Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Hääparin kertomaa  (Luettu 2294 kertaa)

millamagia

  • Vieras
Hääparin kertomaa
Tuli vähän kyseltyä Kreetan kuulumisia,kun olen joskus siellä itsekkin patikoinut.  Kreikkalaiset on sortuneet samaan kuin espanjalaisetkin.  25 vuotta sitte siellä oli vain yksi lentokenttä,Iraklionissa,nyt niitä lentokenttiä on melkein joka kaupungissa. Saari kärsii kuitenkin matkailukadosta.Saksalaiset ja belgialaiset ei tule sinne enää ja lama koko euroalueella pahentaa myös tilannetta.Tyhjiä hotelleja ja loma-asuntoja on paljon.
Kyllä kreikkalaisilla on vaikeaa,turismiin on luotettu 30 vuotta,mutta siihen ei ole varauduttu,että turistimäärät eivät voi kasvaa loputtomiin.

Kevättuuli

  • Vieras
Vs: Hääparin kertomaa
Simmo kirjoittelee jo kahdella nimmarilla tänne. (lieneeköhän ainut ? ) Saahan sitä silloin tehokkaammin sanomansa perille.   

 :D :D :D

millamagia

  • Vieras
Vs: Hääparin kertomaa
Simmo kirjoittelee jo kahdella nimmarilla tänne. (lieneeköhän ainut ? ) Saahan sitä silloin tehokkaammin sanomansa perille.   

 :D :D :D

--------------------minä kerroin viime viikolla,kun olin kotimiehenä maatilalla,että en muistanut tunnuksia,joten kokeilin saanko vanhan nimimerkin käyttöön. Se onnistui.Kerroin myös kaikille,että muutun millamagiaksi,kun tulen asunnolle takaisin.Älä yritä saaha minusta valehtelijaa.Lue vaan niitä courtneyn juttuja,niin voit vaikka jalostua . :-[

millamagia

  • Vieras
Vs: Hääparin kertomaa
- Tuulialla on pahoja ongelmia,lisään sinut rukouslistalleni :)

Kevättuuli

  • Vieras
Vs: Hääparin kertomaa
Simmo kirjoittelee jo kahdella nimmarilla tänne. (lieneeköhän ainut ? ) Saahan sitä silloin tehokkaammin sanomansa perille.   

 :D :D :D
imerkillä, mikä on tosiasia, vai ?
--------------------minä kerroin viime viikolla,kun olin kotimiehenä maatilalla,että en muistanut tunnuksia,joten kokeilin saanko vanhan nimimerkin käyttöön. Se onnistui.Kerroin myös kaikille,että muutun millamagiaksi,kun tulen asunnolle takaisin.Älä yritä saaha minusta valehtelijaa.Lue vaan niitä courtneyn juttuja,niin voit vaikka jalostua . :-[

Missä olen tehnyt sinusta valehtelijan ???  Joko heittää päästä ???  Totesin vain, että kirjoittelet kahdella nimimerkillä, mikä on tosiasia, vai ?

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Hääparin kertomaa
- Tuulialla on pahoja ongelmia,lisään sinut rukouslistalleni :)

Minä myös. Tai oikeammin tilaan Tuulialle manaajan kotikäynnille  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Kevättuuli

  • Vieras
Vs: Hääparin kertomaa
- Tuulialla on pahoja ongelmia,lisään sinut rukouslistalleni :)

Minä myös. Tai oikeammin tilaan Tuulialle manaajan kotikäynnille  ;D

Joku tosiaan koputti äsken oveen, mutten aukassu.    :o :o :o

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Hääparin kertomaa
Noo jos saksalaiset vähenee, niin venäläiset lisääntyy  8)
Matkailu ja turismi kasvaa noin 6 %:n vuosivauhdilla  ::)
Näin se on Suomessakin, mitä enempi on kansasta eläkkeellä, sitä paremmin menee vapaa-ajasta hyötyvillä aloilla, joita matkailukin on  ;)
Eläkeläisellä on aikaa matkustaa ja nykyään jopa porukasta eniten rahaa  :D
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Hääparin kertomaa
Häpärin kertomaa  ;D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

ask

  • Vieras
Vs: Hääparin kertomaa

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Hääparin kertomaa
Tuli vähän kyseltyä Kreetan kuulumisia,kun olen joskus siellä itsekkin patikoinut.  Kreikkalaiset on sortuneet samaan kuin espanjalaisetkin.  25 vuotta sitte siellä oli vain yksi lentokenttä,Iraklionissa,nyt niitä lentokenttiä on melkein joka kaupungissa. Saari kärsii kuitenkin matkailukadosta.Saksalaiset ja belgialaiset ei tule sinne enää ja lama koko euroalueella pahentaa myös tilannetta.Tyhjiä hotelleja ja loma-asuntoja on paljon.
Kyllä kreikkalaisilla on vaikeaa,turismiin on luotettu 30 vuotta,mutta siihen ei ole varauduttu,että turistimäärät eivät voi kasvaa loputtomiin.

euro  on  liian  vahva,,,,,,siirtykööt  dakmaan  ja  turistit  tulevat    tai   jos  pysyvät
eurossa  niin  venäläiset  ostavat   ja   siirtävät  porukat  tundalle  ihmettelemään  8)

millamagia

  • Vieras
Vs: Hääparin kertomaa
---olivat kiertäneet koko saaren ja kyselleet ihmisten tuntemuksia.Alakulo vaivaa kaikkialla.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Hääparin kertomaa
pessimisti ei pety!

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Hääparin kertomaa
- Tuulialla on pahoja ongelmia,lisään sinut rukouslistalleni :)

ootku mua lisänny

ja lisää lähes kaikki suomalaiset
niillä on ongelma
se on kakojen tuho politiikka  :o
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Hääparin kertomaa
---olivat kiertäneet koko saaren ja kyselleet ihmisten tuntemuksia.Alakulo vaivaa kaikkialla.

Voi Simmo, nämähän ovat vain maallisia.....