Niim mikä se juttu sitten niinko on, mistä ja mihin ne ajaa? Onks tää joku me yritys vai ihan jonkun yksittäisen isännän siirtoajo? Meinaan vaan että jonkinmoiset säiliötkin pitää molemmissa päissä olla.
Täälläpäin on pidetty maksimiajomatkana sellaista 150 kilometriä, ja se reissu tehdään paikallisen urakoitsijan rekoilla, eli Biovakasta isäntien säiliöihin ja sallittuna aikana pelloille. Eikä sitä tavaraa silläkonstein saada liikkeelle kuin n.30m3 per neljätuntia per auto. Kauemmaksi ei voida ajattaa, koska laitoksella tulee tulva, jos auto on pitempään poissa. Toisella autolla myös ajavat poiskin, mutta sitten jonkun pitää tuodakin sitä lientä sinne prosessiin... Ympäri vuoden sitä siellä ajetaan, joka päivä, pahimmillaan tilanne oli kuuden tunnin päässä katastrofia. Kaikki joutilaat säiliöt täys, eikä lupaa pellolle ollut saatu ennakkoon. Kyllä kaikki "aamupakkaset" syksylläkin käytettiin viimeisinä päivinä...
Niin, mut mikä toi pohjoisen juttu oikeesti on?