OK
En osaa verrata. Omassa m85 viljalaidat on surorat , mutta alimmainen on saanut osumaa kaivurista mutta sekin onneksi vaan kevyt pusu. Ai niin alimmaista takalaitaa on vahvistettu lisäämällä pokkooksen sisälle lattarauta. Ajattiin paskaa viljalaidoilla tunkioon ja jäi ne tuki kepit käännettyä toimintaa. Vääntyi vähän banaaniksi. Laita toimii ja lattakin sopivasti piilossa, mutta pirun paljon raskaampi siitä tuli.
Junkkarin laidat sopivasti lommoilla kaikki, mutta niiden alkuperään mulla ei osuutta.
Yhdellä tilalla oli takuuaikana teetetty 120 Velsaan vääntyneen takalaidan , sen ylemmän, tilalle se samasta värkistä , kuin alimmainenkin. Ei ollut käytössä, mutta pirun painava se oli , kun varastossa piti siirrellä.
Niin lähinnä moitin 90 Junkkarin älyttömän lyhyttä aisaa. Ei varmasti siiirrellä paripyörät päällä. takalasikin pelottaa, mutta ei kait sentäs ota, ellei ojan yli yritä mennä. Nostovarret jos on aisan pääällä vääntelee sitä johto/letku ohjuri jousta. Lava on todella kapea. Ei mitään muuta käyttöä, kuin irtotavaran ajoa. Tukijalan toiminnasta en tykkää ( ei siirretä yhtään nousematta hytistä) ja pamahtaa pirullisen lujaa aina vetosilmukan pyörähdyksessä käännyttäessä. Tosin en tiedä onko aina tuolla lailla säikyttänyt.