Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vitsejä... Lisätkää hyviä..  (Luettu 987292 kertaa)

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Nurmoolaasen Pertin mennessä nukkumaan toissailtana, hänen vaimonsa kertoi jättäneensä valot päälle autotalliin.
Pertti lähti takaovelle sammuttaakseen valot, mutta näkikin autotallisa varkaita kähveltämässä arvokasta kesärengassarjaa .
Pertti soitti poliisille, joka kysyi, onko joku murtautunut myös asuntoon.
Pertti sanoi, ettei ollut.
Poliisi sanoi sitten, että kaikki poliisiautot olivat varattu......ja ja neuvoi lukitsemaan asunnon ovet.
He lähettäisivät auton heti, kun jokin niistä vapautuu.
Pertti sanoi selvä, sulki puhelimen ja laski kolmeenkymmeneen.

Sitten hän soitti uudestaan poliisille: "Terve, soitin äskettään, koska meillon väkiä rosvoamas autotallista renkahia.
Ei tarvitte tulla enää. Mä ammuun ne". Sitten Pertti laski luurin paikoilleen.

Muutamassa minuutissa tuli kuusi poliisiautoa, erikoisjoukkojen Musta-Maija, helikopteri, paloauto ja kaksi ambulanssia.
Poliisit vangitsivat varkaat paikan päällä.
Sitten yksi poliiseista sanoi Pertille: "Mun miälestä sää sanoot, notta olit ampunu rosvot".
Pertti vastasi: "Mun miälestä sää sanoot, jottei teillä ollu vapahia autoja"
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mistä tunnistaa psykologin ?
- Kun alaston D-kuppikaunotar kävelee uimarannalla ohi, psykkapelle tarkkailee kaikkia muita paitsi sitä... tyttöä  :)

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Venäläiskolonna eteni talvisodassa tietä pitkin, kun harjanteen takaa kuului huuto: Yksi suomalainen vastaa kymmentä ryssää! Tuohtunut komentaja käski kymmenen sotilaansa hyökätä harjanteen yli lopettamaan huutelun. Kuului muutama laukaus, ja sitten hiljaisuus.

Yksi suomalainen vastaa sataa ryssää! kuului uusi huuto. Komentaja lähetti heti sata miestä hyökkäykseen, ja nyt kuului harjanteen takaa ankaraa ammuntaa ja pauketta tovin aikaa, mutta jälleen tuli hiljaista.

Yksi suomalainen vastaa tuhatta ryssää! kuului seuraava rienaus harjanteen takaa. Nyt raivostunut venäläisupseeri lähetti tuhat miestä mäkeä ylös, ja harjanteen takana syttyi oikea sota: tykit, konetuliaseet ja kranaatit lauloivat.

Pitkällisen rytinän jälkeen tuli taas hiljaisuus, jonka rikkoi yksinäinen, takaisin raahautuva venäläissotilas: Älkää jätkät menkö, se on ansa! Niitä on siellä kaksi.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Tuohtunut komentaja...
Venäläiskolonna eteni talvisodassa tietä pitkin, kun harjanteen takaa kuului huuto: Yksi suomalainen vastaa kymmentä ryssää! Tuohtunut komentaja käski kymmenen sotilaansa hyökätä harjanteen yli lopettamaan huutelun. Kuului muutama laukaus, ja sitten hiljaisuus.

Yksi suomalainen vastaa sataa ryssää! kuului uusi huuto. Komentaja lähetti heti sata miestä hyökkäykseen, ja nyt kuului harjanteen takaa ankaraa ammuntaa ja pauketta tovin aikaa, mutta jälleen tuli hiljaista.

Yksi suomalainen vastaa tuhatta ryssää! kuului seuraava rienaus harjanteen takaa. Nyt raivostunut venäläisupseeri lähetti tuhat miestä mäkeä ylös, ja harjanteen takana syttyi oikea sota: tykit, konetuliaseet ja kranaatit lauloivat.

Pitkällisen rytinän jälkeen tuli taas hiljaisuus, jonka rikkoi yksinäinen, takaisin raahautuva venäläissotilas: Älkää jätkät menkö, se on ansa! Niitä on siellä kaksi.
Tuohtuneen komentajan sukunimi oli Anttila. Ja tämä ei ole vitsi.
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Anna nyt keputollo "mies" mankui vuoteessa vaimoltaan.
- Enkä anna. Sitä säästetään perhejuhlia varten.
- Kuule, antaisit nyt. Mulla on niin perskeleen paha olo.
- Sen siitä saa, kun sillä lailla ryyppää. Krapula on sinulle ihan oikein.
- Anna nyt, mies jatkoi vonkaamistaan.
- Anna nyt, mies jatkoi vonkaamistaan.
- Anna nyt, mies jatkoi vonkaamistaan.
- Anna nyt, mies jatkoi vonkaamistaan.
- Minä en enää jaksa sinun kanssasi. Ota sitten, omapa on asiasi.
Mies ryntäsi riemuissaan jääkaapille, avasi huushollin ainoan samppanjapullon ja kuului valtava pamaus, kun korkki lensi kattoon.
Silloin kuului lastenhuoneesta moittiva ääni:
- Olisit vaan antanut sille, mutsi. Nyt se meni ja ampui itsensä!!!

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Lounais-Suomessa, Koskella, eräs ikäneito soitti sähkölaitokselle ja pyysi jotakuta riuskaa sähkömiestä
käymään hetioitis luonaan... hän kun oli jo pitkään joutunut olemaan pelkkien kynttilöiden varassa.
=
Mikä perkele niitä sorkkarälläkkäpukkilan impotentteja alvipellejä oikein vaivaa  :o

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mitä Sorkkis tekee orgasmin jälkeen?                                                                                                                                                                                                                                                        Poistaa sivuhistorian.   ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mitä Sorkkis tekee orgasmin jälkeen?                                                                                                                                Poistaa sivuhistorian.   ;D ;D

Mä arvelin et se ois vaihtanu rällääkäänsä laikan  :P :P

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Miten käy kun koskelainen mies juoksee vehkeet tanassa seinään.
- Nenä murtuu
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Aulis Anttila

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Miten käy kun koskelainen mies juoksee vehkeet tanassa seinään.
- Nenä murtuu

Miten Koskella määritellään tissien ja rintojen ero ?
=
Kävellään laitteisto tyrkyllä kädet niskan takana kyynärät edellä kohti ladon seinää.
- Kyynärät osuu seinään ensin = rinnat... loput saatte arvata ite  :P

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Miksi ******* juoksee pakoon kun moottorisaha vedetään käyntiin?
Koska siitä kuuluu RANNIGANIGANIGANIGANIGANIGANIGANIGANIGANIGANIGANIG A
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mitä Sorkkis tekee orgasmin jälkeen?                                                                                                                                Poistaa sivuhistorian.   ;D ;D

Mä arvelin et se ois vaihtanu rällääkäänsä laikan  :P :P

 Leimaa mitsun huoltovihkon...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mitä Sorkkis tekee orgasmin jälkeen?                                                                                                                                Poistaa sivuhistorian.   ;D ;D

Mä arvelin et se ois vaihtanu rällääkäänsä laikan  :P :P

 Leimaa mitsun huoltovihkon...

Mutkun sen vihkon sivut on toisiinsa liimaantunnu.  :D
Kui mää ain olen paras?

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Vitsejä... Lisätkää hyviä..
Mitä Sorkkis tekee orgasmin jälkeen?                                                                                                                                Poistaa sivuhistorian.   ;D ;D

Mä arvelin et se ois vaihtanu rällääkäänsä laikan  :P :P

 Leimaa mitsun huoltovihkon...

Mutkun sen vihkon sivut on toisiinsa liimaantunnu.  :D
Eikä Sorkkis saa muuta auki kuin rystyset  :D
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.