Nyt oli viikonlopun yli koeajussa 195 cvx, hieno kone oli. Paljon on nippeliä ja nappelia, mutta silti todella simppeli käyttää. Kone toimi hienosti nuissa hommissa mitä tein sillä, mutta 12tunnin ajoon sisältyi kaksi eri vikakoodia... Ensimmäinen veti toisen takalohkon jumiin, vika poistui uudelleen käynnistyksellä. Ja toinen koodi liittyi vaihteistoon, ja kone ei kulkenut silloin kuin 0.4 km/h max... Tämäkin poistui uudelleen käynnistyksellä, en sitten tiedä oliko käyttäjässä vikaa mutta ei noin lyhyellä kokeilulla saisi olla yhtään vikailmoitusta!
Onko ne sähkö vipstaakit nh ja casessa samat.... mitä on tullu nh ajettua niin niiden kanssa on ollut kaiken aikaa melkein paska housuus ettei joku sähkö vipstaaki hajoa, ku on niiiiiin hempulin oloisia ja sitte ku niitä käyttää niin sellasta rutinaa tuntuu käteen esim. vilkun viiksi Tuntunut monta kertaa että ei ole ihme ku nää sytyttelee tulipaloja ja on erittäin vikaherkkiä sähköjen suhteen, no näkeehän sen uuden koneen hinnassa ku on jotain 20000e helposti halvempi ( ja halvalla ei yleensä hyvää saa) ku joku muu merkki jossa on jämptit sähkö vipstaakit!! ku on tottunut saksalaisia koneita käyttämään, niin ne on jämptiä käteen ku jotain vaikka tuota vilkun viikseä käyttää!!
Ei siinä casen ja Nh:n hinnassa ollut uusilla koneilla juurikaan eroa. Case hieman kalliimpi, koska jokunen varuste enemmän vakiona, kuten automaatti ilmastointi.. Nykysessä nyykkärissä kyllä toiminut ihan mukavasti tuo vilkkuviiksikin eikä ole juurikaan rutissut. Eihän täydellistä konetta voi olla, pitäähän se jokin vika olla, kuten tuo rutiseva vilkkuvipu, toisissa se on sitte porsiva laatikko tai joku oikea vika