Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?  (Luettu 4745 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vai onko sittenkin  ;D

http://nyt.fi/a1305886235340

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Onhan toki täällä.. tuota äärifeministiä pitää kyllä etsiä.. ???

Juuso V

  • Vieras
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Onhan tähän "ryhmäpolarisaatioon" olemassa kansanomaisempikin lausahdus "joukossa tyhmyys tiivistyy"  ::) ;D

Jätkä

  • Vieras
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Tämä kenttä on niin hajallaan ja ryhmä niin pieni että "keltaiset sukat"saadaan jollekkin, vain ottamalla omat sivupersoonat keskusteluun mukaan ja silloinkin ne sukat löytyy omasta jalasta.  ;)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Onhan tähän "ryhmäpolarisaatioon" olemassa kansanomaisempikin lausahdus "joukossa tyhmyys tiivistyy"  ::) ;D
*tykkää


Se on vaan niin, että kun sanot noin, niin kaikki ajattelee, ettei se mua koske, kun oon niin fiksu  ;D tällä tapaa jää edes hetkeksi miettimään, tulikos itse heitettyä lisää löylyä...
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Juuso V

  • Vieras
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Onhan tähän "ryhmäpolarisaatioon" olemassa kansanomaisempikin lausahdus "joukossa tyhmyys tiivistyy"  ::) ;D
*tykkää


Se on vaan niin, että kun sanot noin, niin kaikki ajattelee, ettei se mua koske, kun oon niin fiksu  ;D tällä tapaa jää edes hetkeksi miettimään, tulikos itse heitettyä lisää löylyä...

Enhän minä koskaan kärjistä asioita ..se on vaan kokonaan  eri asia jos totuus ei kelpaa  ::)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Tyhmäpolarisaatiota...
Vai onko sittenkin  ;D

http://nyt.fi/a1305886235340

Saamieni tiedustelutieojen mukaan ns. minävaanija-ryhmässä on havaittu tyhmäpolarisaatiota...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Алах Агбар

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?

mymmy

  • Vieras
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Vai onko sittenkin  ;D

http://nyt.fi/a1305886235340

Sina mun vihata lisana. miksi syyta?
--täällä vihataan kepua,kokoomusta ipunatsipersuluusereita sekä kaikkia jotka ajattelevat eritavalla kuin itse.Viha on ihan tarpeetonta,munkin mielestä. :D

Алах Агбар

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Vai onko sittenkin  ;D

http://nyt.fi/a1305886235340

Sina mun vihata lisana. miksi syyta?
--täällä vihataan kepua,kokoomusta ipunatsipersuluusereita sekä kaikkia jotka ajattelevat eritavalla kuin itse.Viha on ihan tarpeetonta,munkin mielestä. :D

Viha ihmise paha pahin. Tule sota ku ei ole kulturista tieto. Erilainen ystava parempi kun sama lainen. Sama ystava vari ja synty paha tule riita sama aate. :)

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Onhan tähän "ryhmäpolarisaatioon" olemassa kansanomaisempikin lausahdus "joukossa tyhmyys tiivistyy"  ::) ;D
*tykkää


Se on vaan niin, että kun sanot noin, niin kaikki ajattelee, ettei se mua koske, kun oon niin fiksu  ;D tällä tapaa jää edes hetkeksi miettimään, tulikos itse heitettyä lisää löylyä...

Jos tunnustaa heti suoralta, että ilman muuta lähden joskus kuorossa huutamaan, niin onko silloin todella fiksu vai tosi tyhmä?

 :)

Tärkeintä on, että saadaan keskustelua aikaan. Silloin voidaan joskus edes löytää se oikea tieto tai sitten
todeta, ettei sitä edes ole olemassa.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26135
  • vastustan
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Vai onko sittenkin  ;D

http://nyt.fi/a1305886235340
sak.ta ku vähän kehasee ni het on terminaattori peesaamassa 8) 8) 8) 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Jos me nyt ollaan tästä ryhmäpolaariosta samaa mieltä, niin onko se sitten sitä ryhmäpolaariota  :o :o :o
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Juuso V

  • Vieras
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?
Jos me nyt ollaan tästä ryhmäpolaariosta samaa mieltä, niin onko se sitten sitä ryhmäpolaariota  :o :o :o

Ei tule oleman  samanmielisyyttä asiasta ,mielestäni pitää vain pyrkiä säilyttämään konsensusta eli keskitie.
 Minun ja monen muunkin mielipiteen jyrkkyys näyttäisi riippuvan täysin vastapuolen esittämien väitteiden jyrkkyydestä ja etenkin esitystavasta... ;D

Jätkä

  • Vieras
Vs: Agrossahan ei ole ryhmäpolarisaatiota?

--täällä vihataan kepua,kokoomusta ipunatsipersuluusereita sekä kaikkia jotka ajattelevat eritavalla kuin itse.Viha on ihan tarpeetonta,munkin mielestä. :D
Nyt sä sekoitat  erimieltä olemisen ja vihan. Luulakseni täällä ollan vain kieli vyön alla erimieltä ja parilla ehkä saattaa mennä erimielisyys tunnetasolle, mutta tuskin vihan tasolle edes apella.