Kattokaapas nyt tuota videota. Peruutus perävaunuilla perustuu kulmiin ja niiden katoamisiin. Aika yksinkertainen homma lopulta, kun oman auton käyttäytymisen opettelee.
Siinä on vissiin kaksi keskiakselivaunua tuon kuorma-auton perässä. Teli ylhäällä peräylitys aika iso. Pienillä liikkeillä saa rauhallisia muutoksia aikaiseksi.
Varsinainen perävaunu käyttäytyy niinkuin puolikas. Ns. nuppia käännellään vaan sillä edessä nököttävällä kuorma-autolla. Ja siinä taas aisan pituus ja vetokidan ylitys taka-akselista määrittää paljon asioita.
Puuautoissa taas pystyy tekemään kaikenlaisia kikkoja, johon auttaa esim. kevyt tyhjäpaino.
Näin syvällä marginaalisen kokemuksen äänellä.
On vain yksi oikea F-1 moottori.
Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.