Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Haiseeko teillä p,a,s,k,a  (Luettu 778 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22129
Haiseeko teillä p,a,s,k,a
ministeri puska sanoi uutisissa viljelijöillä olevan hätä kädessä.

Jotenkin jää epäselväksi kepuloisen maatalouspolitiikan aivoitukset.

Polttoaineiden valmisteveron palautus, vaikeasta taloudellisesta ahdingosta aiheutuvaan paikkuuseen.

No miten tuo auttaa niitä joilla kymmeniä hehtaareja viljaa korjaamatta, eivätkä ole edes tarvinneet sitä polttoainetta kuivaukseen.

Eiköhän kyse ole kepuloisesta vaalirahasta, näytetään miltä pitäisi näyttää. Kohdentuuko näin varmimmin kotieläintiloille, jotka ovat esimerkiksi litistäneet jo viljansa. Taitaa ne joilla puinnit kesken olla suurimmaksi osaksi viljatiloja.

Viimeksi muokattu: 18.10.17 - klo:04:12 kirjoittanut Eemeli

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Haiseeko teillä p,a,s,k,a
Minä ministerinä myöntäisin Suomeen pikkusen paremmat sääolot, jotta vilja saataisiin puitua ja kuivattua järkihintaan ja ajoissa.





BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Haiseeko teillä p,a,s,k,a
Minä ministerinä myöntäisin Suomeen pikkusen paremmat sääolot, jotta vilja saataisiin puitua ja kuivattua järkihintaan ja ajoissa.

Jos puoluekantasi olisi Kesk. niin tuolla lupauksella olisit ääniharava seuraavat 30 vuotta. Siis maalla jossa lupaukseesi aina joku uskoisi 😂
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22129
Vs: Haiseeko teillä p,a,s,k,a
Minä ministerinä myöntäisin Suomeen pikkusen paremmat sääolot, jotta vilja saataisiin puitua ja kuivattua järkihintaan ja ajoissa.

Jos puoluekantasi olisi Kesk. niin tuolla lupauksella olisit ääniharava seuraavat 30 vuotta. Siis maalla jossa lupaukseesi aina joku uskoisi 😂

Ja siihen vielä kaupanpäälle lupaus, jotta pylpyrää pyörittelemällä kaikki asiat tulee hoidettua, varmasti hölmöt äänestää.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Haiseeko teillä p,a,s,k,a
Minä ministerinä myöntäisin Suomeen pikkusen paremmat sääolot, jotta vilja saataisiin puitua ja kuivattua järkihintaan ja ajoissa.

Jos puoluekantasi olisi Kesk. niin tuolla lupauksella olisit ääniharava seuraavat 30 vuotta. Siis maalla jossa lupaukseesi aina joku uskoisi 😂
Kuntapoliitikko on aina, poikkeuksetta, älykkäämpi kuin äänestäjänsä. Selittääkö tämä sitten matalan äänestysprosentin? Selittää ainakin sen, minkä vuoksi viime kuntavaaleissa piirsin lippuun kuvan numeron sijaan, vaikka vaihtoehtoja oli useampi sata.




BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Haiseeko teillä p,a,s,k,a
Minä ministerinä myöntäisin Suomeen pikkusen paremmat sääolot, jotta vilja saataisiin puitua ja kuivattua järkihintaan ja ajoissa.

Jos puoluekantasi olisi Kesk. niin tuolla lupauksella olisit ääniharava seuraavat 30 vuotta. Siis maalla jossa lupaukseesi aina joku uskoisi 😂
Kuntapoliitikko on aina, poikkeuksetta, älykkäämpi kuin äänestäjänsä. Selittääkö tämä sitten matalan äänestysprosentin? Selittää ainakin sen, minkä vuoksi viime kuntavaaleissa piirsin lippuun kuvan numeron sijaan, vaikka vaihtoehtoja oli useampi sata.

Minkä kuvan osasit piirtää tällä kerralla?
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Haiseeko teillä p,a,s,k,a
tosa öölikuski haasto että ylkskii viljahessu oli viime vuonna tyytynnä vain 3 tonniin löpöä ja tänä vuonna pitäny jo 16 tonnia vietä samalle ukolle...   ni olkohan ihan tuolla mitään merkitystä?         oisha se ihan messevöää jos petteri kertois kirstun vartijana jotain muutakii.