Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valkaisuhoito, Yes !  (Luettu 1425 kertaa)

Werner

  • Vieras
Valkaisuhoito, Yes !
Hei !

Olen Werner    (ent.teollisuusmaalari)

Kyllä nyt taas kelpaa !
"Tyyli alkaa jo alusvaatteista", sanotaan.  Minähän päätin viedä ajatuksen vielä pidemmälle ja otatin itselleni peräaukon valkaisun. Kyllä !

Ajatus lähti siitä, kun minä aina yritän olla nuorekas ja tyylikäs, mutta taskupeili kertoi aina tylyn totuuden : peräaukko oli ryppyinen ja liian ruskea, eli sehän paljasti oikean ikäni heti.
Eläkkeelle joutuneitten teollisuusmaalarien terveydenhoitosäätiön kautta etsiydyin peräaukkoa eheyttäviin jumppahoitoihin, joihin liittyi myös erilaisten nuorentavien rasvojen käyttö. Vaikutukset tuntuivat kuitenkin perin hitailta. Kun sitten löysin internetistä juttuja Amerikan villinneestä peräaukonvalkaisuaallosta, päätin marssia lääkärin pakeille.  Pitihän sekin vaihtoehto ottaa ja kokeilla.

Toimenpide oli melko kivuton ja tehtiin paikallispuudutettuna. Rypyt oiottiin ja tumma pigmentti poistettiin lasertekniikalla.
Nyt täytyy sanoa, että elämä hymyilee -jos mahdollista- vieläkin enemmän.
Nyt peilistä kurkistelee vaalea, täysin rypyton ja nuorekkaan oloinen peräaukko. Itseluottamus nousi taas hurjasti eikä seinät tunnu enää kaatuvan päälle.

Toisaalta en ollenkaan ajattele, mitä ihmiset minusta sanovat, mutta kyllähän se tietysti hivelee,kun ihmiset tulevat  avoimesti kertomaan, kuinka nuorekas olen.

Peräaukon valkaisuun liittyy vielä yksi hyvä puoli lisää : nuori patologiserkkuni Toni ei enää pysty peräaukostani päättelemään, että kuinka synnillistä elämää olen viettänyt, sitten joskus. Nyt elän täysillä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Valkaisuhoito, Yes !
Kannattaa ehkä harkita avannetta, niin sitä peräaukkoa ei tarvitsisi käyttää ulosteen poistoon lainkaan, vaan voisi keskittyä olennaiseen. ::)

Werner

  • Vieras
Vs: Valkaisuhoito, Yes !
Mutta minullahan ON kevättalvella 1996 väliaikaiseen käyttöön asennettu avannepussi.
Tosin nyt on pieni toivonkipinä, että pääsen mokomasta eroon : lääkäriryhmä nimittäin pohtii erikoislaatuista vaihtoehtoa.
Sairastettuani ebolan on vastustuskykyni niin luja, ettei mikään virus tai bakteeri voi sitä enää horjuttaa.
Niinpä lääkäriryhmä pohtii vaihtoehtoa, että minulle asennettaisiin simpanssin ruoansulatuselimistö, koska hylkimisreaktioita ei enää tapahdu. Simpanssin geenithän ovat 96 prosenttisesti samat ihmisen kanssa, minun arvokseni on mitattu jopa 99.99....
Kyseessä olisi tietenkin kokeiluluontoinen siirto, oletettavasti  myöhemmin yleisempään käyttöön tuleva hoitomuoto.

Hyvänä puolena voidaan pitää simpanssin suoliston ruonsulatustehokkuutta, sillä voin kuulemma huoletta syödä vaikkapa männynkäpyjä ja kaikki ravinteet tulevat tiukasti hyödynnettyä. Näin ruoka halpenee merkittävästi. Saunan jälkeen voi syödä vaikkapa vihdan.

Tuuli(a)

  • Vieras
Vs: Valkaisuhoito, Yes !
Mutta minullahan ON kevättalvella 1996 väliaikaiseen käyttöön asennettu avannepussi.
Tosin nyt on pieni toivonkipinä, että pääsen mokomasta eroon : lääkäriryhmä nimittäin pohtii erikoislaatuista vaihtoehtoa.
Sairastettuani ebolan on vastustuskykyni niin luja, ettei mikään virus tai bakteeri voi sitä enää horjuttaa.
Niinpä lääkäriryhmä pohtii vaihtoehtoa, että minulle asennettaisiin simpanssin ruoansulatuselimistö, koska hylkimisreaktioita ei enää tapahdu. Simpanssin geenithän ovat 96 prosenttisesti samat ihmisen kanssa, minun arvokseni on mitattu jopa 99.99....
Kyseessä olisi tietenkin kokeiluluontoinen siirto, oletettavasti  myöhemmin yleisempään käyttöön tuleva hoitomuoto.

Hyvänä puolena voidaan pitää simpanssin suoliston ruonsulatustehokkuutta, sillä voin kuulemma huoletta syödä vaikkapa männynkäpyjä ja kaikki ravinteet tulevat tiukasti hyödynnettyä. Näin ruoka halpenee merkittävästi. Saunan jälkeen voi syödä vaikkapa vihdan.

 ;D  ;D   ;D   Säästät pitkän sentin myös saunakaljoissa  ;D

Werner

  • Vieras
Vs: Valkaisuhoito, Yes !
Toimii !

Päivätansseissa tutustuin nuoreen, arviolta kolmekymppiseen naiseen. Tanssahdellessamme parketilla kysäisin piruuttani, että minkähän ikäiseksi hän minut arvelisi.

Nainen arvioi ikäni ensin mielestäni yläkanttiin eli hän sanoi minua noin nelikymppiseksi, mutta kun vein hänet eteisen puolelle, kun siellä ei ollut niin paljon ihmisiä, ja pyllistin, niin hänen oli pakko veikata ikääni enää noin kolmekymppiseksi korkeintaan, koska peräaukkoni on niin nuorekas.

Valitettavasti en päässyt kyseiden daamin kanssa enää uudestaan tanssimaan, kun hänen polvea kuulemma alkoi särkeä niinpä naisen piti lähteä kotiin huilaamaan. Osoitettakaan hän ei antanut eikä myöskään puhaltaa polveen.




navettapoika

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1232
  • Pojanhupakko! Hih!
Vs: Valkaisuhoito, Yes !
Ihquu, tääl on muitaki ku mä ja kauri-seta, jotka on ottaneeet kivan valkasun! Hih!  :-*
Hopoilu on miesten hommaa! Hih!