Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mitä jos joku tulee pikkutielle raapimaan puolen metrin naarmun pohjaan -15000 euroa, kiitos?
-Nyt riskinä jääkokkareet aurauksen jäljiltä, kelirikkoaikana nousee keskitiestä
orpokiviä pystyyn kolisemaan pakoputkeen.
-En mistään löytänyt ennakkotapausta, mutta taatusti korvausvaateet
kymppitonnien akunvaihdoista tulevaisuudessa, varsin kun vakuutusyhtiöt
kieltää vakuuttamiset lätäkössä kuolevista patteriautoista.
Kun kaikkeen kiusaan pitää varautua, hankin porakaivoon varavoimakoneen.
Miten olette verkkosähkön erottamisen hoitaneet? Pitäisi olla selkeät ohjeet, että jokainen osaa toimia?
-Suurin riski on lähettää kylille takasyöttöä, kun joku häikkä päällä.
-Muistan elävästi tilanteen kun sähkökatkossa laittoivat 680kW menemään vahingossa suurjännitepuolelle ja lähitolppaan törmännyt linja-auto syttyi tuleen.
Toivottavasti kalliin samovaarin suunnittelijat ei suunnittele lentokoneita.
Yksi anturi vahtimaan lämpöä , ei mitään 3pistemittausta?
Pilven päällä totaali-off johtaisi suolle, lautakunta huomaisi vuoden päästä, "Oho, pt100 anturi katkennut, vikaa kukaan tajunnut ennakoida"
Tätä tilannetta ei voi selittää mitenkään uskottavasti.
Alkaa olla neuvot vähissä, naapuri evakossa , kun koira ei suostu tulemaan sisään terassin susihajun takia. -Oli repinyt kaatopaikalle menossa olleet peitteet ja ilmeisesti maannut päällä.
-Itsellä kulkee talon päädystä auton ohi, ja kolmannen naapurin puutarhaan.
-Kissa ja vaimo evakossa.
-Peuroja koetettu vähentää.
-Ja joku ehdottaisi kaljatölkin paksuista virtausohjuria tulistimien putkiin, vaikka vaarana turbiinin vaurio, antaisinko luvan?
-Herää kysymys, tuolla suunnittelun tasolla viisaampaa aloittaa OL4 rakentaminen ?
Onko mielipidevapaus, tai jokumuu mennyt liian pitkälle?
Aiheesta ovat keräämässä vastustavia nimiä oksettavalle kulkueelle.
-Hyshys ettei vaan tulisi vihapuheita....
Pommisuojassa seuraavat sata vuotta. Seurana kana ja kaurasäkki.
Olisko paree syödä ne kaurat eikä munia, hyötysuhde?
Kaunis ilma, suora tie, rekan keulaan henkilöautolla.
Pöytyällä ensin , sitten KoskiTL
Onko tapahtumassa jotain tämän sotatilan tiimoilta?
Nyt senkin näin Kraudan pihalla. 1,911 ja 98bensa jotain 1,86
-Jos pitää tuota tankata ens vuonna, miten käy tienestien?
Aina öljypolttimen hyötysuhde ole parhaalla tolalla, voi olla kituliekki jostain syystä.
-Se poltinhenkilö voi jopa tienata rahaa takaisinpäin säätämällä kohalleen.
Sitten toinen asia, tärinät. Jos jyrinää esiintyy, syytä puuttua ajoissa, murtumia voi tulla pahaan paikkaan...
Olen miettinyt milloin tapahtuu peräänajo kuten tänään tapahtui.
Ennen pääsi ohittamaan penkan puolelta, kunnes kavennettiin kaiteella kapeaksi.
-Mikä järki siinä oli? 80 rajoitus eikä kääntyvän ohitus enään mahdollista.
??
Tänään kuollut tietääkseni ensimmäinen.
Mitä mahtaa olla vastassa. Aikaisemmin kontti Kiinasta tonnilla. Nyt huutokauppaa sama jopa 15 tonnia.
Jos kultarolexia kyydissä paljoa hetkauta, mutta isompia möykkyjä rahti alkaa rassata.
Nähdäänkö perinteinen niskaperseotelähtö, vai tuleeko rajalle muutakin...
Hämeen motarilla meni peili ohittaessa, 13 vuotiaan kuskin kokemus lienee ohkanen vielä.
Omat kokemukset ojan ylityksestä 7...17vuotiaana liittyi kokeiluihin, miten nopeasti voi kurvailla pysyen vielä pyörillä.
-Se kuuluu lapsuuteen, kuten varmaan rekan kurvailukin motarilla. Mutta kannattaa hieman reunaehtoja valottaa,
esim leikkuupuimuri kärsii mäntytaimikossa yli 10cm taimissa...