Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Siipi poikki  (Luettu 4199 kertaa)

T-Bone

  • Vieras
Vs: Siipi poikki
Ompas huonoja myllyjä eikä ne näy edes pyörivän ....just ajettiin ohi . Pakko luottaa siihen että sähköä tulee muista lähteistä... ::)

Köntys

  • Vieras
Vs: Siipi poikki

Aika pirusti noi siivet taipuu näköjään myrskyllä. Ei se siivenkärki kovin kaukaa mee runkoputkesta, mitä oon nuita nyt kattellu  ???

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26167
  • vastustan
Vs: Siipi poikki

Aika pirusti noi siivet taipuu näköjään myrskyllä. Ei se siivenkärki kovin kaukaa mee runkoputkesta, mitä oon nuita nyt kattellu  ???
pystyyköhän tuota lapakulmaa kuinka säätämään, pyöräyttäs siivet vetämään tolpalta poispäin myrskyllä.

ois kyllä melenkiintonen  koe joskus kauniina kesäpäivänä ripustaa apilas tuonne siven kärkeen henkselestään ja antaa pyöriä täydellä teholla 1-2 minuutta :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Köntys

  • Vieras
Vs: Siipi poikki

Aika pirusti noi siivet taipuu näköjään myrskyllä. Ei se siivenkärki kovin kaukaa mee runkoputkesta, mitä oon nuita nyt kattellu  ???
pystyyköhän tuota lapakulmaa kuinka säätämään, pyöräyttäs siivet vetämään tolpalta poispäin myrskyllä.

ois kyllä melenkiintonen  koe joskus kauniina kesäpäivänä ripustaa apilas tuonne siven kärkeen henkselestään ja antaa pyöriä täydellä teholla 1-2 minuutta :D :D :D :D

Apelle joku kerran vihjaisi myllyssä pyörimisestä, niimpä se otti pyöränkin joukkoon  :D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26167
  • vastustan
Vs: Siipi poikki
yrittääkö se soittaa E.T.lle :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...