Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Olisiko näytönpaikka  (Luettu 2382 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22191
Olisiko näytönpaikka
Agrimarketti mainostaa ensi kevätpuolen asiakasristeilyä, myyjäkin on houkutellut ja farmitnetti.

Olisiko aika näyttä ja annetaan herrojen risteillä ihan keskenään.Ei pyöri sitten laivalla turhaan maajussit jaloissa.Eikö s-ryhmäkin ole riittävästi kyykyttänyt ensin viljamiehiä ja nyt kotoeläinpuolta.

Valitellaan matkan kalleutta, matkan annin köyhyyttä, halvemmalla saa hauskempaa matkaseuraa eikä tilipussikaan oikein anna myöten.

Ja harvapa muu ammattiryhmä maksaa itse matkansa, jotta saisi kuunnella mainoksia.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Olisiko näytönpaikka
Muisti Raison matkatoimisto, ei kun siis tietenkin Rehu-Raisiokin matkamainoksella.

Suuresti ihmettelen, mistä näille reissuille riittää väkeä. Ai niin, kun saa ainakin osan vähentää verotuksessa ja saa laivalta ostaa halpaa viinaa. Löysää on siis vielä tilojen taloudessa. Minulle on aina tullut halvimmaksi hakea tarpeelliset voimajuomat kirkonkylän Alkosta.

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: Olisiko näytönpaikka
niin juopotteluksihan ne risteilyt tahtoo aina mennä.. ;D

Pigman

  • Vieras
Vs: Olisiko näytönpaikka
Kerrankin Eemeli kirjoittaa asiaa

Monttu Simeon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 556
  • rento meininki
Vs: Olisiko näytönpaikka
Eipä ole koskaan ollut haluja lomamatkalle, jossa olis tarkoitus kuulla työasioita ja maksaa siitäkin "huvista". Loma pitää olla oikeasti lomaa. Mieluummin ostaisin rehua ja muuta halvemmalla kuin samalla kustannan tekohauskoja seminaariristeilyjä.
Liikenteen 3-D : дарить дураки дорога

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: Olisiko näytönpaikka
Tuliha se Raesijolta kirje Heinollekki, vaen on niiiin pitkä matka ja kivinen tie että taas jääpi lähtemäti. Sitäpaetti minen yhtää ällyö että mitä hohtoa on lähteä ruottinlaevalle juopottelemaan. Yhesti oon koulukaverisakin kans ruottinlaevalla käyny noen 10 v sitte, perkele, tuliki mieleen siltä reissulta yks tappaus. Sehän lomittaja sano että tuoppa hälle halapaa kalajaa. Minä että joo ja sitte siellä kaupassa otin ensimmäesen kalajalaatikon ja kannoen kassalle. Myyjä kysy että ihanko sinä tarkotuksellla kolomosta, tavallisesti ne ostaa nelosta. Minä että luottaa se kolomonennii, kun ei tuu itelle.
Elämä on parasta kometiijjaa