein hirsimökin.Parhaalle kangaspellolle!!!!Minä tein siihen ison mansikka maan, jota laajennan koko ajan.
Mutta kun vaalit on ovella ,niin kyllä keput silloin mielistellee.Ei auta.Olen päätökseni  tehnyt!!!!

  Onnittelut Simmo hyvästä päätöksestä. Kepusta ei ole koskaan ollut maalla asuvalle mitään hyötyä. Päin vastoin ;D

jk: Soini tais sit vastailla

simmo

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Noniin,hakemus lähti.Ootellaan jäsenkorttia ja sitte vaan vaalityötä tekemään puolueen hyväksi. ;D ::)

simmo

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Saa nähdä,milloin Lehtimäki onnittelee,vai onko hän vain piilopersu ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Saa nähdä,milloin Lehtimäki onnittelee,vai onko hän vain piilopersu ;D

Moni piilottaa Persuksensa yleisillä paikoilla  :D

Kobra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2572
  • TEUTSI ON RAUTAA
Vs: Simmo räväyttää!
Ompa simmolla kerrannii ollu järki matkassa. Valinta soppii simmolle ku nenä päähän. Vanhaa ilmaisua käyttääkseni.
Harvoin Kobra turhaan iskee...
----
http://oivapenna.vuodatus.net/

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Ompa simmolla kerrannii ollu järki matkassa. Valinta soppii simmolle ku nenä päähän. Vanhaa ilmaisua käyttääkseni.

 Sopis varmaan sullekin ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Ompa simmolla kerrannii ollu järki matkassa. Valinta soppii simmolle ku nenä päähän. Vanhaa ilmaisua käyttääkseni.
------------mä arvasin,että kopra herää,siksi oikein provosoin ;D Se onki nukkunut pitkään koiranunta niin aattelin sitä herätellä.Joo,nyt on kohta jäsen kirja hyppysessä.En ookkaan koskaan ennen nähnyt minkäänlaista puolueen jäsenkorttia.Saa nähä mitä ukko sanoo.Ei taijja sanua mittään,ku on hirvijahti kiihkeimmillään. ::)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Ompa simmolla kerrannii ollu järki matkassa. Valinta soppii simmolle ku nenä päähän. Vanhaa ilmaisua käyttääkseni.
------------mä arvasin,että kopra herää,siksi oikein provosoin ;D Se onki nukkunut pitkään koiranunta niin aattelin sitä herätellä.Joo,nyt on kohta jäsen kirja hyppysessä.En ookkaan koskaan ennen nähnyt minkäänlaista puolueen jäsenkorttia.Saa nähä mitä ukko sanoo.Ei taijja sanua mittään,ku on hirvijahti kiihkeimmillään. ::)

Perussuomalaisille ei kuulemma anneta jäsenkirjaa vaan niitä lyödään leimakirveellä otsaan  ???

simmo

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Mä sain jo postia Raimo Vistbackalta. ::) ::)

simmo

  • Vieras
Vs: Simmo räväyttää!
Mä sain jo postia Raimo Vistbackalta. ::) ::)
--ne nuo lestat ei saa kuulua muuhun puolueseen kuin kepuun ja kokoomukseen , mutta meidän seurakunnassa ei ole rajoitteita.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65618
Vs: Simmo räväyttää!
joko rami kerkes laittaa sulle sen laskun?     on pikkasen kiireempi nykyäään kuin vuos takasin päin........mutta hyvä että et kerenny karkaan jäniksenä! ;D ;D ;D ;D

                  noooo, ny on elämä edessä ja tie on kuuma!

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Simmo räväyttää!
Saa nähdä,milloin Lehtimäki onnittelee,vai onko hän vain piilopersu ;D

onnitteluni ettet ole enää vietävissä kepujen pelottelulla ja toteuttamattomilla
lupauksilla

suomessa tarvitaan muutosta maailmaa syleilevästä maksajapolitiikasta
koska kotimaakin kaipaa omia rahojaan

puoluekannastani voi toki esittää proknoosejaan, pahemmin harhaantuneita tölväisen ;D ;D