ja kiristään pyöränpultit
Eikö niissä romuissa pysy nekään paikallaan tehtaan jäljiltä
Aikoinaan 05 sajalaisessa oli banjot löysällä.
Mitäs muuta,muistakkaan kaikkea...
Perä yhdellä ristitapilla,eka takuuseen, toinen sitte omasta pussista..
Kytkin ihan susi,se kallis lujempi sitte kesti ok,
niitä vetolevyjä vauhtipyörän keskelle...
pikavaihde porsi,kuulema kolmepyttynen pyörii rynkyttämällä sen vuoksi hajoaa..
Synkrot tietysti..
Takuuseen vaan se eka perä ja kytkimen irrotushaarukka.
Tosin perää eivät voineet laitta kahdella ristitapilla?
Kytkimen irrotushaarukka siis se vahva versio petti vuosi ja kaksi kuukautta,ajoin melkein ladon nurin hups, saman hitsarin tekeleitä
kuin tuo Murtolan koukun raudat,siis ei kiinni ollenkaan.
Varaosa myyjä suuttui kun vaadin takuuseen,kas kun oikein isoon ääneen lupasi sen olevan vahva malli ja kestävän.
Sanoin että kato kun ihan selvä valmistus vika,ei katsonut huusi että eihän me näitä ilman voida täältä jakaa,vuoden takuu ja sillä siisti.
Väitti vielä että korjaaminen ei onnistu,sanoin että minä osaankin hitsata...
Sama taaki oli vuosikausia paikoillaan ja luulempa että on edelleen.
Konetta korjattiin todella paljon,kaikki rauta mitä ostettiin oli päivitettyä eli lujempaa. Vastaan ei tehdas tullu missään.
Kumma kun meillä ei valmetilla ajeta...
Ei muuten rahat riitä siihen harrastukseen.
Pannaas vielä jäävarmarille kysymys että mikä se on se valmetin tauti?
Tietääkö?
Sekin sairastettiin....