Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Puutteensa Mansikillakin  (Luettu 4640 kertaa)

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Puutteensa Mansikillakin
Empiirisiin tutkimuksiini perustuen väitän, että massikalla työskentely aiheuttaa omistajalleen tarvetta entistä isompiin vaatteisiin...

Ts. massikka kehittää omistajansa elintasoa seurauksella, että jää rahaa ruokaankin...

Toisaalta osuutensa saattaa olla työnteon tehostumisellakin, jolloin ruumiillinen rasitus minimoituu...  :o

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Puutteensa Mansikillakin
Totta.

Jus sain ratkottua kumminauhat pois mun uusista massikkahousuista.

Nyt on mahalla tilaa kasvaa.
Kui mää ain olen paras?

Verku

Vs: Puutteensa Mansikillakin
Mä oon huomannu että Massikalla ajaminen laskee verenpainetta sekä parantaa potenssia ja yöunen laatua. ;D
Kypsä tapaus

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Puutteensa Mansikillakin
En haluais masentaa, mutta jos mut näkisitte, toteaisitte että kylläpä oli kämäsen näköinen kuivan kesän orava......

SKF

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2539
Vs: Puutteensa Mansikillakin
En haluais masentaa, mutta jos mut näkisitte, toteaisitte että kylläpä oli kämäsen näköinen kuivan kesän orava......

Kauvvanko oot Jonnikalla ajellu???? ;)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Puutteensa Mansikillakin
Olen joutunut naapurin portaattomalla jonnulla ajelemaan 1(yhden) päivän, sekö riittää käppänän kuivattamaan? :-\

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Puutteensa Mansikillakin
Mä oon huomannu että Massikalla ajaminen laskee verenpainetta sekä parantaa potenssia ja yöunen laatua. ;D
Johtuu siitä et puutteellinen ilmastointi alentaa hapensaantia-->veranpaine laskee, kaikki masserimiehet saa erektion kun näkee ne merkin väkäset ja punaisen värin-->potenssi paranee ja ensimmäisestä kohdasta johtuen ilmastointia ei pysty säätämään sopivalle vaan on liian kylmä--> hypotermia aiheuttaa uneliaisuutta.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Puutteensa Mansikillakin
Olen joutunut naapurin portaattomalla jonnulla ajelemaan 1(yhden) päivän, sekö riittää käppänän kuivattamaan? :-\

Massikkamies ei osaa jonnun keppiviidakosta löytää ovenavaushantaakia.

Jää sinne lukkojen taa kuivaamaan kunnes joku tulee avaamaan.

 :D
Kui mää ain olen paras?

realisti

  • Vieras
Vs: Puutteensa Mansikillakin
mansikissa on toinenkin puute: Sitä ei tahdo saada millään, tammikuussa tilattu mutta kun ovat niin haluttuja ettei tiedä milloin saa ;D

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Puutteensa Mansikillakin
mansikissa on toinenkin puute: Sitä ei tahdo saada millään, tammikuussa tilattu mutta kun ovat niin haluttuja ettei tiedä milloin saa ;D
Siä on tehtaalla perälaron ovet jäätyny maahan kiinni,siihen ei saara valokatkaisijoita haettua :o ;D

Tracman

  • Vieras
Vs: Puutteensa Mansikillakin
eikös tuo punaanen väri oo kommunistien värisävy...?  8) ei kait maatalousyrittäjä voi olla ku kepulaanen tai perussuomalainen  8) sekin on aika jännä ilmiö ku oikeestaan kaikki joilla on ns. isoo tila tääläpäin ni ne on kokoomuslaisia...???  eihän kokoomuslaista voi sellanen ihminen kannattaa joka kulkee eväsreppu selässä.... se on herrojen puolue ja myös hyvätuloisten!!! eli maataloudella menee ilmeisesti vieläkin liian hyvin täälä suomessa... ei ainakaan meidän laskujen mukaan mee turhan lujaa.  

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Puutteensa Mansikillakin
Valametin miehet ne pysyykin hoikkana kun kaiken aikaa perässä juoksevat "saanko mäki kokeilla"

Katsokaa ja hämmästykää,voiko kauniimpaa olla?http://www.youtube.com/watch?v=vyw1JVTa7Ow
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

Verku

Vs: Puutteensa Mansikillakin
Tätä mää oon aina pitäny mielenkiintosena vehkeenä. Ois kiva tietää hinta. Varmaan "vähän" halvempi kuin joku Iso Ämmä vaikka metreihin suhteuttais.

....tai sitten toden näköisesti ei, sen takia varmaan jäänyt lahden toiselle puolen. ::)


http://www.masseyferguson.com/agco/MF/NA/CombHarv/9000hess.htm
Kypsä tapaus