Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 33

Viestit - kuu

Vapaa sana / Vs: TALVIVAARAN KUULUMISIA
: 05.11.12 - klo:21:11
Jo rakennusvaiheessa repaleista muivia peitelty sinne vaan maan alle. Voi olla koko allas kelvoton.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288513846755.html

Eikös noita altaita ollut lähiseudun isännät traktoreineen rakentamassa?
Tästä nyt on keskusteltu jo moneen kertaan. Kasi ei ole mikään urakkamiehen laite, mutta ajaa asiansa. Puomisto on hento, mutta toimiva ja kevyt.
Hento mutta kestää mitä vaan, vaikka tolppaan ajon
Kasvintuotanto / Vs: Ohrakisa.
: 21.10.12 - klo:02:14
Ja sata hehtaaria puimatta eikä vielä edes kiire kuulemma
Kenellä????

Eikös tuolla ohrakisan voittajalla vai muistanko väärin
Kasvintuotanto / Vs: Ohrakisa.
: 21.10.12 - klo:01:23
Ja sata hehtaaria puimatta eikä vielä edes kiire kuulemma
Muuten varmaan oiva kampe, mutta siinä yksi perustaavaa laatua oleva puute verrattuna fenttiin.
Fendi muuten ihan hyvä mutta kömpelö ja laiska moottori Valtraan verraten. Ihan paperilta poimittuna tietona. Ja kun on vielä kalliimpikin

No eipä tuon kokoluokan kone tarvi mikää ketterä ollakkaan ku se on tehty vähä isoimmille koneille mitä perään laitetaan ;D Onko kukaan kokeillu kumpi vetää paremmin 353 valtu vai 939 ventti?

1547nm on 939 scr ventissä vääntöä maksimissaan moottorin kierroksilla 1450 rpm.

Ja 353 s-valtussa 1540 nm  1400 moottorin rpm. Vaikka valtussa on 6 desiä litratilavuus suurempi?

Luokkaa isompi kone tuo 939. Momentinnousu kuitenkin Valtussa 40%, Fentissä molemmissa, 939 ja 936, 20% paikkeilla. Ja kyllä pitää olla myös ketterä toki
Muuten varmaan oiva kampe, mutta siinä yksi perustaavaa laatua oleva puute verrattuna fenttiin.
Fendi muuten ihan hyvä mutta kömpelö ja laiska moottori Valtraan verraten. Ihan paperilta poimittuna tietona. Ja kun on vielä kalliimpikin
Osa tavarasta ihan Suomen hinnoissa ja toimituskulujen jälkeen yli
mites sais edullisesti värkättyä kompuran josta irtois ilmaa kunnolla että sais annettua päihin viljanmoskalle?

Osta vanhoja kuorma-auton kompuransäiliötä parikymmentä ja liitä sarjaan. Yöksi pikkukompura jauhaan sitten ilmaa täyteen
Koneet, laitteet ja tekniikka / Vs: XC90
: 14.10.12 - klo:23:04
Mihin tarvit maasturia?
Eikö tuollaista savikkoa olisi järkevämpää jollain Carrrierilla pilkkoa ensin. Tuskin on rahasta kiinni tuolla tilalla
Jep me ollaan tasojyrsimellä tuommosia kokkareita yleensä pienitty kun multivan piikit ei tuota leikkiä kestä  :-[
Taitaa tulla kaikkien merkkien piikit samalta espanjalaiselta tehtaalta. Joskus pehmeitä joukossa
Eikö tuollaista savikkoa olisi järkevämpää jollain Carrrierilla pilkkoa ensin. Tuskin on rahasta kiinni tuolla tilalla
Yllättävän karkeaksi jättää äes jonka pitäis tehdä kerralla kylvökuntoon. Olis edes palkkilata niin voisi jotain saada aikaan tuolla
Onko pakko pitää automaatilla vaihtaminen?
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 33