Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe vvm!  (Luettu 1337 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
vvm!
taitaapi tulla tuo veetieemeleitten pito tuolla vvm;ssä kansalle aika kalliiksi ,   on todella ammattimaista ja korkeasti kouluttautunutta meininkiä firmassa!       porukka on kuin nuo edel.mainitut, *****ilu ja yleinen kiusaaminen vain mielessä.                      todella aikuismaista hoitaa tolla tavalla yhteistyötä eri virkamiesten kesken;  ei kutsua palavereihin  kokouksiin ei yhdistettyjä puheluita eikä postia!      onkohan hän sanonut jotain poikkitelaista jostain kun tuolla lailla kohdellaan?       ja maksaa vain 140000 ekua, ja tietysti veronmaksajan taskusta!        kiitos kokoomus toimistanne!         meillähän on jopa kotimaista typerää maksuliikennettä!    ei ihan kaikki mene ulkomaille!    -vielä!

JoHaRa

  • Vieras
Vs: vvm!
Mua jäi ihmetyttämään että miksi se kiusattu nainen valitti ?

Ei pyydetä kokouksiin, ei yhdistetä puheluja, ei tuoda posteja... Mulle kyllä kelpaisi tuollainen työ, vaikuttaa aika hiton kivalta hommalta  :D

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: vvm!
Tuohan on minullekin jokapäiväistä. Tosin eihän minulla ole puhelinkeskustakaan, siksiköhän ne eivät yhdistä.
 Javiddu. Varmaan jollakin momentilla voisi hakea korvausta.


Mutta mistä.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

ristoreipas

  • Vieras
Vs: vvm!
Mua jäi ihmetyttämään että miksi se kiusattu nainen valitti ?

Ei pyydetä kokouksiin, ei yhdistetä puheluja, ei tuoda posteja... Mulle kyllä kelpaisi tuollainen työ, vaikuttaa aika hiton kivalta hommalta  :D

Jos valitti siksi ettei se osanu vaan olla jouten ,niinkuin useimmat meistä kirjoittajista .Aina pitää istua takaliston päällä tuolilla  ja tunkea jotakin tekstiä johonki akronettiin  ja esittää viisasta.  ;D

Mitä ihminen sairastaa kun puhuu ja puhuu vaan jatkuvasti eikä ymmärrä lopettaa eikä antaa suunvuoroa toiselle.. Diagnoosi on   Puheripuli  ;D

Viimeksi muokattu: 17.10.10 - klo:12:55 kirjoittanut ristoreipas

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: vvm!
Mua jäi ihmetyttämään että miksi se kiusattu nainen valitti ?

Ei pyydetä kokouksiin, ei yhdistetä puheluja, ei tuoda posteja... Mulle kyllä kelpaisi tuollainen työ, vaikuttaa aika hiton kivalta hommalta  :D

Naiset nyt ovat semmosia...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65593
Vs: vvm!
mitäs ne lehessä mainostikaan löysään........?   en muista kun ei oo omaa tarvetta! ;D