Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe kalluppia...  (Luettu 7065 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Olen ottanut osaa homojen verenluovutukseen. Tuli joku huivikaula kerran nakkijonossa avautumaan oikeuksistaan, joten pikkuinen tira verta siihen kojun kulmalle siltä taisi tipahtaa. 

cow-150 c2

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Ja sä pikku ressukka oot varmaa nyt tosi ylpee itsestäs.....Et oot jotai pientä huivikaulaa hakannu..
***** luuseri

lavali

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1777
Vs: kalluppia...
sehän on jokamiähen oikeuksia rillijonos avautuminen" pualin ja toisin ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Ja sä pikku ressukka oot varmaa nyt tosi ylpee itsestäs.....Et oot jotai pientä huivikaulaa hakannu..
***** luuseri



Hih. Olisitpa ollut paikalla. Katos... kun kaikki homot eivät ole "pieniä ja säyseitä". Taidat itse olla joku "lutun viiseri"  ;D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Ja sä pikku ressukka oot varmaa nyt tosi ylpee itsestäs.....Et oot jotai pientä huivikaulaa hakannu..
***** luuseri



Hih. Olisitpa ollut paikalla. Katos... kun kaikki homot eivät ole "pieniä ja säyseitä". Taidat itse olla joku "lutun viiseri"  ;D
Saa kait heterot puolustaa oikeuksiaan .

cow-150 c2

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Saavat olla hyvin tyytyväisiä,etten olut paikalla.Sillä en koskaan hyväksy pienempien hakkaamista.Nussi tää pienempi mitä tahansa.Jokainen kunnon upseeris mies,menee aina heikomman puolelle.riippumatta siitä,nussiiko upseeri pilua vai persettä.

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: kalluppia...
Nyt en kyllä ymmärrä koko juttua.  Olen itse saanut sairaalassa luovutettua verta ja on tullut tosi tarpeeseen,  ei muuten käynyt mielessä kysyä verenluovuttajan sukupuolista suuntautmista.  Käsitääkseni Suomessa sairaaloissa käytetty veri on aids-testattua ja se riittää minulle,  ihan yks hailee miten luovuttaja hoitaa omat seksuaaliset tarpeensa. 

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Nyt en kyllä ymmärrä koko juttua.  Olen itse saanut sairaalassa luovutettua verta ja on tullut tosi tarpeeseen,  ei muuten käynyt mielessä kysyä verenluovuttajan sukupuolista suuntautmista.  Käsitääkseni Suomessa sairaaloissa käytetty veri on aids-testattua ja se riittää minulle,  ihan yks hailee miten luovuttaja hoitaa omat seksuaaliset tarpeensa. 

Toi verenluovutus JohaHaRa:lta tarkoitti kyllä varmaan turpiin antamista .

mah

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Ja sä pikku ressukka oot varmaa nyt tosi ylpee itsestäs.....Et oot jotai pientä huivikaulaa hakannu..
***** luuseri


Hö? Hulluhaa sitä isommillensa alkaa suuta soittamaan. Paljon kivampihan sitä on pienempiään hakata. Homous on sitä paitsi hieno solidaarinen piirre, jää rumillekkin naisia.

Punikki

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 482
Vs: kalluppia...
[

[/quote]
 Homous on sitä paitsi hieno solidaarinen piirre, jää rumillekkin naisia.
[/quote]

Tässä on pointtia,  en itse ymmärrä ollenkaan mitään homofobiaa ja turpiin antamista homoille.  Eikös miehet perinteisesti ole kilpailleet naaraista ja mitä enemmän homoja sen enemmän halukkaita naaraita heteromiehille.  Ei homous ole keltään pois vaan se on rikkaus.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kalluppia...
[

Homous on sitä paitsi hieno solidaarinen piirre, jää rumillekkin naisia.
[/quote]

Tässä on pointtia,  en itse ymmärrä ollenkaan mitään homofobiaa ja turpiin antamista homoille.  Eikös miehet perinteisesti ole kilpailleet naaraista ja mitä enemmän homoja sen enemmän halukkaita naaraita heteromiehille.  Ei homous ole keltään pois vaan se on rikkaus.
[/quote]

Homous on periytyvä ominaisuus äidin puolelta.
Johtuu liian suuresta mieshormoonien määrästä raskauden aikana.
Tulevaisuudessa varmaan voidaan hoitaa pois jo raskauden aikana, eli estää kehittyminen.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: kalluppia...
Homous on periytyvä ominaisuus äidin puolelta.
Johtuu liian suuresta mieshormoonien määrästä raskauden aikana.
Tulevaisuudessa varmaan voidaan hoitaa pois jo raskauden aikana, eli estää kehittyminen.
Hopö höpö
Nothing is Something Worth Doing

emo-heikki

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Homous on periytyvä ominaisuus äidin puolelta.
Johtuu liian suuresta mieshormoonien määrästä raskauden aikana.
Tulevaisuudessa varmaan voidaan hoitaa pois jo raskauden aikana, eli estää kehittyminen.
Hopö höpö

Kyllä, näin se on, homous johtuu aivoista ja mieshormonien liian suuri määrä muuttaa aivojen kehitystä raskauden aikana, tämä on aika selvä juttu.
Miehelle kehittyy naisen aivot ja aivotoiminta.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: kalluppia...
Homous on periytyvä ominaisuus äidin puolelta.
Johtuu liian suuresta mieshormoonien määrästä raskauden aikana.
Tulevaisuudessa varmaan voidaan hoitaa pois jo raskauden aikana, eli estää kehittyminen.
Hopö höpö

Kyllä, näin se on, homous johtuu aivoista ja mieshormonien liian suuri määrä muuttaa aivojen kehitystä raskauden aikana, tämä on aika selvä juttu.
Miehelle kehittyy naisen aivot ja aivotoiminta.
Edelleen mun mielestäni ihan höpö höpö juttu, mutta kun nyt asian ytimessä ollaan ja perustelit sujuvasti ns. "naismaisten" stereotyypihomojen synnyn, niin mitä aivoissa pitää tapahtua että tuleekin nahkakundi?  ;D
Nothing is Something Worth Doing

cow-150 c2

  • Vieras
Vs: kalluppia...
Kuis ne(me)muut homot?Ite 150 lehmän isäntä,ja en sit mikää tyttöpoika.......
Ja kohta taas *****ni tynnän miehen perseeseen.....