Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Revive extra  (Luettu 2111 kertaa)

Koeman

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 196
Revive extra
Pohjois-Amerikassa tämä on kai iso juttu.
http://revivemicrobials.com/index.html
Onko taas vaan yksi pötsimikrobiseos, joka lupaa kuun taivaalta, vai onko tässä jotain erilaista.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Revive extra
Voisihan tuota kokeilla..kuten niitä aspirin-boluksia, mutta Suomessa aina joku lyö kapuloita rattaisiin..tuo sääntely ja valvonta liian tiukkaa näissäkin asioissa. ::)

pig24

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12128

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Revive extra
Pohjois-Amerikassa tämä on kai iso juttu.
http://revivemicrobials.com/index.html
Onko taas vaan yksi pötsimikrobiseos, joka lupaa kuun taivaalta, vai onko tässä jotain erilaista.

Kai tässä on jotein erilaista. Hiivat muokkaavat lehmän omaa pötsimikrobistoa, mutta tämä vissiin tuo sinne ihan uutta..

Sitä ei sitten tiedä, että onko tuo seos räätälöity jenkkien ruokinnan mukaan. Siis vaikkapa soija+maissi-ruokinnoille. Tai muutenkin "suojatulle tärkkelykselle" tai auttamaan tiettyjen aminohappojen muodostumista. Jos se on näin, niin ei se sitten voine toimia  ???

Ihan mielenkiintoista. Itse olen VAKUUTTUNUT siitä, että korkeatuottoisten karjojen salaisuus on se, että nautojen hyvä hoito vasikasta lähtien on luonut pötseihin optimaalisen mikrobikannan. Huonoissa karjoissa pötsieliöt on vaan tapettu ja pötseissä elää jotain täysin turhia ötököitä. Ehkä joku tällainen tuote voisi normalisoida mikrobiston ja luoda edellytykset hyvään tuotokseen  :)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

sjk

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1784
Vs: Revive extra
Pohjois-Amerikassa tämä on kai iso juttu.
http://revivemicrobials.com/index.html
Onko taas vaan yksi pötsimikrobiseos, joka lupaa kuun taivaalta, vai onko tässä jotain erilaista.

Kai tässä on jotein erilaista. Hiivat muokkaavat lehmän omaa pötsimikrobistoa, mutta tämä vissiin tuo sinne ihan uutta..

Sitä ei sitten tiedä, että onko tuo seos räätälöity jenkkien ruokinnan mukaan. Siis vaikkapa soija+maissi-ruokinnoille. Tai muutenkin "suojatulle tärkkelykselle" tai auttamaan tiettyjen aminohappojen muodostumista. Jos se on näin, niin ei se sitten voine toimia  ???

Ihan mielenkiintoista. Itse olen VAKUUTTUNUT siitä, että korkeatuottoisten karjojen salaisuus on se, että nautojen hyvä hoito vasikasta lähtien on luonut pötseihin optimaalisen mikrobikannan. Huonoissa karjoissa pötsieliöt on vaan tapettu ja pötseissä elää jotain täysin turhia ötököitä. Ehkä joku tällainen tuote voisi normalisoida mikrobiston ja luoda edellytykset hyvään tuotokseen  :)
Lehmässä on muutakin kuin pötsi tai no täällä ei ole.Toisekseen pötsiongelma korjaantuu mikäli muuten on siihen edellytykset.Näitten aineiden teho perustuu siihen,estävät muutoksia.Jos pötsi pyörii aina tasan samanlailla,ei ongelmia tule tai sitten on oltava kestävyyttä ongelmille.