Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pienkuormaajat  (Luettu 17761 kertaa)

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Pienkuormaajat
mulla on lypsykarja tilan työssä ensin avantin 320 tunteja tuli jotain 1700 joka vaihtui vajaa vuosi sitten uuteen 630 seen. kyllä linkku kone on eri mukava ajaa selkä rasittuu vähemmän, ajo on helpompaa ja tarkempaa. paljon tehokkaampi kone ulkotöissä, pystyy tekemään pihatöitä ja remontteja kätevämmin kuin traktorilla jopa leikkaamaan ruohikon lisävarusteita löytyy mukavasti. minusta varsin onnistunut kone teleskooppipuomilla voi ottaa kolmen metrin siilosta rehua. pystyy liikkumaan ahtaassa ja sokkeloisessa navetassa. harmi että turvakatos piti ottaa pois. lumisateessa ei ole kiva ajaa. ;D

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Pienkuormaajat
mulla on lypsykarja tilan työssä ensin avantin 320 tunteja tuli jotain 1700 joka vaihtui vajaa vuosi sitten uuteen 630 seen. kyllä linkku kone on eri mukava ajaa selkä rasittuu vähemmän, ajo on helpompaa ja tarkempaa.

Niin että metsään meni... Nimimerkki 320S huomenna pihassa. ::)
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

samppaj76

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 528
Vs: Pienkuormaajat
ei muuta kuin kovaa ajoa ;D.

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Pienkuormaajat
ei muuta kuin kovaa ajoa ;D.

Koeajo on suoritettu.   8)
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

juho Hyry

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Pienkuormaajat
Täyttikö avantti toiveet ;) pitäs päivittää tuo bensa kinkatti johonki liuku diisseliin.  ::)

Viimeksi muokattu: 25.11.07 - klo:12:06 kirjoittanut juho Hyry

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Pienkuormaajat
Täyttikö avantti toiveet ;) pitäs päivittää tuo bensa kinkatti johonki liuku diisseliin.  ::)

Ei ole vielä oikein keriinny perehtymään, kun on ollut tientekoprojekti käynnissä. Pihalla on tullut vähän prääsättyä, ihan hyvin näytti jäälläkin liikkuvan. Ainakin paikallaan pyöri niin lujaa, että meinas pyörryttää. ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Pienkuormaajat
Potkitaas vähän..

Apevaunun täyttöön(paalirehu) ja kapean ruokinta pöydän täyttöön (vanha navetta) ois tarkotus lähtee metsästää p-kuormaajaa.

Navetoiden välinen tie asfalttia ja n. 300m pitkä.

Kokemuksia ja suosituksia?

realisti

  • Vieras
Vs: Pienkuormaajat
Minä oon ihan jäävi sanomaan kun kuormaajia itsekin kauppaan, mutta noin yleisesti: paino vähintään 2,5 tn , tasaupyörästön lukko, kaksi ajoaluetta, hydraulinen euro (tai mikä sulla ek:ssa on) varustelevy. Seuraavan koneen omaan ajoon laitan yli 3tn painoisen.