Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Nyt se on todistettu.  (Luettu 669 kertaa)

Moottoripolkupyörä Man

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4242
Nyt se on todistettu.
Yleinen rällästäminen ja homoaminen yhdistettynä sähköautoiluun, aiheuttaa ongelmia.

https://www.is.fi/autot/art-2000009027085.html

Kädettömät hesalaiset kun vihersiirtymähuumassa erehtyvät hankkimaan auton, niin tottakai sähköauton, koska norppa tykkää. Sen seurauksena liikennehomoilu lisääntyy, mikä taas lisää yleistä homoamista.
Ernst Vettori, haluatko ostaa vokaalin.

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12150
Vs: Nyt se on todistettu.
"...Suomessa sähköautojen vahinkotiheys oli noin 1,5-kertainen verrattuna muihin autoihin."
Olen itse huomannut, että tuliterän näköisillä citimaastureilla ajavat naisoletetut tekevät ihmeellisiä äkkijarrutuksia. Tähän päälle mersuilla ajavien ryhmä. Varallisuus ja järki korreloivat keskenään hieman kyseenalaisella tavalla.
Toisaalta Helsingissä ei tiettävästi ole norppia, joten onko kyse citykaneista vai Hietalahdenrannan hanhista ?

Viimeksi muokattu: 01.09.22 - klo:17:20 kirjoittanut pig24

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Nyt se on todistettu.
Olen itse huomannut, että tuliterän näköisillä citimaastureilla ajavat naisoletetut tekevät ihmeellisiä äkkijarrutuksia.

Kuulema net liian uuvet autot jarruuttellee ihan ittekseen, ja usseimmiten ihan tyhyjän takia...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."