sotkeutumaan Nissaniin, vaikka yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista lupaavat! Näin neuvoisin sillä perstuntumalla, että itsellä hajosi vajaa 3 vuotta vanha ja 130tkm ajettu PickUp: nelosen kiertokanki leikkasi öljynkiertohäiriön vuoksi kiinni aiheuttaen puolimoottorin vaihdon. Ja autoa käytettiin ns. terveisten ajossa, muutama viljansiemensäkki lavalla enimmillään oli. Ja (hyvät) öljyt ja suodattimet vaihdettiin aina ajallaan ja muutenkin auto oli asiallisella pidolla. Kyseinen vika on jo varsin yleisessä tiedossa ko. mallissa... Maahantuoja pesi kätensä varsin siististi asiasta, koska virallinen takuu oli mennyt umpeen. Eli johtopäätöksenä: Nissanin työautojen ei maahantuojan mielestä tarvitse kestää kuin sen 100 tkm. (Oletteko muuten huomanneet, että näitä hieman alle tai yli 100tkm ajettuja Nissanin PickUppeja on tarjolla paljon...)
Nyt Nissan mainostaa isosti P300 mallia, jonka moottorin kerrotaan mainoksissa olevan uudistettu. Koetetaan rivien välissä kai sanoa, että: No nyt tämä kone kestää. Mutta oli kyllä niin paska palvelu ja vastuun väistäminen, että saa minun puolesta Nissanit olla ihan rauhassa, vaikka minkälaisen ihmeauton tekevät.