Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Timppa kertoo  (Luettu 3230 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Timppa kertoo
"Sokea kana aikaisen madon nappaa." :'( Vai isoksi työkaluksi pitäisi itsensä kuvitella. >:( Suuri paineilmaväännin väljäksi hakatulla liika pienellä hylsyllä... :'( Nainen on kyllä hankala soitin virittää. Tahtoo aina tulla riitasointuja. :-X

Mä ajattelen aina käkikelloa seksin aikana. Tuurilla jaksaa 12 kertaa ees`taas  ???
Eiks' käkikelloa saa vielä 24-tuntisydeemillä? .  ;D

DeCitonnilan käki on jo vaiennettu. Kukkumispuntti on laitettu lipaston laatikkoon ja avain on mamman taskussa jemmassa  ;D

Ja Joharan suolapussit rouva sulattaa aina ennen maakuntakierrosta.   :P
Koirille kuulemani mukaan on laitettu kireäkumilenkki pussukoiden ympärille – vie kylille lähdön himon – tosin nykyään se lienee jo lailla kielletty ?

 ELL:n hyväksymä keino syylien yms poistamiseen ammun vetimen syrjästä on kumilenkki, jota kiristellään muutaman päivän välein...kait sillä pallitkin tippuu yhtälailla...
Mutta toimisiko tuo temppu esim Timppaan, se kun ei ymmärrä välttämättä omaa etuaan ja vois yrittää katkaista kumilenkin ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Timppa kertoo
"Sokea kana aikaisen madon nappaa." :'( Vai isoksi työkaluksi pitäisi itsensä kuvitella. >:( Suuri paineilmaväännin väljäksi hakatulla liika pienellä hylsyllä... :'( Nainen on kyllä hankala soitin virittää. Tahtoo aina tulla riitasointuja. :-X

Mä ajattelen aina käkikelloa seksin aikana. Tuurilla jaksaa 12 kertaa ees`taas  ???
Eiks' käkikelloa saa vielä 24-tuntisydeemillä? .  ;D

DeCitonnilan käki on jo vaiennettu. Kukkumispuntti on laitettu lipaston laatikkoon ja avain on mamman taskussa jemmassa  ;D

Ja Joharan suolapussit rouva sulattaa aina ennen maakuntakierrosta.   :P
Koirille kuulemani mukaan on laitettu kireäkumilenkki pussukoiden ympärille – vie kylille lähdön himon – tosin nykyään se lienee jo lailla kielletty ?

 ELL:n hyväksymä keino syylien yms poistamiseen ammun vetimen syrjästä on kumilenkki, jota kiristellään muutaman päivän välein...kait sillä pallitkin tippuu yhtälailla...
Mutta toimisiko tuo temppu esim Timppaan, se kun ei ymmärrä välttämättä omaa etuaan ja vois yrittää katkaista kumilenkin ?

Timppa koittaisi katkaista lenkkiä puremalla ja selkä katkeaisi  ;D

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Timppa kertoo
Minä syö aina tätä niin pysyy aineenvaihdunta kunnossa ja hommat sujuu:

Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Timppa kertoo
Minä syö aina tätä niin pysyy aineenvaihdunta kunnossa ja hommat sujuu:



Onpas ISO mellooni  :o

Onko tuo "sekret vattenmelon" suomeksi salainen vedenmeloja  ??? Eli sukellusvene  ???