Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hiiret puimurissa  (Luettu 11341 kertaa)

Klapikauppias

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1349
Vs: Hiiret puimurissa
Ne on ihme kiipeilijöitä, kyllä ne siellä käy tutkimassa, vaikka mullakin on pöytä aina tukien varassa ylhäällä talvet, mutta se värkki vain ainakin haisee viljalle ja se kai riittää, mutta joka talven jälkeen on hytistä löytyny papanoita, samoin ilmaantuu koneen alle vielä moskaa vaikka sen ois kuinka tunteella siivonnu. >:(

Calte

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 61
Vs: Hiiret puimurissa
Olen kuullut, että murskattu valkosipulin kynsi auttaa jyrsijä ongelmaan. Hiiret ja rotat ei siedä sitä hajua. Kynsiä ripottelee tärkeisiin paikkoihin. Onko kellään kokomusta että toimiiko?
On vaikea tehdä mitään idioottivarmaksi, koska idiootit ovat niin nerokkaita.

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Hiiret puimurissa
Olen kuullut, että murskattu valkosipulin kynsi auttaa jyrsijä ongelmaan. Hiiret ja rotat ei siedä sitä hajua. Kynsiä ripottelee tärkeisiin paikkoihin. Onko kellään kokomusta että toimiiko?

Ainakin pitää vampyyrit loitolla puimurista.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Hiiret puimurissa
Meillä Deere seisoo lisäksi öljylätäkössä, sekin karkoittaa hiiriä  ???

Kaupoi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1052
Vs: Hiiret puimurissa
Toiset ruuttaa pöötä sisuksiin ja kertoo että toimii.
Joo. Huolella paineilmaa, pesu päälisinpuolin ja pöö-teräketjuöljy-seoksella läpikotasin ruiskutus. Varsinki sampolaisessa sähkökaapin alusen (ei sisältä) oon ruiskuttanu tarkasti. Johot on pysyny ehejinä.

Ja akku on aina paikoillaan, että saa extemporee yrittää talavella käyttää konetta.
"Yllä oleva teksti on tuotettu tiloissa, missä käsitellään faktatietoja."

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Hiiret puimurissa
Meillä Deere seisoo lisäksi öljylätäkössä, sekin karkoittaa hiiriä  ???

  Mulla 58 kai tiesi tuon konstin kun yhtenä talvena laski öljyt alleen,,oli ihan sattumaa että tuli katottua tikkua ennen starttia ,vaikka tiesi että syksyllä jäi täydet öljyt sisään..

  Olis saattanut käydä temppu kun olis pannut myllyn pyörimään ja kierroksilla yrittää sammuttaa öljyvaloa..

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Hiiret puimurissa
 Hytin ovi unohtui viime talvena  auki. <<<<<<<<<<stana kissit ja linnut käyneet kuseksimassa ja paskomassa.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

roadman

  • Vieras
Vs: Hiiret puimurissa
Ei ihan aiheeseen, Mutta setä tuossa haasteli yks. ilta kun käväisin kylässä. Jahtikaverin vaimolla uusi seat merkkinen auto, nyt kahtena syksynä hiiret jyrsineet piuhoista kuoret. Takuu ei korvaa noin 1000 egee kiitos.
Syynä moiseen herkutteluun on että piuhojen kuoret on tehty jostain kierrätys materiaalista ja tuntuu olevan hiirien makuhermojen mieleen ;D
Lähti vähän ajettu seatti kiertoon toisen piuhareissun jälkeen

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Hiiret puimurissa
  Saksan kaupungeissa köyttelevät kaikenlaisia roikottimia näätien vai mitä ne nyt ovat jotka viemärikaivoista nousevat pureksimaan kadulla soisovien autojen kumiosia niille "eturuuaksi"

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Hiiret puimurissa
Olen kuullut, että murskattu valkosipulin kynsi auttaa jyrsijä ongelmaan. Hiiret ja rotat ei siedä sitä hajua. Kynsiä ripottelee tärkeisiin paikkoihin. Onko kellään kokomusta että toimiiko?
Sipuli on suurta herkkua niille. Älä vaan missään nimessä laita kynnen hippuakaan! Voit olla varma että sipulin loppuessa ne syö kumit ja johdot.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Pappa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Hiiret puimurissa
Laittaa puimurin sähkökaappiin jauhettua kahvia  ..

Viimeksi muokattu: 05.11.12 - klo:17:26 kirjoittanut Pappa

ponydiesel

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 133
Vs: Hiiret puimurissa
Joskus sampon käyttäjäkoulutuksessa sanottiin että sähkökaapin luukku irti talveksi, hiirut ei kuulemma tykkää vedosta. Mitenköhän näissä uusissa, Comiassa näyttää luukku ja ovi olevan yhtä puuta. Pitääkö jättää siis ovi auki?

Fuller

  • Vieras
Vs: Hiiret puimurissa
Mulla naapuri teki aivan kaiken kuten ohjekirjat sanoi ja  prikulleen. Puimurin kohdalla hän tolppasi  sen pöllien päälle talveksi ja kerran kuukaudessa keittolevyllä lämmitti öljypohja että sai koneen käyntiin ja tappurin pyörimään, sitä huudatti puoli tuntia joka jumalan kk.  Kasvinsuojeluruiskun kiertokokeen kanssa leikki joka vuosi päiväkausia, kun kuulemma traktorin takapyörät madaltuneet ja nopeustaulukko ei täsmää.Ruuttasi vettä ja sangolla lisäsi paljonko kuvitteellisesti on aarille mennyt. Aikansa vekslaili ja konstaili kunnes sekosi ja meni narun jatkeeksi. Tämä tarina on tosi.

carlos

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 84
Vs: Hiiret puimurissa
Ne on ihme kiipeilijöitä, kyllä ne siellä käy tutkimassa, vaikka mullakin on pöytä aina tukien varassa ylhäällä talvet, mutta se värkki vain ainakin haisee viljalle ja se kai riittää, mutta joka talven jälkeen on hytistä löytyny papanoita, samoin ilmaantuu koneen alle vielä moskaa vaikka sen ois kuinka tunteella siivonnu. >:(
Juuri näin on homma täälläkin. Puimurin sisukset olen ruiskutellut voiteluöljy/tärpättiseoksella, pitäisköhän sitten kokeilla sitä polttoöljyä, valkosipulit taidan syödä itse. Jäteöljystä vielä vallihauta puimurin ympärille, tai olisiko muuri ohuesta pellistä riittävä, ainakin helpompi poistaa syksyllä.

kuu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: Hiiret puimurissa
Vaihtokonerivisssä oli kerran puimuri missä rotanpesä raitisilmasuodattimessa. Oli ilmeisesti ylivuotinen ja koneella puitu se rotanpesä suotimessa.