Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!  (Luettu 2530 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Amerikkalaisten tekemä sääennuste  kertoo,että kylmyys uhkaa pohjois maita aivan juhannukseen asti.
Kannattaa suhtautua vakavasti,sillä syksyinen ennustus onnistui heillä nappiin.He ennustivat lumisen ja erittäin kylmän talven,mitä se on ollut.
Rehupula uhkaa varmasti!
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Vilu viljan kasvattaa :D
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Erittäin kylmä kevät tulee kaikki viittaa siihen.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Teroman

Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!

Normaali kevät on tulossa;

29 pv kylvöille Mars
 ::)

sorkkis

  • Vieras
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Aurinkon säteet ei läämmitä vielä , mutta kyllä se tästä , myöhäiseksi vetää kyllä asia on näin .

Viime keväänä oli maaliskuu kylmä .

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Eipä toi haittaa ...

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Aurinkon säteet ei läämmitä vielä , mutta kyllä se tästä , myöhäiseksi vetää kyllä asia on näin .

Viime keväänä oli maaliskuu kylmä .

Kyllä se aurinko lämmittää päivällä aika paljon jopa täällä Tundralla. Seuraa vaikka ilmatieteen laitoksen paikallissäätä paikkakunnittain. Toteutuneet säätiedot löytyy vuorokausi taaksepäin. Kevät se tulee tänne Tundrallekin, vaikkakin hitaasti.

jeep

  • Vieras
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Jääkausi tekee tuloaan, ensi talvi on vielä kylmempi ja lumisempi. Eiköhän olisi parempi rupee lämmittä tuota ilmastoa  ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Jääkausi tekee tuloaan, ensi talvi on vielä kylmempi ja lumisempi. Eiköhän olisi parempi rupee lämmittä tuota ilmastoa  ;D


Ei ei, ei noin. Ilmaston jäähtyessä ne Veetin viljavuoret katoaa itsestään ja kaikilla menee hyvin, aikansa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65838
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
kompostoituessa lämpiää ja palaa tasaseen vai?          taitaa olla viljavuori samantasoista skeidaa kuin koko puheetkin!

jeep

  • Vieras
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/03/1087987

Kaikkea sen varjolla yritetään tehdä. Luulen että tuokin tutkija on kasvisyöjä.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Jo maalliskuulla ennustin kylmää ja kosteaa kevättä ja sitä piisaa edespäinkin valitettavasti :(
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
No kaikkea ne nuo amerikkalaiset ennustaakin.En minä tosissani usko säätieteilijöihin.Ei pitkän tähtäimen ennustukset aina osu nappiin. ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
No kaikkea ne nuo amerikkalaiset ennustaakin.En minä tosissani usko säätieteilijöihin.Ei pitkän tähtäimen ennustukset aina osu nappiin. ;D

Mitäs tää sitte on:
Amerikkalaisten tekemä sääennuste  kertoo,että kylmyys uhkaa pohjois maita aivan juhannukseen asti.
Kannattaa suhtautua vakavasti,sillä syksyinen ennustus onnistui heillä nappiin.He ennustivat lumisen ja erittäin kylmän talven,mitä se on ollut.
Rehupula uhkaa varmasti!

Kahdessa kuukaudessa se mieli muutttui.... ;D ;D :D :D

pilkkimies

  • Vieras
Vs: Voivoi,ilmaston muutos uhkaa!
Tjaah!
Helatorstaista helluntaihin päivälämpötilat olivat pääsääntöisesti yli+ 25 ja alimmillaankin päivisin yli + 20.Ei minun mielestäni  mitenkään viileää.Nyt sitten viikon verran ollut +10-+15 asteen vaiheilla niin onhan se iso ilmastonmuutos taas.Mun mielestä on hiton hyvä kun on viileää ja sateista.Maat ei kuivu ja ruoho kasvaa vallan perkeleesti,ei tule mitään rehupulaa.Se on sitten eri juttu jos paikallisia sateita niinkuin salon seudulla että liettyy riisipelloksi kylvökset.