Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Naispääministeri  (Luettu 5494 kertaa)

koponen

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1379
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Vs: Naispääministeri
Onko nappi jäännyt TAAS ottamatta?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

Karhula

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 475
Vs: Naispääministeri
Veetin tukirahat loppui ikävästi kesken, MTK:n, Kepun ja C-alueen vika.

Veeti

  • Vieras
Vs: Naispääministeri

Ei voi mitään, jos herrat karhula ja koponen eivät ymmärrä kirjoitettua tekstiä.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Naispääministeri
Tällä logiikalla voisi huutokaupata Erkki Tuomiojan teemalla päivä presidenttinä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Huutokauppa...
Tällä logiikalla voisi huutokaupata Erkki Tuomiojan teemalla päivä presidenttinä.

...ja Tuho-Ahon...  :P

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Huutokauppa...
Tällä logiikalla voisi huutokaupata Erkki Tuomiojan teemalla päivä presidenttinä.

...ja Tuho-Ahon...  :P

Sanopa viisaampana, että kenen presidentin kanssa Esko Aho on seurustellut?  ???

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Naispääministeri
Jos tarkotit tolla kommentilla Esko Ahoa niin minun tietojen mukaan se ei ole ollu sillai Tarja Halosen eikä muidenkaan presidenttien kanssa.

Aulis Anttila

  • Vieras
Tieto...
Tällä logiikalla voisi huutokaupata Erkki Tuomiojan teemalla päivä presidenttinä.

...ja Tuho-Ahon...  :P

Sanopa viisaampana, että kenen presidentin kanssa Esko Aho on seurustellut?  ???

En tiedä.

Aulis Anttila

  • Vieras
Tieto...
Jos tarkotit tolla kommentilla Esko Ahoa niin minun tietojen mukaan se ei ole ollu sillai Tarja Halosen eikä muidenkaan presidenttien kanssa.

En tiedä Tuho-Ahon seksielämästä yhtään mitään... tai ehkä ihan vähän sittenkin... tarkemmin miettien  :P

Veeti

  • Vieras
Vs: Tieto...
Jos tarkotit tolla kommentilla Esko Ahoa niin minun tietojen mukaan se ei ole ollu sillai Tarja Halosen eikä muidenkaan presidenttien kanssa.

En tiedä Tuho-Ahon seksielämästä yhtään mitään... tai ehkä ihan vähän sittenkin... tarkemmin miettien  :P

Kuis se Harvardin vieroitus?

Aulis Anttila

  • Vieras
Lisätieto...
Jos tarkotit tolla kommentilla Esko Ahoa niin minun tietojen mukaan se ei ole ollu sillai Tarja Halosen eikä muidenkaan presidenttien kanssa.
En tiedä Tuho-Ahon seksielämästä yhtään mitään... tai ehkä ihan vähän sittenkin... tarkemmin miettien  :P
Kuis se Harvardin vieroitus?

Kyl se liittyy siihe pääministerikeikkaan... ku se yks akka alko itkee... ja sit Tuho lohdutti  ::) ::) ::)

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Lisätieto...
Jos tarkotit tolla kommentilla Esko Ahoa niin minun tietojen mukaan se ei ole ollu sillai Tarja Halosen eikä muidenkaan presidenttien kanssa.
En tiedä Tuho-Ahon seksielämästä yhtään mitään... tai ehkä ihan vähän sittenkin... tarkemmin miettien  :P
Kuis se Harvardin vieroitus?

Kyl se liittyy siihe pääministerikeikkaan... ku se yks akka alko itkee... ja sit Tuho lohdutti  ::) ::) ::)
Pöh! Onkai niin käyny muilleki, sullekin - veikkaan, tai tarkemmin ajateltuna, osaatko sinä ketään lohduttaa, kiusata kylläkin  :P

mah

  • Vieras
Vs: Ulkoministeriksi kanssa!
http://www.iltalehti.fi/viihde/200905299675088_vi.shtml
Ja sitten voipi vetää puutarhassa duona vaikkapa illan ulkoministerinä. Liekö jo nurmi kasvanut? ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Todistelu...
osaatko sinä ketään lohduttaa, kiusata kylläkin  :P

Sitä pitää kysyä lohdutetuilta.