Pikkasen tuntuu ettet edes ymmärrä mitä itse kirjoitat. Puhut ammattilaisista ja arvaamattomuudesta.
Kauppiaallahan on tarkat tiedot aikaisemmasta menekistä, muttta jopa sää vaikuttaa, joten loppupeleissä tuurilla mennään.
Sama se on muillakin tuoteryhmillä, kulutus ja ostokäyttäytyminen pitää vain arvata.
Enhän minä mistään mitään tiedäkkään, vaan kuka se kirjoitikaan sen "ostokäyttäytyminen pitää vain arvata."
Et muuten vastannut tähän aienpaan kysymykseen
"Mites paljon ostit koneita ja tavaroita siihen firmaasi pelkän arvauksen perusteella ja menikö se konkurssiin? Jos olisit tehnyt markkinointitutkimuksia, tutkinut tilastoja, segmentoida ostajat mille suorittaa mainontaa, perehtyä heidän ostovoimaansa ja panostaa kunnolla myyntiin niitten tavaroiden osalta mitä ostaja tarvitsee ja on kyky maksaa ostoksensa. Tyydyit vain leikkimään toimitusjohtajaa, arvailemaan ja somessa haukkumaan asiakaskuntaasi. Mutta hyvänä ja varoittavana esimerkkinä käyt oikein hyvin."