Ei muuta kuin, että:
- hihnaveto hydraulimoottorilla ja vapaakytkimellä
- järeät ketjut joita on HELPPO jatkaa, eli vähän kuin siimaleikkurissa
- hydrauliöljylle hyvä jäähdytin
Niin ja miksi nämä. Siksi, että säästää rahaa. Ja työ on mielekästä.
Jaa hihnaveto?? Ketjuthan siinä on sitä varten että ne antaa periksi...
Hitto kun menee nääkin ketjut sekaisin. Slagkraftin ketjun jatkaminen on hyvä.
Hihnaveto säästää hydraulimoottoria. Ja se vapaakytkin pelastaa em. mötikän. Varsinkin, jos murskan pyöriminen on jaksottaista.
Vapaan pyörimisen voi järjestää venttiilillä, ei se kummempaa vaadi..
Tuohon hydraulipyöritteisen listaan lisäys vielä, että riittävä öljyntuotto. Ei pyöri pienillä litramäärillä.
Mutta muuten. Elhon 440 ketjukoneella on viimevuodet tullut ajeltua. Ei suurempaa valittamista tästä härvelistä.