Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lehmäkö perheenjäsen?  (Luettu 3604 kertaa)

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?


oliko talojussi vahi eemeli facebook raivoaja ::)
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
Jos lehmä voi olla perheenjäsen, niin sitten perheenjäseniä voi myöskin kutsua "lehmiksi"  ???

Voisiko vaikka vaimoaan kutsua lehmäksi ja sitten lehmäänsä tasapuolisuuden nimissä vaimoksi  ???

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12126
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
Isommassa navetassa annoin lehmävasikoille pari talvea venäläisten naisten nimiä. Ekan talven löysin noita muistista, toisena piti hakea internetistä. Sittemmin jostain syystä talonväki vaihtoi laskentakeskuksen tunnuksen - en ymmärrä.

Moniko on kokeillut v-vuotena Vaimoa ? Saattaa tulla navetassa kovin yksinäinen työrupeama joksikin aikaa.

Viimeksi muokattu: 06.11.12 - klo:13:25 kirjoittanut pig24

nänninnyplääjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2954
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
"Ja voiko olla mahdollista ettei mainoksen perusteella voi tehdä päätöksiä, johdetaanko niissä harhaan ? Eikö Axe Sensitive tosiaankaan vedä naisia puoleensa ?? ;)"

 ;D ;D ;D

ai nii, ja vain yksi arkki VOI riittää.. ;D
Schnaps im Kopf, du holde Braut
Steck Bratwurst in dein Sauerkraut

LuMon

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
  • Ole sinä se muutos, jonka toivot näkeväsi maailmas
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
Jos vanhan ajan suurperhettä ajattelee niin nähtävästi sitten juu, kun joskus tulee niitä mummoiksi sanottua  ;)
Emme voi ratkaista ongelmia ajattelemalla samalla tavalla kuin silloin, kun loimme ne.
  Alpert Einstein

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
Vai on Valion mainos mennyt härskiksi romantisoinniksi, jos näin on voi MTV:n lopettaa kokonaan ja mainostamisen. Ryppyvoiteet, laiheliinit mallit, dödöt jossa naiset lakoo jalkoihin jne. Valion mainos on hyvä, jossakin on todella tuon kaltaista elämää, vieläkin! Mitä talouselämä kertoo muista maitoaiheisista mainoksista, niissähän on jopa puhuvia lehmiä  ;D

Nyky-yhteiskunnassa lehmät voivat paremmin kuin monilla perheenjäsenet. Mitä Talouselämä valittaa, miksi? Eikö tosiaan olisi aika jo lopettaa tuo iänikuinen valittaminen milloin milläkin verukkeella. Jos nupoutus on päivän polttava puheenaihe, miksi ei puhuta lasten rokottamisesta, perheenjäseniä kaikkityyni  :-X

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
Mua tuossa mainoksessa harmittaa se 20 heinäpaalin ajeluttaminen kolmen miehen voimalla  ???

Ennen piti ajaa 140 paalia kuormassa ja purkaa se yksin navetan vintille  >:(

matso

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 727
  • Vēnī, vīdī, vīcī.
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
aina kun mä maitoo juon mä muistan sut ja hetken tuon...  muistatteko vielä tään valiolaisen mainoksen se oli hyvä. ::)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
aina kun mä maitoo juon mä muistan sut ja hetken tuon...  muistatteko vielä tään valiolaisen mainoksen se oli hyvä. ::)
Aivan loistava!

http://www.youtube.com/watch?v=L80s_9kqdts

Myös Nylon Beatin uusversio  http://www.youtube.com/watch?v=7Zc93EARuRk
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
Hieno mainos, siinä sitä on mielikuvia kaupungissa ressantuneelle ihimispololle  ::) ::) ::)

Guarter

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1882
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
Mua tuossa mainoksessa harmittaa se 20 heinäpaalin ajeluttaminen kolmen miehen voimalla  ???

Ennen piti ajaa 140 paalia kuormassa ja purkaa se yksin navetan vintille  >:(

Ei ne viimeiset 20 paalia ole sopineet siihen edelliseen kuormaan  :D Aamuyöllä kolmen aikaan kärrynpurku kieltämättä näyttää hieman eriltä kuin tuossa mainoksessa  ;D Silmät, korvat, nenä ja keuhkot täynnä heinänpölyä ja kaikki korusanat ovat unohtuneet  ;D 

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
Mua tuossa mainoksessa harmittaa se 20 heinäpaalin ajeluttaminen kolmen miehen voimalla  ???

Ennen piti ajaa 140 paalia kuormassa ja purkaa se yksin navetan vintille  >:(

Ei ne viimeiset 20 paalia ole sopineet siihen edelliseen kuormaan  :D Aamuyöllä kolmen aikaan kärrynpurku kieltämättä näyttää hieman eriltä kuin tuossa mainoksessa  ;D Silmät, korvat, nenä ja keuhkot täynnä heinänpölyä ja kaikki korusanat ovat unohtuneet  ;D

Uudet kärryt, kokoa 85. Mikseivät ostaneet 10-kuutioisia samaan hintaan. Olisivat mahtuneet  ???

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26135
  • vastustan
Vs: Lehmäkö perheenjäsen?
Mua tuossa mainoksessa harmittaa se 20 heinäpaalin ajeluttaminen kolmen miehen voimalla  ???

Ennen piti ajaa 140 paalia kuormassa ja purkaa se yksin navetan vintille  >:(

Ei ne viimeiset 20 paalia ole sopineet siihen edelliseen kuormaan  :D Aamuyöllä kolmen aikaan kärrynpurku kieltämättä näyttää hieman eriltä kuin tuossa mainoksessa  ;D Silmät, korvat, nenä ja keuhkot täynnä heinänpölyä ja kaikki korusanat ovat unohtuneet  ;D
jos ne ajatteli talojuhanin verenpaineita mainosta tehdessään, luultavasti kyseinen herra on ollu aina mainostoimistoon yhteydessä uuden mainoksen ilmestyttyä :D :D :D :D

Uudet kärryt, kokoa 85. Mikseivät ostaneet 10-kuutioisia samaan hintaan. Olisivat mahtuneet  ???
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...