Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi varakkuuden mittari  (Luettu 899 kertaa)

navettapiika

  • Vieras
Uusi varakkuuden mittari
Nyt menee varakkuuden mittaaminen aivan uudelle tasolle.. Tästä voi kehittyä vielä jokin maailman laajuinen mittayksikkö. http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201801052200648874_ul.shtml

noloo_itte

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 290
Vs: Uusi varakkuuden mittari
Täälä maitolasis huluujutetuja ei tatte valkaasta.
Naiset on mustan perään.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Uusi varakkuuden mittari
Ei nyt kaikki. Nyt minä ymmärrän, miksi thai-naiset niin älyttömän helposti jättävät kaiken ja muuttavat tänne susirajalle, luulevat jokaisen miehen olevan varakas, *****n väristä.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Uusi varakkuuden mittari
Monesti väitetään, että nekkerit vetävät naisia puoleensa ja yksi syy olisi väri. Enpä usko. Aikanaan homot valkaisivat perseensä kenties siksi, että olisivat houkuttavampia. Nekkerit ovat väriltään suurin piirtein samanvärisiä kuin valkoisen miehen perse.



pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12150
Vs: Uusi varakkuuden mittari
Ei nyt kaikki. Nyt minä ymmärrän, miksi thai-naiset niin älyttömän helposti jättävät kaiken ja muuttavat tänne susirajalle, luulevat jokaisen miehen olevan varakas, *****n väristä.
Eikös thait yritä saada ukkonsa siirtämään kaiken Thaimaaseen. Moni on onnistunut. Mä kylläkin luulin, että kun 60:n korvilla oleva alkaa tekemään perhettä alle 30 v missin kanssa, tässäkin voi olla varallisuuden mittaamista mukana.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8432
Vs: Uusi varakkuuden mittari
Kyllä sitä navetassakin väri vaihtuu ruskeaksi.

On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.