On ne vaan nuo valumötit tehty jostain erikoisraudasta kun noin hyvin arvonsa pitävät... jalometalleja sulatettu sekaan Rautpohjassa?
Nyt kun perisi joltain rikkaalta sukulaismieheltä pakastavedetyn 8400 jolla haettu vain mainokset lauantaisin postilaatikolta niin siinähän olisi enemmän rahaa kuin vähän isommassa lottovoitossa
Sen verta kovaa hintaa noista pyytävät kymppitonnin ajettunakin. Tosin jotkuthan ovat sitä mieltä että se ei ole edes sisäänajettu niillä tunneilla.
Tän peräänhän täällä äijät rivissä kuolasivat... ja taas meni että vilahti. Kimpale kultaa.
http://www.nettikone.com/valtra/8450-dps/1476997
No mutta, tuostahan puuttui se taikasana: rivipumppu eli toihan on sillä kuuluisalla stanadynellä. Tosin hienokuntoinen ei siinä mitään mutta kovimmassa huudossa on mielestäni 8400, 8750 ja 8950.
Noh, on niillä kyllä kysyntääkin.
Mulla on rivipumppu-Mega 8400 ja Stanadyne-Mega 8450, ja onhan tuo Stana ominaisuuksiltaan paljon parempi tehtaan jäljiltä, vääntöä löytyy ihan pikkukierroksilta asti ja paljon. Toki jos tykkää kunnon revittelymenosta niin onhan tuossa 240hv teholle ruuvatussa rivipumppupelissä sitä vanhanajan turbovoimaa, mutta ilo alkaa vasta yläkierroksilla. Stanadynella ilo alkaa 900 kierroksesta, tosin hiipuu hieman yläkierroksilla, mutta menee esimerkiksi äestykset tosi vähällä löpöllä 1600-1700 kierroksella.
Vaan kyllä tuommoinen paritonnia ajettu Mega olisi hieno saada ajoon, olisi taas yksi 10000 tuntia ajettavana. 8450:ssä tulee kevättöissä 12000 tuntia täyteen ja 8400:ssa 9000 tuntia.