Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mitäs puoluetta tulet äänestämään?  (Luettu 8512 kertaa)

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
 Ei ole tarvinnut äänestää, ja aina on 200 edustajaa saatu valituksi. Sama toistuu, entistä hallitusta haukutaan, ja muutaman vuoden oppositiossa ollutta porukkaa nostetaan vastuuseen. Siis jonkinlaista kierrätystä näyttää olevan.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
Mää ajattelin äänestää Kepua, ehdokaana joku MTK-vaikuttaja tai ainakin joku maalainen  8)

 8)

Tai sit äänestän jotain missiä tai umpihullua  ;D

Tuurilla kaikki vaatimukset osuvat yhteen henkilöön  ;D

Onkohan Tukiainen ehdokkaana  ???
Nimi viittaa ainakin MTK-laisuuteen ja sit se on vielä umpihullu. Ja vankilassa valmiiksi  8)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Veetin poika

  • Vieras
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
Kepua.  Ainoa maatalouden puolustaja

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
Kepua.  Ainoa maatalouden puolustaja

Kepu? Maatalouden puolustaja?? Salli minun nauraa  ;D ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
onks se siri saa meillä puolue rekisterissä?

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
Saamieni tiedustelutietojen mukaan Aku Ankka ja widun kuva saavat taas vankasti ääniä. Ja muutama hajaääni saattaapi mennä perinteiseen tapaan Hitlerille...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
aatu ei niin pahoillaan kuin aku!

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
 Populistinen puolue on sellainen,joka lupaa enemmän kuin mitä pystyy täyttämään.


tuossahan sinä mummy itse totesit persujen populismin.

persutkin viime vaalien alla lupasivat politiikallaan parantaa maamme taloudellista tilannetta ja epäilemättä olisivat siinä myös onnistuneet menemällä mukaan hallitukseen.

siihen kreikkakorttiin on turha vedota ja sen taakse piiloutua. vaalien alla soinilla oli kieltämättä hyviäkin visioita toteutettavaksi. kreikkapäätöksille ei kukaties olisi paljoakaan mahtanut, mutta olisi vähintäänkin voinut niitä kyseenalaistaa.

todella paljon olisi ollut työnsarkaa maamme omissa asioissa ja jo pelkällä mukanaolollaan hallituksessa olisi torpannut noiden marginaaliryhmien terrorismin. vihreät olisivat olleet oppositiossa ja maamme talous ei todellakaan olisi tässä nykyisessä jamassa, mutta kun tuli luvattua enemmän, kuin mitä pystyttiin pitämään.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
Seuraavat vuodet tulevat olemaan todella kurjia, eli ne puolueet kannattaa valita valtaan joiden haluaa lopullisesti kadottavan itsensä  ???

Paitsi RKP, joka on uskonto.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
Ihan sama ketä äänestää kun ei todellakaan persuja, vihreitä, vassereira tai demareita ainakaan jos maataloudesta saa elantonsa.
Persut ottais viljelijöiltä eläkkeetkin pois, siis jos uskaltautuisivat vastuuseen populismiltaan.
--yhen ihmisen ehdotus ei ole sama kuin kuin puolueen linja.

--luuletko,että nuo kaupunkikeput hyväksyy maataloustukiakaan,keskustahan on europarlamentissakin sellaisessa ryhmässä,mikä haluaisi lakkauttaa kaikki tuet.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
Ihan sama ketä äänestää kun ei todellakaan persuja, vihreitä, vassereira tai demareita ainakaan jos maataloudesta saa elantonsa.
Persut ottais viljelijöiltä eläkkeetkin pois, siis jos uskaltautuisivat vastuuseen populismiltaan.
[/quote
--tämä ei ole puolueen kanta.

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?


Oikeastaan sen valmisteli edellinen hallitus Enestam veti vain nimen alle. Taitaa tuota lukutaidottomuutta olla muissakin puolueissa kuin kokoomuksessa.
[/quote

--kyllä minä toivon,että kepu onnistuu,koska ajattelen Suomen etua. Meinaatko ,että kepussa on vain hyviä ihmisiä.Minä sentään tunnen niitä täällä paljon.Kyllä sinnekkin"rupusakkia" mahtuu.Anteeksi tuo ruma sana,olen oppinut sen kepuilta,kun ne aina kertoo,että persut on sellasia,ali-ihmisiä.
Mulla on kyllä facebookissa kepuystäviä ja he on fiksuja.

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8702
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
Seuraavat vuodet tulevat olemaan todella kurjia, eli ne puolueet kannattaa valita valtaan joiden haluaa lopullisesti kadottavan itsensä  ???

Paitsi RKP, joka on uskonto.

Nå, nå, nå.   ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Veetin poika

  • Vieras
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?
Kepua.  Ainoa maatalouden puolustaja

Kepu? Maatalouden puolustaja?? Salli minun nauraa  ;D ;D

Tyhjän naurajasta ja räkänokasta ei koskaan ole tullut miestä....katoppa Stuppia. Aina naurunaama...

mymmy

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 759
Vs: Mitäs puoluetta tulet äänestämään?


Sehän oli Eenestammi, joka paskakaivolain keksi  ::)

Tiedätkös mymmy kun äänestät jotain valitsemaasi persua, se ääni menee loppujenlopuks puolueelle, ja sitä mukaa ihan kelle vaan taivaanrannanmaalarille, ja niitähän persuissa riittää  :D  Ja kun tietää persujen äänestyskäyttäytymisen, läpi menee yleensä kaikkein vastenmielisin ehdokas, sellainen jokä öykkäröi kännissä pitkin helsingin katuja, tappelee grilleillä ja homostelee  ;D
-----törkiää ihmisten aliarviointia,mitä kepu kyllä osaa >:(
Kepussa näin ei pääse käymään, koska äänestäjät on valveutuneita ynnä fiksuja, ja ehdokkaat on sivistyneitä ja kokeneita poliitikkoja, joille voidaan antaa ja jotka voivat ottaa tämän raskaan hallitusvastuun  :-*   ;D ;D
-----voit lisätä tuohon,että on tehneet eniten rikoksiakin.
[/quote]
--tottakait ääni menee puolueelle,sehän on tarkoituskin.
Jo yksistään näiden törkykirjoituksen takia kepu ei tule vaaleissa mieleenkään. Antti Rantakangas on ystävä ,joka muistaa mua aina joulukortilla.Vaikka olen persu. :D