Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mimmonen tukijalka perävaunuun.  (Luettu 13908 kertaa)

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.

Hei äijä, Multifaster....klik ja kaikki yhellä kertaa kiinni. Miltäs kuulostaa....
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.

Hei äijä, Multifaster....klik ja kaikki yhellä kertaa kiinni. Miltäs kuulostaa....

melko tyyriiltä. Itte joskus haaveilin että moisen asentaisi tonne kärryn päähän siten että tökkisi kerran letkut raktoriin ja sitten irroittaessa kärryä ottaisi multifaster irti ja ripustaisi sen raktoriin johonkin telineeseen. Avantissa moinen on ja aika kätevä käyttää.

Raktoriin sitä ei voi rakentaa kun koneita on niin monenmoisia ja ne viellä vaihtuu eri raktoreiden taakse.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.

Hei äijä, Multifaster....klik ja kaikki yhellä kertaa kiinni. Miltäs kuulostaa....

melko tyyriiltä. Itte joskus haaveilin että moisen asentaisi tonne kärryn päähän siten että tökkisi kerran letkut raktoriin ja sitten irroittaessa kärryä ottaisi multifaster irti ja ripustaisi sen raktoriin johonkin telineeseen. Avantissa moinen on ja aika kätevä käyttää.

Raktoriin sitä ei voi rakentaa kun koneita on niin monenmoisia ja ne viellä vaihtuu eri raktoreiden taakse.

Ladot viissataa tiskiin niin aina on yhden työlaitteen ongelmat ratkastu. :P

Mutta asiaan, millasta ihmeen jalkaa sää sitten kärryihis haluaisit???????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.

Hei äijä, Multifaster....klik ja kaikki yhellä kertaa kiinni. Miltäs kuulostaa....

melko tyyriiltä. Itte joskus haaveilin että moisen asentaisi tonne kärryn päähän siten että tökkisi kerran letkut raktoriin ja sitten irroittaessa kärryä ottaisi multifaster irti ja ripustaisi sen raktoriin johonkin telineeseen. Avantissa moinen on ja aika kätevä käyttää.

Raktoriin sitä ei voi rakentaa kun koneita on niin monenmoisia ja ne viellä vaihtuu eri raktoreiden taakse.

Ladot viissataa tiskiin niin aina on yhden työlaitteen ongelmat ratkastu. :P

Mutta asiaan, millasta ihmeen jalkaa sää sitten kärryihis haluaisit???????

ehkä se junkkarin alkuperäinen jalka ei ole kauhean huono. Tosin raudan äärellä tehty että myös kestää. Sitten jotenkin raudat niin että aisan päällä saa olla vaakatasossa sylkky mikä kääntää jalan alas ja sitten myös nostaa sen ilmaan. Ehkä siten viellä että jalka kääntyy tavallaan hieman yli jolloin se kantaa kuorman ilman että sylinteri rasittuu. Letkuihin tietenkin lukkoventtiilin jotta ne saa paineettomiksi.

Toinen vaihtoehto on pystyjalat etusermin edessä molemmin puolin aisaa. Toki ovat kaukana vetosilmukasta ja aika kovilla jos vetää tassut alhaalla johonkin penkkaan mutta se on myös toinen vaihtoehto.

toki jos jollain on joku todellinen viisaus niin se olisi hyvä. Kärryähän tulee siirrettyä pellolla siten että sen keksinnön ottaa koukkuun ja vetää vaan perässään ilman että käy ulkona ollenkaan.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.

Hei äijä, Multifaster....klik ja kaikki yhellä kertaa kiinni. Miltäs kuulostaa....

melko tyyriiltä. Itte joskus haaveilin että moisen asentaisi tonne kärryn päähän siten että tökkisi kerran letkut raktoriin ja sitten irroittaessa kärryä ottaisi multifaster irti ja ripustaisi sen raktoriin johonkin telineeseen. Avantissa moinen on ja aika kätevä käyttää.

Raktoriin sitä ei voi rakentaa kun koneita on niin monenmoisia ja ne viellä vaihtuu eri raktoreiden taakse.

Ladot viissataa tiskiin niin aina on yhden työlaitteen ongelmat ratkastu. :P

Mutta asiaan, millasta ihmeen jalkaa sää sitten kärryihis haluaisit???????

ehkä se junkkarin alkuperäinen jalka ei ole kauhean huono. Tosin raudan äärellä tehty että myös kestää. Sitten jotenkin raudat niin että aisan päällä saa olla vaakatasossa sylkky mikä kääntää jalan alas ja sitten myös nostaa sen ilmaan. Ehkä siten viellä että jalka kääntyy tavallaan hieman yli jolloin se kantaa kuorman ilman että sylinteri rasittuu. Letkuihin tietenkin lukkoventtiilin jotta ne saa paineettomiksi.

Toinen vaihtoehto on pystyjalat etusermin edessä molemmin puolin aisaa. Toki ovat kaukana vetosilmukasta ja aika kovilla jos vetää tassut alhaalla johonkin penkkaan mutta se on myös toinen vaihtoehto.

toki jos jollain on joku todellinen viisaus niin se olisi hyvä. Kärryähän tulee siirrettyä pellolla siten että sen keksinnön ottaa koukkuun ja vetää vaan perässään ilman että käy ulkona ollenkaan.

Mikset tee ite mieleistäs?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.

Hei äijä, Multifaster....klik ja kaikki yhellä kertaa kiinni. Miltäs kuulostaa....

melko tyyriiltä. Itte joskus haaveilin että moisen asentaisi tonne kärryn päähän siten että tökkisi kerran letkut raktoriin ja sitten irroittaessa kärryä ottaisi multifaster irti ja ripustaisi sen raktoriin johonkin telineeseen. Avantissa moinen on ja aika kätevä käyttää.

Raktoriin sitä ei voi rakentaa kun koneita on niin monenmoisia ja ne viellä vaihtuu eri raktoreiden taakse.

Ladot viissataa tiskiin niin aina on yhden työlaitteen ongelmat ratkastu. :P

Mutta asiaan, millasta ihmeen jalkaa sää sitten kärryihis haluaisit???????

ehkä se junkkarin alkuperäinen jalka ei ole kauhean huono. Tosin raudan äärellä tehty että myös kestää. Sitten jotenkin raudat niin että aisan päällä saa olla vaakatasossa sylkky mikä kääntää jalan alas ja sitten myös nostaa sen ilmaan. Ehkä siten viellä että jalka kääntyy tavallaan hieman yli jolloin se kantaa kuorman ilman että sylinteri rasittuu. Letkuihin tietenkin lukkoventtiilin jotta ne saa paineettomiksi.

Toinen vaihtoehto on pystyjalat etusermin edessä molemmin puolin aisaa. Toki ovat kaukana vetosilmukasta ja aika kovilla jos vetää tassut alhaalla johonkin penkkaan mutta se on myös toinen vaihtoehto.

toki jos jollain on joku todellinen viisaus niin se olisi hyvä. Kärryähän tulee siirrettyä pellolla siten että sen keksinnön ottaa koukkuun ja vetää vaan perässään ilman että käy ulkona ollenkaan.

Mikset tee ite mieleistäs?

enhän mä mitään osaa tehdä :) . Toki teetätän kyllä sellaisen jonka haluan. Ajattelin vaan että tulisiko jotain kokemukseen liittyvää tietoa mitä kannattaa ottaa huomioon.

kait sellaisen nyt ehkä osaisikin mutta kädettömän kannattaa tehdä sitä mihin on muuten panostanut kuten navetanhoitoa tai metsähommia.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

Köntys

  • Vieras
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.

Hei äijä, Multifaster....klik ja kaikki yhellä kertaa kiinni. Miltäs kuulostaa....

melko tyyriiltä. Itte joskus haaveilin että moisen asentaisi tonne kärryn päähän siten että tökkisi kerran letkut raktoriin ja sitten irroittaessa kärryä ottaisi multifaster irti ja ripustaisi sen raktoriin johonkin telineeseen. Avantissa moinen on ja aika kätevä käyttää.

Raktoriin sitä ei voi rakentaa kun koneita on niin monenmoisia ja ne viellä vaihtuu eri raktoreiden taakse.

Ladot viissataa tiskiin niin aina on yhden työlaitteen ongelmat ratkastu. :P

Mutta asiaan, millasta ihmeen jalkaa sää sitten kärryihis haluaisit???????

ehkä se junkkarin alkuperäinen jalka ei ole kauhean huono. Tosin raudan äärellä tehty että myös kestää. Sitten jotenkin raudat niin että aisan päällä saa olla vaakatasossa sylkky mikä kääntää jalan alas ja sitten myös nostaa sen ilmaan. Ehkä siten viellä että jalka kääntyy tavallaan hieman yli jolloin se kantaa kuorman ilman että sylinteri rasittuu. Letkuihin tietenkin lukkoventtiilin jotta ne saa paineettomiksi.

Toinen vaihtoehto on pystyjalat etusermin edessä molemmin puolin aisaa. Toki ovat kaukana vetosilmukasta ja aika kovilla jos vetää tassut alhaalla johonkin penkkaan mutta se on myös toinen vaihtoehto.

toki jos jollain on joku todellinen viisaus niin se olisi hyvä. Kärryähän tulee siirrettyä pellolla siten että sen keksinnön ottaa koukkuun ja vetää vaan perässään ilman että käy ulkona ollenkaan.

Eikö siihen voi laittaa pikakiinnitteistä matalaa jalkaa, joka olisi siinä puomissa pellolla kiinni koko ajan. ei kait siellä pellolla niin syviä raiteita ole etteikö mahtuisi liikkumaan. Irrottaa sitten koko jalan kun ajelee niillä syväraiteisilla päisteteillä  :D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.
Nii, mut tuherra paperille ja vie jollekin paikalliselle puuha-petelle. :D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.
Nii, mut tuherra paperille ja vie jollekin paikalliselle puuha-petelle. :D

näin suurinpiirtein. Toki harvoin siihen paperia tarttee. Ihan sanallinen selityskin menee yleensä perille niin että lopputulos on halutunlainen.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52009
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.
Nii, mut tuherra paperille ja vie jollekin paikalliselle puuha-petelle. :D

näin suurinpiirtein. Toki harvoin siihen paperia tarttee. Ihan sanallinen selityskin menee yleensä perille niin että lopputulos on halutunlainen.

Anteeksi, mutta sun asioiden selittely on joskus vähän hankalaa sisäistää, kuten luomujussi sanoo. :D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

vms1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6759
  • Pitäisiköhän teksti edes joskus oikolukea.
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.
Nii, mut tuherra paperille ja vie jollekin paikalliselle puuha-petelle. :D

näin suurinpiirtein. Toki harvoin siihen paperia tarttee. Ihan sanallinen selityskin menee yleensä perille niin että lopputulos on halutunlainen.

Anteeksi, mutta sun asioiden selittely on joskus vähän hankalaa sisäistää, kuten luomujussi sanoo. :D

Voi olla että agronetti joka on muuten keskustelukanava eikä mikään työntekijän ohjeistamis saitti antaa vähän väärän kuvan.
Älä usko sitä mitä agrosta luet, mutta muista kertoa se naapurille.

Hyvä jos puoletkaan totta.

Maataloudella on mahdollisuus tulla miljonääriksi.............

jos on miljardööri aloittaessa.

ijasja2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7093
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.

Hei äijä, Multifaster....klik ja kaikki yhellä kertaa kiinni. Miltäs kuulostaa....

melko tyyriiltä. Itte joskus haaveilin että moisen asentaisi tonne kärryn päähän siten että tökkisi kerran letkut raktoriin ja sitten irroittaessa kärryä ottaisi multifaster irti ja ripustaisi sen raktoriin johonkin telineeseen. Avantissa moinen on ja aika kätevä käyttää.

Raktoriin sitä ei voi rakentaa kun koneita on niin monenmoisia ja ne viellä vaihtuu eri raktoreiden taakse.

Ladot viissataa tiskiin niin aina on yhden työlaitteen ongelmat ratkastu. :P

Mutta asiaan, millasta ihmeen jalkaa sää sitten kärryihis haluaisit???????

ehkä se junkkarin alkuperäinen jalka ei ole kauhean huono. Tosin raudan äärellä tehty että myös kestää. Sitten jotenkin raudat niin että aisan päällä saa olla vaakatasossa sylkky mikä kääntää jalan alas ja sitten myös nostaa sen ilmaan. Ehkä siten viellä että jalka kääntyy tavallaan hieman yli jolloin se kantaa kuorman ilman että sylinteri rasittuu. Letkuihin tietenkin lukkoventtiilin jotta ne saa paineettomiksi.

Toinen vaihtoehto on pystyjalat etusermin edessä molemmin puolin aisaa. Toki ovat kaukana vetosilmukasta ja aika kovilla jos vetää tassut alhaalla johonkin penkkaan mutta se on myös toinen vaihtoehto.

toki jos jollain on joku todellinen viisaus niin se olisi hyvä. Kärryähän tulee siirrettyä pellolla siten että sen keksinnön ottaa koukkuun ja vetää vaan perässään ilman että käy ulkona ollenkaan.

Eikö siihen voi laittaa pikakiinnitteistä matalaa jalkaa, joka olisi siinä puomissa pellolla kiinni koko ajan. ei kait siellä pellolla niin syviä raiteita ole etteikö mahtuisi liikkumaan. Irrottaa sitten koko jalan kun ajelee niillä syväraiteisilla päisteteillä  :D

Juu, ei voi ymmärtää että on noin vaikeaa. Tuollainen tai kiinteä, pitkän mallinen aisan alle. Se totta, että Junkkarin tukijalan on joku belsebuubi keksinyt. Joudun kuivauskaudella ja lajittelujen aikaan siirtelemään muiden kärryjä ja onha se yks pska käytettävyydeltään. Normaalissa käytössä tappi reikään jämerä tukijalkta hyvä, mutta paalikärryssä tms. paljon pellollakin siirreltävässä pitää olla tukeva jalka lähellä koukkua ts. kiinteä tai sen kaltainen.

Mulla kaivinkoneen lavetti edestä lastattava ja siinä ei ole tukijalkaa, lavetin etukulmat ottaa tottakai maahan ja aisa samoin. Koukku ylälaidassa vetoaisaa, ei ole koskaan liian matalalla. Toki koukut laskee traktoreissa alas saakka ja ne näkyykin hyttiin. Missä tarvit aisan alla enemmän maavaraa kuin mitä näissä ratkaisuissa on, lienee aisan alla kuitenkin maavaraa 30 sentin luokkaa minimissään kun vetosilmukka ei aivan maahan laske missään vaiheessa ts. nostokorkeudesta hiukan menetetään.
"Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer". (Walter Röhrl)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.
Mitäs jos laittais kaivinkoneen tassut kiinni aisaan. Niillä voisi kivasti sitten vaikka jarruttaa tieajossa jos tarvitsee.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

FMJ

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 314
Vs: Mimmonen tukijalka perävaunuun.

Ja Vemssin pitäisi vielä irrotella ja kytkeä hydeletkukin, jos se sillä sen jalan panee toimimaan  ::)

onhan siellä muitakin letkuja paljon. Jarrut, kippi, perälauta, valot ja sitten päälle viellä toi tukijalan letku. Aika äkkiä noita letkuja kuitenkin tökkii jos kaikki paikat on kunnossa ja paineettomat.

Itte kärry on siis suunitteilla remontti tossa syssymmällä milloin näitä kakkia joutuu laittamaan.

Hei äijä, Multifaster....klik ja kaikki yhellä kertaa kiinni. Miltäs kuulostaa....

melko tyyriiltä. Itte joskus haaveilin että moisen asentaisi tonne kärryn päähän siten että tökkisi kerran letkut raktoriin ja sitten irroittaessa kärryä ottaisi multifaster irti ja ripustaisi sen raktoriin johonkin telineeseen. Avantissa moinen on ja aika kätevä käyttää.

Raktoriin sitä ei voi rakentaa kun koneita on niin monenmoisia ja ne viellä vaihtuu eri raktoreiden taakse.

Kytke multifaster niiden pikaliittimien rinnalle traktorin puolelle, eli haaroita pikaliittimiltä tulevilta letkuilta.
Voi valita, kumpia käyttää  ;)