Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe case 5140 pro  (Luettu 20764 kertaa)

Jomp0

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 48
Vs: case 5140 pro
Kyllä 5150 on kestänyt ainaki ilman vaihteisto ja muita isompia remppoja 8000+ tuntia ja eikä ole ollu muuallaka mitään moittimista ollu ja ei ole pidetty mitenkään kun kukkaa kämmenellä.
Kyl niihin valmetteihinkin vissii tehdään aina välillä pikku vaihderemontteja noilla tunneilla ja ei vissii oo kauheen edullista.

Viimeksi muokattu: 01.02.13 - klo:12:12 kirjoittanut Jomp0

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3144
Vs: case 5140 pro
Skn, älä sekoita 4000 sarjalaisii maxxumeihin. Eri pelit täysin. Voi olla että aika kultaa muistot, mutta tykkäsin 5150 ja vähän haikeena otin v6850 vastaan. Meluisa matala koppi ja paska vetokoukku. Ja osien hinnat saattaa olla agritekin temppu, mustaakseni pikavaihteiden sun muut pakat oli vain satasia markkoja keskolta, työ oli se iso homma. Ja sähköt oli huonot, suola teki omansa paljon talviajoa. Yks 5150 oli rajusti piristetty, veti nätisti potila magnum 7,2m äestä, selvästi ripeämmin ku df 140 agrotron. Pakkoja siihen vaihdettiin ja myös torsiokytkin joka oireilee samalla tavalla kun kysyjän tapaus. lähti vaihtoon kun mittarissa oli 12 000h. On kulunut ainakin 6v kun viimeksi olen ajanut 51x0 sarjalaisella.

Greenpwr

  • Vieras
Vs: case 5140 pro
Kyllä 5150 on kestänyt ainaki ilman vaihteisto ja muita isompia remppoja 8000+ tuntia ja eikä ole ollu muuallaka mitään moittimista ollu ja ei ole pidetty mitenkään kun kukkaa kämmenellä.
Kyl niihin valmetteihinkin vissii tehdään aina välillä pikku vaihderemontteja noilla tunneilla ja ei vissii oo kauheen edullista.

 Jontikan peeässä rupes kesällä temppuilemaan, vajaassa kympissä semmonen ylläpitoremontti, osat pari tonnia ja töitä noin kolme.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52014
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: case 5140 pro
Skn, älä sekoita 4000 sarjalaisii maxxumeihin. Eri pelit täysin. Voi olla että aika kultaa muistot, mutta tykkäsin 5150 ja vähän haikeena otin v6850 vastaan. Meluisa matala koppi ja paska vetokoukku. Ja osien hinnat saattaa olla agritekin temppu, mustaakseni pikavaihteiden sun muut pakat oli vain satasia markkoja keskolta, työ oli se iso homma. Ja sähköt oli huonot, suola teki omansa paljon talviajoa. Yks 5150 oli rajusti piristetty, veti nätisti potila magnum 7,2m äestä, selvästi ripeämmin ku df 140 agrotron. Pakkoja siihen vaihdettiin ja myös torsiokytkin joka oireilee samalla tavalla kun kysyjän tapaus. lähti vaihtoon kun mittarissa oli 12 000h. On kulunut ainakin 6v kun viimeksi olen ajanut 51x0 sarjalaisella.
Kysy piruuttas mitä maksaa EUROINA.... Kyllä sitä 4ha rukiilla ostettiin uusi autokin, JOSKUS MUINOIN! ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: case 5140 pro
>mitä maksaa

alle 20 tollaria/kpl paremmassa (?)maassa

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: case 5140 pro
Pakkoja siihen vaihdettiin ja myös torsiokytkin joka oireilee samalla tavalla kun kysyjän tapaus.

Äh, miten toi torsiokytkin voisi tuohon alkuperäiseen ongelmaan vaikuttaa, eli siihen että perusvaihteet ei meinaa mennä päälle kun veto ei katkea kunnolla

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: case 5140 pro
Skn, älä sekoita 4000 sarjalaisii maxxumeihin. Eri pelit täysin. Voi olla että aika kultaa muistot, mutta tykkäsin 5150 ja vähän haikeena otin v6850 vastaan. Meluisa matala koppi ja paska vetokoukku. Ja osien hinnat saattaa olla agritekin temppu, mustaakseni pikavaihteiden sun muut pakat oli vain satasia markkoja keskolta, työ oli se iso homma. Ja sähköt oli huonot, suola teki omansa paljon talviajoa. Yks 5150 oli rajusti piristetty, veti nätisti potila magnum 7,2m äestä, selvästi ripeämmin ku df 140 agrotron. Pakkoja siihen vaihdettiin ja myös torsiokytkin joka oireilee samalla tavalla kun kysyjän tapaus. lähti vaihtoon kun mittarissa oli 12 000h. On kulunut ainakin 6v kun viimeksi olen ajanut 51x0 sarjalaisella.

Tuolta voi kattella räjäytyskuvia ja dollarihintoja etteivät aivan vedättele mitä tahansa osista.


http://www.messicks.com/CaseParts.aspx
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: case 5140 pro

>Tuolta voi kattella

Sieltähän kattelinkin..

 8)

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3144
Vs: case 5140 pro
Pakkoja siihen vaihdettiin ja myös torsiokytkin joka oireilee samalla tavalla kun kysyjän tapaus.

Äh, miten toi torsiokytkin voisi tuohon alkuperäiseen ongelmaan vaikuttaa, eli siihen että perusvaihteet ei meinaa mennä päälle kun veto ei katkea kunnolla


Juurikin miten se kytkeminen ja irroitaminen. Kytkee oudolla viivellä ja luisttataminen ei onnistu.

Viimeksi muokattu: 01.02.13 - klo:19:22 kirjoittanut klapikasa

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: case 5140 pro
Pakkoja siihen vaihdettiin ja myös torsiokytkin joka oireilee samalla tavalla kun kysyjän tapaus.

Äh, miten toi torsiokytkin voisi tuohon alkuperäiseen ongelmaan vaikuttaa, eli siihen että perusvaihteet ei meinaa mennä päälle kun veto ei katkea kunnolla


Juurikin miten se kytkeminen ja irroitaminen. Kytkee oudolla viivellä ja luisttataminen ei onnistu.

Puhuthan nyt siitä ylikuormakytkimestä, joka on vauhtipyörällä?

Sehän on täysin passiivinen elementti, se vain kytkee vetolevyn kiinteällä jousipaineella (ns bellevillejousi) vauhtipyörään ja tuosta se sitten luistaa jos voimaa otettu liikaa koneesta. Muutoin se ei toimi eikä vaikuta mitään vaihteiston toimintaan eikä vaihteiden kytkentään

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3144
Vs: case 5140 pro
Puhutaan, mutta, minä en muista oliko siinä muuta vikaa silloin yhtä aikaa, siitä on niin monta vuotta. Torsio kytkimestä huoltomies puhui, onko siinä mitään ihmeelistä muuten kun että siinä on jousia? Muistanko ihan väärin että se on öljy kylvyssä? Starttimoottorin hampaat ja vauhtipörä on öljyssä ainakin.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: case 5140 pro
Puhutaan, mutta, minä en muista oliko siinä muuta vikaa silloin yhtä aikaa, siitä on niin monta vuotta. Torsio kytkimestä huoltomies puhui, onko siinä mitään ihmeelistä muuten kun että siinä on jousia? Muistanko ihan väärin että se on öljy kylvyssä? Starttimoottorin hampaat ja vauhtipörä on öljyssä ainakin.

Mitä? Vauhtipyörä öljyssä, eikä ole, jos on niin ei ole sitten ihme jos tuo ylikuormakytkin luistanut...

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3144
Vs: case 5140 pro
Mä ite rupesin ihmettelemään, mutta soitin just eräälle merkkihuoltomiehelle mäntsälään. Vauhtipyörä ja torsio kytkin on öljyssä, vaihtesto öljyt kiertää mootorin takaseinälle asti.

Edit, Linkin kuvissa on joku kilpi vauhtipörän takana jonka mä en muista nähneeni jonka erottaisi on kai siin reikiä pohjassa?

Viimeksi muokattu: 03.02.13 - klo:18:32 kirjoittanut klapikasa

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: case 5140 pro
Weijo on nyt aivan pihalla kuin lumiukko. Naapurissa sama vika ei auttanut mikrokytkimien vaihto koko loota auki.Pysykää kaukana näistä ceisseistä.

natikka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 405
Vs: case 5140 pro
en tiä sitten, mutta jos kone alkaa likemmäs 10000h ajettu. niin minun mielestä jo jonkun pakan saa vaihtaakkin, ei mitkään muutkaan merkit sen kummempia ole... itellä 8500h ajettu 5150, en voi muutakuin kehua. jonsei laske paria pikavaihteen magneetti venttiiliä... huoleton kone ollut, ja tehty oikeasti töitä.  niin ja jos ne öljynvaihdot laiminlyödään, niin itseään saa syyttää jos joutuu sen pumpun hakemaan!!

yhtälailla valmetteja, nyykkäreitä rehataan pakkaremonttiin. ja syy mikä milloinkin. ja viimeinen 5150 alkaa jo olemaan vanha konekkin, jotta jo senkin puolesta alkaa vanhuus tulemaan.. peruslujasta koneesta on kyllä minun mielestä kyse.

ne 6 vilkkua vain tulee, ainakin itellä. aina, ei pitäis olla kummempaa... joskus loota heittää vikatilaan, mutta kytkin hetkeksi pohjaan niin menee sillä ohi.

Viimeksi muokattu: 06.02.13 - klo:05:29 kirjoittanut natikka

tä?!?!