Agronet

Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: MxxM - 01.10.16 - klo:16:58

Otsikko: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: MxxM - 01.10.16 - klo:16:58
3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Dr.Who - 01.10.16 - klo:17:07
Mahtaisko lasikuitu hartsi ja kuitu ottaa kiinni,riippuu paljon muovilaadusta.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Köntys - 01.10.16 - klo:17:11
3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?

No jo on rapiasta muovista tehty, eli täyttä paskaa.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: patron - 01.10.16 - klo:18:46
3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?

No jo on rapiasta muovista tehty, eli täyttä paskaa.
pitäishän sen muovilokarin nyt senverran kestää että kippikärryä sillä voi siirtää??
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Oksa - 01.10.16 - klo:18:50
ei noita muovilokareita voi korjata... itellä nyyssä on toisen lokarin kiinnityspulttien kohalta aika pahat orkoset.... sohjo kait rasittannu tieajossa...                ja ovat muuten pirun kalliita läpysköjä...
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Toivo Tonta - 01.10.16 - klo:18:56
ei noita muovilokareita voi korjata... itellä nyyssä on toisen lokarin kiinnityspulttien kohalta aika pahat orkoset.... sohjo kait rasittannu tieajossa...                ja ovat muuten pirun kalliita läpysköjä...
Miksei muka voi korjata? Muovipuskureitakin hitsataan, tai no jos ne sohjosta hajoo, niin melkosta haperoo ovat.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 01.10.16 - klo:19:34
3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?

No jo on rapiasta muovista tehty, eli täyttä paskaa.
Nyt alkaa köntyksellä olemaan lukihäiriöö joka keskusteluketjussa .
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Oksa - 01.10.16 - klo:19:47
en tiiä mitä nuo on laatujaan mutta kovina alkavat lohkeilemaan kun on jonkinlaista vääntö runkoa vasten kopin oven sarana kohalla..       ja korjaamolla tuon vaan totesivat... ite en noista mitään ymmärrä...
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Juubi - 01.10.16 - klo:22:20
Noi lokarit ei varmaan ole lasikuituvahvisteisia, eli sen puolesta hitsaus saattaisi onnistua. Mitään palapelejä tuskin kuitenkaan kannattaa korjailla eikä varsinkaan korjauttaa - varaosaa/purkuosaa vaan tilalle.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 01.10.16 - klo:22:23
N maksaa tuo muoviosa 250 euroa .
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: - 01.10.16 - klo:22:46
3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?

No jo on rapiasta muovista tehty, eli täyttä paskaa.
Nyt alkaa köntyksellä olemaan lukihäiriöö joka keskusteluketjussa .

Typerä ja tyhmä kommentti taas idiootti-SASsilta!

Miksi tehdään työkaluun, kuten traktori, muoviosat tollasesta kovasta muovista, kuten moottoripyörien katteet.
Verrokkina esim. moottorikelkkojen katteet, joita voi taitella miten vain murtumatta.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Oksa - 02.10.16 - klo:08:58
tuopa onkin taas se pihvi joka taittaa sen kamelin selän... miksi hitossa tehdään huonoista materiaaleista???   itellä etulokarit jotain tarvikesarjaa ja niitä nyt voi ajella yli ihan miten vaan ja vain metallit rajoittaa niiden muotoa....    viime keväänä yli ajettu on oiennu ihan entiseen ja siisti kuin uutena ja kun on vain rojuläjässä ollut auringossa... siinä taas varalle..                   mutta takalokareita tuossa nyyssä ei saatu hitsattua kun palko ja alkuperäinen eivät istu kiinni...                       mitä hiton tavaraa moinen???
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 02.10.16 - klo:13:31
3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?

No jo on rapiasta muovista tehty, eli täyttä paskaa.
Nyt alkaa köntyksellä olemaan lukihäiriöö joka keskusteluketjussa .

Typerä ja tyhmä kommentti taas idiootti-SASsilta!

Miksi tehdään työkaluun, kuten traktori, muoviosat tollasesta kovasta muovista, kuten moottoripyörien katteet.
Verrokkina esim. moottorikelkkojen katteet, joita voi taitella miten vain murtumatta.
Taas typerän typerä kommentti köntykseltä.
Nyykkärin muovit on tehty etelän maille kun taasen valtran muovit on tehty pohjolan julmiin oloihin. Toissa talvena olin polannetta polkemassa ja lämpötila oli -23 pakkasta no eräs männynoksan käppyrä tunki itsensä lokasuojan ja ketjun väliin. Traktorin takana kuului kauhea rutina
ajattelin jotta nyt meni lokari paloiksi ,mutta ei. Lokarin uloin kärki taittui oksan mukana kaksikerroin sinne väliin äkkiä peruin hieman taakse ja lokari oikesi melkein ja kotona lämpöpuhallinpistoolilla lämmitin sen tallissa ja oioin ryhtiinsä.Mitään murtumista ei tullut muistoksi jäi pieni vekki pullistuma lokarin ulkoreunaan jolla ei käytännön haittaa ole.
Muoveissa on eroa ,kerrankin on siinä onnistuttu Suomessa. Kysyin tuon osan hintaa ja se oli 250 veroineen.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Ärrpää - 02.10.16 - klo:13:41
3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?

No jo on rapiasta muovista tehty, eli täyttä paskaa.
Nyt alkaa köntyksellä olemaan lukihäiriöö joka keskusteluketjussa .

Typerä ja tyhmä kommentti taas idiootti-SASsilta!

Miksi tehdään työkaluun, kuten traktori, muoviosat tollasesta kovasta muovista, kuten moottoripyörien katteet.
Verrokkina esim. moottorikelkkojen katteet, joita voi taitella miten vain murtumatta.

 Jontikan keulamuovilla voi tepastella hieman yli 0,1tn painoinen ihan huoletta. Naapurin valdenisti olikin tilannu nenäsuojaan vaihtuvan värin, tällähetkellä se on mattamusta.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Oksa - 02.10.16 - klo:19:12
noooo, nuo valtun muovien maalaus on kyllä surullisen kuuluisia... aikas tuoreitakin vaihdokkeja kirjavilla peitteillä...    noooo, mikään ei ole täydellinen...
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Dr.Who - 02.10.16 - klo:19:44
3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?

No jo on rapiasta muovista tehty, eli täyttä paskaa.
Nyt alkaa köntyksellä olemaan lukihäiriöö joka keskusteluketjussa .

Typerä ja tyhmä kommentti taas idiootti-SASsilta!

Miksi tehdään työkaluun, kuten traktori, muoviosat tollasesta kovasta muovista, kuten moottoripyörien katteet.
Verrokkina esim. moottorikelkkojen katteet, joita voi taitella miten vain murtumatta.
Taas typerän typerä kommentti köntykseltä.
Nyykkärin muovit on tehty etelän maille kun taasen valtran muovit on tehty pohjolan julmiin oloihin. Toissa talvena olin polannetta polkemassa ja lämpötila oli -23 pakkasta no eräs männynoksan käppyrä tunki itsensä lokasuojan ja ketjun väliin. Traktorin takana kuului kauhea rutina
ajattelin jotta nyt meni lokari paloiksi ,mutta ei. Lokarin uloin kärki taittui oksan mukana kaksikerroin sinne väliin äkkiä peruin hieman taakse ja lokari oikesi melkein ja kotona lämpöpuhallinpistoolilla lämmitin sen tallissa ja oioin ryhtiinsä.Mitään murtumista ei tullut muistoksi jäi pieni vekki pullistuma lokarin ulkoreunaan jolla ei käytännön haittaa ole.
Muoveissa on eroa ,kerrankin on siinä onnistuttu Suomessa. Kysyin tuon osan hintaa ja se oli 250 veroineen.
Aloittaja kertoo :3-sarjan Valtran peruutin sopivasti kärrynkulmaan ja takalokarista irtosi kämmenenkokoisia paloja useampia.. Kannattaako suosiolla viedä muovihitsarille vai löytyykö jotain hyviä liimoja, millä tuo pysyisi kasassa?
Eli samaa paskaa ne vallun lokaritkin on koska ei edes kesälämpöisellä taivu vaan menee palasiksi kuten aloituksessa oli.SAS onko luetun ymmärtäminen sinulle ylivoimaista.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 02.10.16 - klo:22:04
noooo, nuo valtun muovien maalaus on kyllä surullisen kuuluisia... aikas tuoreitakin vaihdokkeja kirjavilla peitteillä...    noooo, mikään ei ole täydellinen...
No samaa ongelmaa nyykkäreissä .
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 02.10.16 - klo:22:07
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Oksa - 03.10.16 - klo:07:47
sääli on sairautta... ainakin kun kattellee vaihtokonerivistöjä.... enempi ihmeellisiä jälkiä joita joskus ihmetelly...
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Köntys - 03.10.16 - klo:08:30
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Dr.Who - 03.10.16 - klo:08:40
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!
Hei hloo,, ei SAS;silla ole Valtraa jonkun tuttavan tuttavan rattorin rikkoi taitamattomuuttaan.Nuhvelttihan sillä on johon juhannusyönä asenteli kaksoiskytkyttimen.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 03.10.16 - klo:16:53
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake siellä takana muovia sai lisävarusteena siis mallit 803 903 jne.Köntys ei tiedä hevonpaskaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SKN - 03.10.16 - klo:17:26
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake siellä takana muovia sai lisävarusteena siis mallit 803 903 jne.Köntys ei tiedä hevonpaskaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!

Taisi sinappi-vou-vou-vinku-vinku-valumötin ostaja olla kaukaa viisas kun tiesi että se sinapinväri ruskistuu muutamassa vuodessa, lokasuojat varisee pois. Muovinen varmaan pysyy kun saa vaan ehjään rautaan kiinni.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Köntys - 03.10.16 - klo:18:15
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake siellä takana muovia sai lisävarusteena siis mallit 803 903 jne.Köntys ei tiedä hevonpaskaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!

Oot sä mystinen mettäpöyröö,arkinen aivan,Talouden ja politiikan naurettavin hutkija.Ilmastotutkimuksen huippu epäluotettavin kriitikko.Paskanjauhamisen moninkertainen Suomen luuseri  :D  ;D

Nyt selvänäkyjen-näkijä alkaa väittämään, että aloittajalla on vanha 803-903-valmetti, jossä on lisävarusteena muoviset roiskeläpät  :D :D :D
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 03.10.16 - klo:19:05
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake siellä takana muovia sai lisävarusteena siis mallit 803 903 jne.Köntys ei tiedä hevonpaskaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!

Oot sä mystinen mettäpöyröö,arkinen aivan,Talouden ja politiikan naurettavin hutkija.Ilmastotutkimuksen huippu epäluotettavin kriitikko.Paskanjauhamisen moninkertainen Suomen luuseri  :D  ;D

Nyt selvänäkyjen-näkijä alkaa väittämään, että aloittajalla on vanha 803-903-valmetti, jossä on lisävarusteena muoviset roiskeläpät  :D :D :D
Kato nyt isopää kunnolla tuo kuva tuon lirpakkeen sai muovisena jos osasi sen ottaa .
http://www.nettikone.com/valmet/803/1555558

Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Köntys - 03.10.16 - klo:19:09
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake siellä takana muovia sai lisävarusteena siis mallit 803 903 jne.Köntys ei tiedä hevonpaskaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!

Oot sä mystinen mettäpöyröö,arkinen aivan,Talouden ja politiikan naurettavin hutkija.Ilmastotutkimuksen huippu epäluotettavin kriitikko.Paskanjauhamisen moninkertainen Suomen luuseri  :D  ;D

Nyt selvänäkyjen-näkijä alkaa väittämään, että aloittajalla on vanha 803-903-valmetti, jossä on lisävarusteena muoviset roiskeläpät  :D :D :D
Kato nyt isopää kunnolla tuo kuva tuon lirpakkeen sai muovisena jos osasi sen ottaa .
http://www.nettikone.com/valmet/803/1555558

Katto sä Kerubi, onko toi Valtra.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Dr.Who - 03.10.16 - klo:19:10
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake häpykieltä muistuttava uloke siellä takana kuten olen tuolla muijan horosta katsellut  sai lisävarusteena siis mallit 83 90 jne.en tiedä mitä sillä tekis,mutta naapuri(yhteistyötilakumppani) kertoi että et ymmärrä asiasta hevonkakkaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!

Oot sä mystinen mettäpöyröö,arkinen aivan,Talouden ja politiikan naurettavin hutkija.Ilmastotutkimuksen huippu epäluotettavin kriitikko.Paskanjauhamisen moninkertainen Suomen luuseri  :D  ;D

Nyt selvänäkyjen-näkijä alkaa väittämään, että aloittajalla on vanha 803-903-valmetti, jossä on lisävarusteena muoviset roiskeläpät  :D :D :D
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Dr.Who - 03.10.16 - klo:19:12
HUH HUH Huutonaurua
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SKN - 03.10.16 - klo:19:50
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake siellä takana muovia sai lisävarusteena siis mallit 803 903 jne.Köntys ei tiedä hevonpaskaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!

Oot sä mystinen mettäpöyröö,arkinen aivan,Talouden ja politiikan naurettavin hutkija.Ilmastotutkimuksen huippu epäluotettavin kriitikko.Paskanjauhamisen moninkertainen Suomen luuseri  :D  ;D

Nyt selvänäkyjen-näkijä alkaa väittämään, että aloittajalla on vanha 803-903-valmetti, jossä on lisävarusteena muoviset roiskeläpät  :D :D :D
Kato nyt isopää kunnolla tuo kuva tuon lirpakkeen sai muovisena jos osasi sen ottaa .
http://www.nettikone.com/valmet/803/1555558

Mun mielestä tossa on edessä muoviset lokasuojat eikä suinkaan takana.

Toi musta patarautasen kanttipellin jatke ei ole lokasuoja, v itun dille.


Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 03.10.16 - klo:19:55
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake siellä takana muovia sai lisävarusteena siis mallit 803 903 jne.Köntys ei tiedä hevonpaskaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!

Oot sä mystinen mettäpöyröö,arkinen aivan,Talouden ja politiikan naurettavin hutkija.Ilmastotutkimuksen huippu epäluotettavin kriitikko.Paskanjauhamisen moninkertainen Suomen luuseri  :D  ;D

Nyt selvänäkyjen-näkijä alkaa väittämään, että aloittajalla on vanha 803-903-valmetti, jossä on lisävarusteena muoviset roiskeläpät  :D :D :D
Kato nyt isopää kunnolla tuo kuva tuon lirpakkeen sai muovisena jos osasi sen ottaa .
http://www.nettikone.com/valmet/803/1555558

Mun mielestä tossa on edessä muoviset lokasuojat eikä suinkaan takana.

Toi musta patarautasen kanttipellin jatke ei ole lokasuoja, v itun dille.
Vaarallisia ohjeita antaa hän.Lokasuoja on kokonaisuus johon kuuluu tuo lirpake näin se menee väännätte mitä väännätte.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SKN - 03.10.16 - klo:19:56
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake siellä takana muovia sai lisävarusteena siis mallit 803 903 jne.Köntys ei tiedä hevonpaskaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!

Oot sä mystinen mettäpöyröö,arkinen aivan,Talouden ja politiikan naurettavin hutkija.Ilmastotutkimuksen huippu epäluotettavin kriitikko.Paskanjauhamisen moninkertainen Suomen luuseri  :D  ;D

Nyt selvänäkyjen-näkijä alkaa väittämään, että aloittajalla on vanha 803-903-valmetti, jossä on lisävarusteena muoviset roiskeläpät  :D :D :D
Kato nyt isopää kunnolla tuo kuva tuon lirpakkeen sai muovisena jos osasi sen ottaa .
http://www.nettikone.com/valmet/803/1555558

Mun mielestä tossa on edessä muoviset lokasuojat eikä suinkaan takana.

Toi musta patarautasen kanttipellin jatke ei ole lokasuoja, v itun dille.
Vaarallisia ohjeita antaa hän.Lokasuoja on kokonaisuus johon kuuluu tuo lirpake näin se menee väännätte mitä väännätte.

Hohhoijaa....
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: kylmis - 03.10.16 - klo:19:58
Voisin väittää, että aloittajan kone ei ole mikään 803 tai vastaava, sillä kukaan tuskin tuota yrittää paikata. Tolla ei tee siellä yhtään mitään.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: MxxM - 03.10.16 - klo:22:33
Niin.... Asianosaisille tiedoksi, että rikkinäisen takalokasuojan omaava kone on 163 ännäläinen, eikä sitä ole varta vasten rikottu.

Kiitos asiallisista vastauksista...NOT!!!
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Oksa - 04.10.16 - klo:07:58
miten onnistui korjaus ja kuinka tehty?   olis kiva tietää toisenkin kokemus..
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Juubi - 04.10.16 - klo:09:47
Niin, vai lipsahtiko jopa "korjauksen" puolelle - reikänauhaa ja pop-niittejä tyylilllä..  ;D
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: tohtori - 04.10.16 - klo:14:09
Niin tarkoittiko aloittaja 803 903  eli kolmos sarjaa vai uudempaa 3 sarjaa 113 123 jne.?
No olisihan se ihme jos ei mene rikki kun peräkärryä pökki vasiten järki käteen dr woo.

Onko 803 ja 903 Valtroja, onko? Ja onko niissä muoviset takalokasuojat, onko?
Pökkäskö aloittaja siihen kärryyn vasiten, pökkäskö?Viimesissä oli pieni lirpake siellä takana muovia sai lisävarusteena siis mallit 803 903 jne.Köntys ei tiedä hevonpaskaa.

Kuinka vain sun Valtras lokasuoja taipuu jopa kaksinkerroin murtumatta 23-asteen pakkasillakin, aloittajalla ei kesälläkään, vaan murenee palasiksi, kuinka?

Aika pahoon on sulla luetun- ja muuskin ymmärrykses vikaa!

Oot sä mystinen mettäpöyröö,arkinen aivan,Talouden ja politiikan naurettavin hutkija.Ilmastotutkimuksen huippu epäluotettavin kriitikko.Paskanjauhamisen moninkertainen Suomen luuseri  :D  ;D

Nyt selvänäkyjen-näkijä alkaa väittämään, että aloittajalla on vanha 803-903-valmetti, jossä on lisävarusteena muoviset roiskeläpät  :D :D :D
Kato nyt isopää kunnolla tuo kuva tuon lirpakkeen sai muovisena jos osasi sen ottaa .
http://www.nettikone.com/valmet/803/1555558

Hieman asian sivusta. Voiko joku selittää, miksi kohta neljäkymmentävuotiaasta traktorivanhuksesta, joka on tunnettu heikkoudestaan ja huonosta varaosien saatavuudesta, pyydetään 8ke?
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: BACKSPACE - 04.10.16 - klo:14:17
Katselin pari viikkoa sitten Wheeler Dealerssia ja siinä käytettiin tuotetta joka varmaan toisi avun kysyjälle. Se oli joku "hartsi" jolla Ed korjasi BMW:n muovipuskurin..

Korjauskohtaan porattiin taajaan reikiä ja massa painettiin puskurin takapuolelta niistä reijistä läpi. Vastapuolella (näkyvällä puolella) oli sellainen muovikalvo johon se liima ei tarttunut. Mut tuo puskuri oli siis silleen sirpaloitunut. Puskurista tuli hieno..

Muovihitsejä näkyy saavan nettikaupasta 200 £:lla. Ilmeisesti kaasukäyttöisiä.

Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Köntys - 04.10.16 - klo:17:49
Katselin pari viikkoa sitten Wheeler Dealerssia ja siinä käytettiin tuotetta joka varmaan toisi avun kysyjälle. Se oli joku "hartsi" jolla Ed korjasi BMW:n muovipuskurin..

Korjauskohtaan porattiin taajaan reikiä ja massa painettiin puskurin takapuolelta niistä reijistä läpi. Vastapuolella (näkyvällä puolella) oli sellainen muovikalvo johon se liima ei tarttunut. Mut tuo puskuri oli siis silleen sirpaloitunut. Puskurista tuli hieno..

Muovihitsejä näkyy saavan nettikaupasta 200 £:lla. Ilmeisesti kaasukäyttöisiä.

Kaikkia muoveja ei voi hitsata.
Olisko Valtraan keksitty tehdä jostain kovasta PVC-muovista nuo muoviklipareet, että ne murenee pikku mälleistä ja näin saadaan mukavasti tehtyä varaosakauppaa. Tai kovimmat naamat vaihtaa koko koneen, kun rapakaari murenee  :-\
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SamiT - 04.10.16 - klo:18:32
Onko tuo muoviosa kuinka arvokas ostaa kokonaan uusi kun kuitenkin noinkin uusi traktori kyseessä? Joskus kun T2-sarjalaisen lokaria uusittiin niin ei muistaakseni pitänyt koneen omistajan mukaan kovin kallis olla sen lokarin.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: BACKSPACE - 04.10.16 - klo:18:55
Katselin pari viikkoa sitten Wheeler Dealerssia ja siinä käytettiin tuotetta joka varmaan toisi avun kysyjälle. Se oli joku "hartsi" jolla Ed korjasi BMW:n muovipuskurin..

Korjauskohtaan porattiin taajaan reikiä ja massa painettiin puskurin takapuolelta niistä reijistä läpi. Vastapuolella (näkyvällä puolella) oli sellainen muovikalvo johon se liima ei tarttunut. Mut tuo puskuri oli siis silleen sirpaloitunut. Puskurista tuli hieno..

Muovihitsejä näkyy saavan nettikaupasta 200 £:lla. Ilmeisesti kaasukäyttöisiä.

Kaikkia muoveja ei voi hitsata.
Olisko Valtraan keksitty tehdä jostain kovasta PVC-muovista nuo muoviklipareet, että ne murenee pikku mälleistä ja näin saadaan mukavasti tehtyä varaosakauppaa. Tai kovimmat naamat vaihtaa koko koneen, kun rapakaari murenee  :-\

Voiko kumihanskaa hitsata? Olen kuullut sanottavan, että " se ja se on kova hitsaamaan hanskaan"
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 04.10.16 - klo:20:14
Onko tuo muoviosa kuinka arvokas ostaa kokonaan uusi kun kuitenkin noinkin uusi traktori kyseessä? Joskus kun T2-sarjalaisen lokaria uusittiin niin ei muistaakseni pitänyt koneen omistajan mukaan kovin kallis olla sen lokarin.
250 euroa ei ole kallis ei.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: MxxM - 05.10.16 - klo:15:40
Onko tuo muoviosa kuinka arvokas ostaa kokonaan uusi kun kuitenkin noinkin uusi traktori kyseessä? Joskus kun T2-sarjalaisen lokaria uusittiin niin ei muistaakseni pitänyt koneen omistajan mukaan kovin kallis olla sen lokarin.
250 euroa ei ole kallis ei.


Kävin kysymässä uuden lokarin hintaa, 530e. Toimitusaika muutaman viikon, kun maalataan vielä oikean väriseksi.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: BACKSPACE - 05.10.16 - klo:15:45
Onko tuo muoviosa kuinka arvokas ostaa kokonaan uusi kun kuitenkin noinkin uusi traktori kyseessä? Joskus kun T2-sarjalaisen lokaria uusittiin niin ei muistaakseni pitänyt koneen omistajan mukaan kovin kallis olla sen lokarin.
250 euroa ei ole kallis ei.


Kävin kysymässä uuden lokarin hintaa, 530e. Toimitusaika muutaman viikon, kun maalataan vielä oikean väriseksi.

No tuo SASsin tieto oli sitten just samalla tarkkuudella kuin muukin SASsin touhuilu. Noin 40% faktaa ja loput just väärin
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Köntys - 05.10.16 - klo:16:17
Onko tuo muoviosa kuinka arvokas ostaa kokonaan uusi kun kuitenkin noinkin uusi traktori kyseessä? Joskus kun T2-sarjalaisen lokaria uusittiin niin ei muistaakseni pitänyt koneen omistajan mukaan kovin kallis olla sen lokarin.
250 euroa ei ole kallis ei.


Kävin kysymässä uuden lokarin hintaa, 530e. Toimitusaika muutaman viikon, kun maalataan vielä oikean väriseksi.

No tuo SASsin tieto oli sitten just samalla tarkkuudella kuin muukin SASsin touhuilu. Noin 40% faktaa ja loput just väärin

Tohon vielä tulee varmaan hyvä selitys, en edes lähde arvailemaan millanen, mutta missään nimessä SAS ei ole väärässä.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: BACKSPACE - 05.10.16 - klo:16:31
Onko tuo muoviosa kuinka arvokas ostaa kokonaan uusi kun kuitenkin noinkin uusi traktori kyseessä? Joskus kun T2-sarjalaisen lokaria uusittiin niin ei muistaakseni pitänyt koneen omistajan mukaan kovin kallis olla sen lokarin.
250 euroa ei ole kallis ei.


Kävin kysymässä uuden lokarin hintaa, 530e. Toimitusaika muutaman viikon, kun maalataan vielä oikean väriseksi.

No tuo SASsin tieto oli sitten just samalla tarkkuudella kuin muukin SASsin touhuilu. Noin 40% faktaa ja loput just väärin

Tohon vielä tulee varmaan hyvä selitys, en edes lähde arvailemaan millanen, mutta missään nimessä SAS ei ole väärässä.

Näin se on. Tai sit NusPus kuittaa, että oli väärin laskettu tuo 40%. Kuten olikin.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 05.10.16 - klo:19:38
Sen uloimman lipareen hinta oli tosiaan n sarjaan 250 euroa muutama talvi sitten.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Köntys - 05.10.16 - klo:19:52
Sen uloimman lipareen hinta oli tosiaan n sarjaan 250 euroa muutama talvi sitten.

MxxM:llä ei ollu 803-valmettia roiskeläppälipareineen  :-\
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: SAS - 05.10.16 - klo:20:05
Sen uloimman lipareen hinta oli tosiaan n sarjaan 250 euroa muutama talvi sitten.

MxxM:llä ei ollu 803-valmettia roiskeläppälipareineen  :-\
Voi hellan lestas kun köntsy on niin lutunen vitsiniekka että.
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: Köntys - 05.10.16 - klo:20:09
Sen uloimman lipareen hinta oli tosiaan n sarjaan 250 euroa muutama talvi sitten.

MxxM:llä ei ollu 803-valmettia roiskeläppälipareineen  :-\
Voi hellan lestas kun köntsy on niin lutunen vitsiniekka että.

No olkoon sun mieliksi vaikka valmet-20  :-X
Otsikko: Vs: Valtran takalokarin korjaus
Kirjoitti: +200 - 05.10.16 - klo:20:25
Onko tuo muoviosa kuinka arvokas ostaa kokonaan uusi kun kuitenkin noinkin uusi traktori kyseessä? Joskus kun T2-sarjalaisen lokaria uusittiin niin ei muistaakseni pitänyt koneen omistajan mukaan kovin kallis olla sen lokarin.
250 euroa ei ole kallis ei.


Kävin kysymässä uuden lokarin hintaa, 530e. Toimitusaika muutaman viikon, kun maalataan vielä oikean väriseksi.

No tuo SASsin tieto oli sitten just samalla tarkkuudella kuin muukin SASsin touhuilu. Noin 40% faktaa ja loput just väärin

Tohon vielä tulee varmaan hyvä selitys, en edes lähde arvailemaan millanen, mutta missään nimessä SAS ei ole väärässä.

Näin se on. Tai sit NusPus kuittaa, että oli väärin laskettu tuo 40%. Kuten olikin.
No,sattuu näitä.Sulla oli varmaan jääny työ moodi päälle,kun teiränvirmas väärinlaskeminen on kait vaatimus :-\