Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 126

Viestit - ktm87

Oot jo myöhässä, eikö eilen ollut viimeinen tarjousten jättöpäivä.

Kai ne kaikki hylätään, kuten aiemmatkin.
Julkisia en ole näynyt kuin tuon yhden MT:ssä, tietysti "listoista" päätellen ollut vuosia ja ao. sanojen mukaan ollut löysässä n vuosia

Aika nopea oli nytkin aikataulu, kuka tuossa ajassa ehtii perehtymään kohteeseen ja rahoituksen järjestämään? Vieläpä kesäloma-aikaan.   ???

 Sanokaa mitä sanotte Kiuruvetellä on toimeliasta väkeä. Maitoviljely tilalla jatkuu.

Toivottavasti. Mutta fiksumpiakin kokonaisuuksia on ollut myynnissä tuloksetta huomattavasti pidempiä aikoja.

Äläs ny.. se karuselli vetäis 800 lehmää päivässä. Mää näen tässä ison bisneksen
mää oon just ihmetelly sitä, jotta miten tuollaisia asemia on varaa seisottaa jopa 20 h vrk, kun sillä vois oikeesti lypsää ja toosi paljon maitoa. oukei, omeilläkin 22kpl (noin 18 toimivaa)milkmaster lyspintä, joista on käytössä 10 (ostettu kun sopivasti on saanut). riittää muiuten loppuelämäksi osia näihin. ei oo myynni9ssä.

Kerronko kiltisti, vai kertooko joku ilkeästi??

Maidontuotanto on ollut Suomessa huomattavan tuottavaa, joten ajoittain on sorruttu joko mukavuusinvestointeihin, tai sitten on ollut varaa rakentaa etukäteen tuotantotilat tulevaisuutta ajatellen.
onko tollainen karuselli muuten miten paljon kalliimpi kun vertaa esim 2*16 takalypsy asemaan?
ota iso saksilava. -09 tehtiin 16,2 kehillä oleva weckman, käytännössä kaikki rakennustarvike nostettiin sillä katolle mitä tarvittiin. kehät käännettiin päivässä pystyyn autonosturilla.
Vapaa sana / Vs: Clash of clans
: 07.03.16 - klo:14:37
pitää tulla vaik huomen iltana kunhan saan suursodan(40vs40) höökit pois alta..
Just meinasin kirjotella ihan samaa... Kyllä appeen pyörityksessä on suomessa monellakin tilalla askeettisia voimakoneita jotka ei ole hinnan kiroissa. Mun ei tarvinnu hommata "uutta" vaan pyörittelen olemassa olevalla kalustolla. Jospa se on sitä tehostamista kun saa koneisiin tunteja :)
ja kumupi on fiksumpaa, ajaa kalliiseen uuteen koneeseen tunteja nopeasti jolloin vaihtoarvo lopahtaa vai ostaa se apetraktori vaunun aisaa kannattelemaan.

toki jos olemassa on jo sopiva kalusto(halvat tunnit) niin asia on eri.
Fiksuinta on olla ostamatta uutta konetta, jos siihen ei tule riittävästi tunteja. Tuntien olisi myös oltava mielellään tuottavia, ei pelkkää tyhjäkäyntiä tai postinhakua.
niimpä.
Just meinasin kirjotella ihan samaa... Kyllä appeen pyörityksessä on suomessa monellakin tilalla askeettisia voimakoneita jotka ei ole hinnan kiroissa. Mun ei tarvinnu hommata "uutta" vaan pyörittelen olemassa olevalla kalustolla. Jospa se on sitä tehostamista kun saa koneisiin tunteja :)
ja kumupi on fiksumpaa, ajaa kalliiseen uuteen koneeseen tunteja nopeasti jolloin vaihtoarvo lopahtaa vai ostaa se apetraktori vaunun aisaa kannattelemaan.

toki jos olemassa on jo sopiva kalusto(halvat tunnit) niin asia on eri.
Ei kai millään voi jokainen lehden artikkeli olla kiinnostava tai hyödyllinen itselle. On sillä lehdellä monta muutakin lukijaa, joita kiinnostaa muut asiat. Itse aina pohdin, saanko tilausrahalle vastinetta vähintään tilausmaksun verran. Jos saan, jatkan tilausta. Jatkoin profin (englannin kielinen versio) tilausta viime vuoden puolella ja 180 € maksaa kolmeksi vuodeksi 11 nroa per vuosi, kun etukäteen maksaa. Melko hyvän vastineen saa rahoilleen, vaikkei siinäkään lehdessä läheskään kaikki jutut tai testit hyödytä itseä minkään vertaa. On muuten seuraavassa numerossa siinäkin 75 heppaiset testissä ja edellisessä numerossa koeajettiin 1050 ventti. Uusimmassa oli laaja ohjaamotesti parinsadan hepan luokassa. Ei kaikki artikkelit voi käsitellä jotain peniksenjatke venttejä, vaan onhan sitä paljon muutakin.

Itsellä eniten liipasimella on Pellervon tilaus yhdessä kotieläinliitteen kanssa. Pellervo ei sinällään ole kiinnostanut, mutta kun liittivät siihen Lihatalouslehden, niin on vähän pakosta tullut tilattua, mutta nyt tuo kotieläin osion taso on sitä luokkaa, että pärjää ilman sitäkin. Eli ei tule vastinetta tilausmaksulle.

Urakointiuustiset on ohentunut olemattomiin ja asiakin sen myötä eli jos ei tulisi ilmaiseksi, niin en tilaisi.
juuri näin, en ihmettele sitä että näitä hömppäkoneita(kelkat yms) on yhä enemmän kuitenkin tilojen määrä laskussa pitkään ja tilaajia pitää olla. se ei vaan enää osu mun mielenkiinnon aiheisiin. profi varmaan lähtee joksikin aikaa tilaukseen.
sas näkee. muttei ymmärrä :o
Mun käsittääkseni muuttuvasiipinen turbo, jota mm jontikka käyttää, ajaa saman asian kun twin turbo. Korjatkaa jos olen väärässä.
periaattessa joo, noissa henkilöautoissa vaan alkaa moottirinkoko olemaan niin pieni ettei sieltä tuu pikkukierroksilla kaasuja kuin hyvin pieneen turboon, sitte kovemmilla kierroksilla lähtee isompi mukaan tai molemmat jatkaa ja alapertin v-8 hirviöt jää tukehtumaan omaan savuunsa. jossain merkissä taitaa olla jopa sähkömoottorilla toimiva turbo suunnitteilla vai oliko peräti jo käytössä :-\ :-\ :-\ :-\
ei se kyllä enää turbo ole  :o

Turboahdin eli pakokaasuahdin on polttomoottorin tehoa lisäävä ahdin, joka saa käyttövoimansa moottorista purkautuvista pakokaasuista. Ahtimen keskeisiä osia ovat kompressori ja turbiini. Turbiinilla tuotetaan käyttövoima kompressorille, joka ahtaa ilmaa moottoriin. Turboahtimia käytetään nostamaan polttomoottorin tehoa ja parantamaan dieselmoottorin hyötysuhdetta. Turboja asennetaan nykyään lähes kaikkiin moderneihin dieselmoottoreihin ja yhä useammin myös pieniin ottomoottoreihin. Turboahtimia sovelletaan laajasti; ne ovat käyttökelpoisia niin pienehköissä moottoripyörien ottomoottoreissa kuin valtavissa laivojen kaksitahtidieseleissä. Turbojen etuna mekaanisiin ahtimiin verrattuna on se, että ne hyödyntävät muutoin osin hukkaan menevää pakokaasun energiaa. Nykyisin massavalmistettujen henkilöautojen moottoreissa ahtimia on käytössä yhdestä kolmeen.
Vapaa sana / Vs: Clash of clans
: 27.02.16 - klo:17:27
Porkkanoilla siellä on enempi taidettu touhuta ;D ku vaan neljä sotaa ootte voittanu...
Meitilläki sentään 76 voittoa. 8)
140 yhteensä ;) 4 voittoa edelsi 2 tappiota :o
Vapaa sana / Vs: Clash of clans
: 27.02.16 - klo:11:43
tänä iltana treffit? <3 ;) :o
Pääset seuraamaan aitiopaikalta miten sodassa toisella osapuolella pyyhitään pöytiä. Tule ja opi!
superia, ei oo kun 4 edellistä voitettu(tuurilla) :p
Vapaa sana / Vs: Clash of clans
: 27.02.16 - klo:10:54
tänä iltana treffit? <3 ;) :o
uusi koneviesti oli viimeinen koneviesti, jos tulee mielenkiintoista luettavaa niin ostan irtonumeron. mönkijät, kelkat, weteraanit ja pientraktorit ei ole mun mielenkiinnon kohde.
Vapaa sana / Vs: Clash of clans
: 25.02.16 - klo:10:25
4 pätkää kymppilevelin aitaa jo 8) 8)
joko on horot millä levuil?
kronen ja laassin jäleltä ajaneena en osannut eroa sanoa muuta kuin että kronella oli kokeneempi käyttäjä, hyvät karheet.
 onko rehu arvoissa näkynyt eroja jotka voitaisiiin karhottimen piikkiin laittaa?
Mulla on paalaimessa josilacin "hapotin" jolla ei saa tietenkään happoja käyttää... määrän säätö tapahtuu suuttimen kokoa muuttamalla. Siinähän on vaan yksi suutin johon sopii ks-ruiskuissa käytettävät suuttimet. Toimii paalain käytössä erinomaisen hyvin ja ainetta menee noin litran verran paalia kohti kun tehdään karhotuksen jäljiltä. Väkevyyden teen vaan sitten tuplana...
paljon maksoi mistä ostit?
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 126