Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin  (Luettu 9627 kertaa)

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Minusta olis vielä surullisempaa, jos ne isännät pukeutuis kuin hopparit. Liian suuret pökät ja persvako vilkkuis, kuu kumottaa lippahatun syrjästä ;D
Joo, ihan sama mulle, millai pukeutuu, mut eikö ne vaatteet vois ostaa ihan ite, eikä se eukko   :P

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011092914480813_ul.shtml

Mut hai, jos eukko haluaa, että isäntä näyttää "mannelle" nahkatakissaan.  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Minusta olis vielä surullisempaa, jos ne isännät pukeutuis kuin hopparit. Liian suuret pökät ja persvako vilkkuis, kuu kumottaa lippahatun syrjästä ;D
Joo, ihan sama mulle, millai pukeutuu, mut eikö ne vaatteet vois ostaa ihan ite, eikä se eukko   :P

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011092914480813_ul.shtml

Mut hai, jos eukko haluaa, että isäntä näyttää "mannelle" nahkatakissaan.  ;D
Niinpä... ja jos emäntä on ostanut pinkkiraidallisen jokapoikapaidan, niin voin sanoa, että maskuliinisinkin uros näyttää ihan homolta  ;D Ei kai ny normaali hetskumies sellaista itte ostais  :o
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Tiijättekös te miksi syksyiset konenäyttelyt ovat niin suosittuja isäntien keskuudessa?

Koska ne ovat reissuja joilla on  LUPA RYYPÄTÄ!!

Vaimoväki tämän hyväksyy, tosin eivät kaikki, siksipä laittoivat taannoin jotkut naiset foorumin boikottiin, eivät suinkaan siis sen takia että vastustavat  K:n ja AM:n ylivaltaa, se oli pelkkä tekosyy, vaan oikea syy oli pitää äijät kotona.
Ilmankos boikottiyllyttäjissä ei ollut mukana äijiä lainkaan.

Kaikkea hassua siis  sattuu ja tapahtuu kun äijäretkue asettuu autoon ja lähtee matkalle kohti Konefoorumia.

  Onhan se nyt ihan helvettiä että pitää poikaporukassa ryypätä. Mitä järkee. Taitavat olla homoja kaikki tyyni ;D

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Tiijättekös te miksi syksyiset konenäyttelyt ovat niin suosittuja isäntien keskuudessa?

Koska ne ovat reissuja joilla on  LUPA RYYPÄTÄ!!

Vaimoväki tämän hyväksyy, tosin eivät kaikki, siksipä laittoivat taannoin jotkut naiset foorumin boikottiin, eivät suinkaan siis sen takia että vastustavat  K:n ja AM:n ylivaltaa, se oli pelkkä tekosyy, vaan oikea syy oli pitää äijät kotona.
Ilmankos boikottiyllyttäjissä ei ollut mukana äijiä lainkaan.

Kaikkea hassua siis  sattuu ja tapahtuu kun äijäretkue asettuu autoon ja lähtee matkalle kohti Konefoorumia.

  Onhan se nyt ihan helvettiä että pitää poikaporukassa ryypätä. Mitä järkee. Taitavat olla homoja kaikki tyyni ;D

melkoinen sokea  ja  kuuro  olet  jos  naisporukassa  ryyppäät :o

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
  Onhan se nyt ihan helvettiä että pitää poikaporukassa ryypätä. Mitä järkee. Taitavat olla homoja kaikki tyyni
Sinä saunot. Poikaporukassa. http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=20771.msg325746#msg325746
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

sorkkis

  • Vieras
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
  Onhan se nyt ihan helvettiä että pitää poikaporukassa ryypätä. Mitä järkee. Taitavat olla homoja kaikki tyyni
Sinä saunot. Poikaporukassa. http://keskustelukanava.agronet.fi/agronet/index.php?topic=20771.msg325746#msg325746
Juottaa poikia känniin kuulemma marjanpoimioiden kanssa .

Horttanainen

  • Vieras
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Miltäs sitten näyttää se management-isäntä?

Senhän on tietenkin jotenkin erotuttava sukutilatäppäreistä, niinpä sillä on päälläään Dressmanista ostettu pikkutakki, tosin jo hieman nuhjuinen ja prässihousut, jotka tosin ei ole prässejä nähneetkään muutamaan vuoteen, jalassa purjehduskengät.  ;D



Ja säännnöllisesti näkee  myös näitä 40-50 vuotiaita ikihevareita, joillakin heistä vielä jopa pitkä tukka poninhännällä,  mustat bootsit, mustat farkut joista roikkuu avainketju ja musta bändi T-paita, yleensä siinä joko Iron Maidenin, AC/DC:n tai Metallican logo.  ;D

Viimeksi muokattu: 29.09.11 - klo:20:58 kirjoittanut Horttanainen

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Miltäs sitten näyttää se management-isäntä?
Emmää tiiä. Mulla saattaa olla mascotin housut ja t-paita, tai farkut ja joku nysä kauluspaita, t-paita tai huppari. Mutta mä en ookkaa manakementti-isäntä, näytän muuten vaan väärään paikkaan eksyneeltä ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Miltäs sitten näyttää se management-isäntä?
Emmää tiiä. Mulla saattaa olla mascotin housut ja t-paita, tai farkut ja joku nysä kauluspaita, t-paita tai huppari. Mutta mä en ookkaa manakementti-isäntä, näytän muuten vaan väärään paikkaan eksyneeltä ;D

pussihousu hopparit ohjataan vahvasti vanhalle viinalle haisten siivouskaapille ottamaan liuottimet ja pyydetään poistumaan paikalta ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Miltäs sitten näyttää se management-isäntä?
Emmää tiiä. Mulla saattaa olla mascotin housut ja t-paita, tai farkut ja joku nysä kauluspaita, t-paita tai huppari. Mutta mä en ookkaa manakementti-isäntä, näytän muuten vaan väärään paikkaan eksyneeltä ;D
Mä lupaan laittaa anjunabeatin paidan päälleni...  ;D
Nothing is Something Worth Doing

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Mä lupaan laittaa anjunabeatin paidan päälleni...  ;D
So*****! sillä bongataan! Mulla on jossain semmonen Reason-huppari ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Mä lupaan laittaa anjunabeatin paidan päälleni...  ;D
So*****! sillä bongataan! Mulla on jossain semmonen Reason-huppari ;)

täähän on ko leikkikoulusa ko lapsilla täytyy olla merkki kledjut :D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Fuller

  • Vieras
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Tulen konefoorumiin Claassin takki päällä :)

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Tulen konefoorumiin Claassin takki päällä :)

Laita nyt jotkut housutkin sentään jalkaan.... ;D

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Sattuipa hassusti matkalla Konefoorumiin
Tiijättekös te miksi syksyiset konenäyttelyt ovat niin suosittuja isäntien keskuudessa?

Koska ne ovat reissuja joilla on  LUPA RYYPÄTÄ!!

Vaimoväki tämän hyväksyy, tosin eivät kaikki, siksipä laittoivat taannoin jotkut naiset foorumin boikottiin, eivät suinkaan siis sen takia että vastustavat  K:n ja AM:n ylivaltaa, se oli pelkkä tekosyy, vaan oikea syy oli pitää äijät kotona.
Ilmankos boikottiyllyttäjissä ei ollut mukana äijiä lainkaan.

Kaikkea hassua siis  sattuu ja tapahtuu kun äijäretkue asettuu autoon ja lähtee matkalle kohti Konefoorumia.

Lyhtyyn koko porukka kuitennii päätyy ;-)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)