Ajettu vajaa 3 sataa tuntia,syksyllä ei sähkönen tasaupyörästönlukon nappulakytkin meinannu pelata..ekaks ei menny päälle,sit ei lähteny pois..valo kyl sammu mut lukko jäi päälle..tyhmänä menin survasee ohjausjarrua ja naps vasen tumppi-vetoakseli poekki..
No kone lavetilla paikalliselle Case korjaamollemolle..siel ne purki 4 tuntii ja kasas 2 tuntii..ja laskuttivat 9 tuntii? valitin Lahden pääkonttoriin et mitä siäl on ne 3 tuntii tehty.asentaja ite sano et "pesin kahteen kertaan konetta ja ettin vikaa"...joopa joo..60 euroo tunti
...oisin ite kyl pessy mutkun toi pesuri kerkes hajoo.
No sain hyvitystä siltä 3 tunnilta..
Tiätää ens kerran et ei viä sitä samalle "tuntikorjaamolle"
akseli oli suht kohtuu hintanen 308e,melkein samanlainen kun fiiateissa.vähän vaan pitempi.
Nyt siihen caseen ois suunnitteilla ahtoilmanvälijäähytin,tein akkukotelon kopin alle ja siirsin ilmanputsarii ja lauhutinta etteenpäin.Siihen väliin pitäs mahtuu 450-400-76 lauhutin 2½" putkilla.
Jahka niitä ny tulee ekaks.
Sit vois hiukkasen ruuvata pumpusta lissää,pitäs koneen sit jaksaa vetää/löpönkulutus vähentyy.
kevättä ootelles