mikä se on nykyään paras tiivisteliima kun kasataan kulmavaihteita, alennusvaihteita, vaihdelaatikoita, vetopyörästöjä, yms öljyä sisältäviä mollukoita...onko se paperitiiviste turha jos tiivisteliiman luvataan korvaavan paperitivisteen jos sillä ei ole mitään säätötarkoitusta... ikäänhän niitä tiivisteitä ei ole kun jotain hajoaa ja arkista alkaa naputtelemaan tai leikkomaan on työlästä
Ja mä olen käyttänyt mustaa.
Esim. tuollainen https://eshop.wurth.fi/Kategoriat/Kuumankestaevae-silikoni/31063003070901.cyid/3106.cgid/fi/FI/EUR/Tärkein ja ylivoimaisesti tärkein seikka on se, että liitettävät pinnat ovat täysin puhtaita. Tätä ei voi liikaa korostaa.
Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 14.02.19 - klo:09:11Esim. tuollainen https://eshop.wurth.fi/Kategoriat/Kuumankestaevae-silikoni/31063003070901.cyid/3106.cgid/fi/FI/EUR/Tärkein ja ylivoimaisesti tärkein seikka on se, että liitettävät pinnat ovat täysin puhtaita. Tätä ei voi liikaa korostaa.Eiköhän lähes kaikki tiivisteliimat toimi ihan niin kuin pitääkin. Tuo puhtaus on se tärkein seikka. Asetonilla tms. kun pyyhkii niin hankala epäonnistua liimauksen kanssa. Olikohan se loctitella kätevä tiivisteliima mistä se liima tulee paineen avulla ulos pilliä pitkin. Helppo levittää eikä tarvi käsiä sotkia.
Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 14.02.19 - klo:10:47Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 14.02.19 - klo:09:11Esim. tuollainen https://eshop.wurth.fi/Kategoriat/Kuumankestaevae-silikoni/31063003070901.cyid/3106.cgid/fi/FI/EUR/Tärkein ja ylivoimaisesti tärkein seikka on se, että liitettävät pinnat ovat täysin puhtaita. Tätä ei voi liikaa korostaa.Eiköhän lähes kaikki tiivisteliimat toimi ihan niin kuin pitääkin. Tuo puhtaus on se tärkein seikka. Asetonilla tms. kun pyyhkii niin hankala epäonnistua liimauksen kanssa. Olikohan se loctitella kätevä tiivisteliima mistä se liima tulee paineen avulla ulos pilliä pitkin. Helppo levittää eikä tarvi käsiä sotkia.Perus liimamassa ei kestä lämpöä niin paljoa, kuin tiivistesilikoni. Asennuskohteen mukaan kannattaa mennä. Kaikilla merkeillä varmaan on kuumakestosilikooonia.Ja edelleen se rasva puhdistetaan helvettiin liitoksista. Tuota ei voi liikaa korostaa. "Ammattimiehetkin" saavat vaihdeaskit vuotamaan, kun ollaan oltu huolimattomia. Joku raktorin katkaisu huonon puhtauden vuoksi on ihan tyhmää.
Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 14.02.19 - klo:12:05Lainaus käyttäjältä: arzyboy - 14.02.19 - klo:10:47Lainaus käyttäjältä: Moottoripolkupyörä Man - 14.02.19 - klo:09:11Esim. tuollainen https://eshop.wurth.fi/Kategoriat/Kuumankestaevae-silikoni/31063003070901.cyid/3106.cgid/fi/FI/EUR/Tärkein ja ylivoimaisesti tärkein seikka on se, että liitettävät pinnat ovat täysin puhtaita. Tätä ei voi liikaa korostaa.Eiköhän lähes kaikki tiivisteliimat toimi ihan niin kuin pitääkin. Tuo puhtaus on se tärkein seikka. Asetonilla tms. kun pyyhkii niin hankala epäonnistua liimauksen kanssa. Olikohan se loctitella kätevä tiivisteliima mistä se liima tulee paineen avulla ulos pilliä pitkin. Helppo levittää eikä tarvi käsiä sotkia.Perus liimamassa ei kestä lämpöä niin paljoa, kuin tiivistesilikoni. Asennuskohteen mukaan kannattaa mennä. Kaikilla merkeillä varmaan on kuumakestosilikooonia.Ja edelleen se rasva puhdistetaan helvettiin liitoksista. Tuota ei voi liikaa korostaa. "Ammattimiehetkin" saavat vaihdeaskit vuotamaan, kun ollaan oltu huolimattomia. Joku raktorin katkaisu huonon puhtauden vuoksi on ihan tyhmää.Tiivisteliimaa aloittaja juuri kyseli, eikä silikonia. Toki menevät puhekielessä iloisesti sekaisin.