Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Homoudesta voi parantua  (Luettu 25392 kertaa)

simmo

  • Vieras
Homoudesta voi parantua
Luin jostakin hengellisestä lehdestä entisen homon elämäkerran.OLen lukenut niitä ennenkin,mutta tämä jotenkin pisti silmään,koska hän oli elänyt homosuhteessa useita vuosia.
Olin täyshomo,en mikään bi-seksuaali.Sitten kyllästyin siihen ja ajattelin,että voisinko päästä siitä irti.Päätin kokeilla rukousta.Sanoin Jumalalle:jos päästät minut tästä homoudesta,niin palvelen sinua lopun ikäni.Ja vähitellen hän alkoi muuttua.Hän sanoutui irti siitä suhteesta ja alkoi rukoilla puolisoa itselleen.Tätä nykyä hän on naimisissa ja hänellä on vaimo ja lapsia.
Olen todella kiitollinen,että rukoukseni kuultiin.En olisi jaksanut sitä elämää enää kauaa.Hän sanoi lopuksi:Olen elävä esimerkki siitä,että homoudesta voi päästä ,eikä se ole Jumalan tahdon mukaista elämää.Se ajanjakso on enää kaukainen paha muisto elämässäni.
Tämä ei ole ainoa kertomus,mitä olen lukenut tai kuullut todistettavan.Eikä tätä ole pakko kenenkään uskoa, vaikka se totta onkin.

Aulis Anttila

  • Vieras
Luettua...
Luin jostakin hengellisestä lehdestä entisen homon elämäkerran.OLen lukenut niitä ennenkin,mutta tämä jotenkin pisti silmään,koska hän oli elänyt homosuhteessa useita vuosia. Olin täyshomo,en mikään bi-seksuaali.Sitten kyllästyin siihen ja ajattelin,että voisinko päästä siitä irti.Päätin kokeilla rukousta. Sanoin Jumalalle:jos päästät minut tästä homoudesta,niin palvelen sinua lopun ikäni.Ja vähitellen hän alkoi muuttua.Hän sanoutui irti siitä suhteesta ja alkoi rukoilla puolisoa itselleen.Tätä nykyä hän on naimisissa ja hänellä on vaimo ja lapsia. Olen todella kiitollinen,että rukoukseni kuultiin.En olisi jaksanut sitä elämää enää kauaa.Hän sanoi lopuksi:Olen elävä esimerkki siitä,että homoudesta voi päästä ,eikä se ole Jumalan tahdon mukaista elämää.Se ajanjakso on enää kaukainen paha muisto elämässäni. Tämä ei ole ainoa kertomus,mitä olen lukenut tai kuullut todistettavan.Eikä tätä ole pakko kenenkään uskoa, vaikka se totta onkin.

Mä luin yhestä lehestä et Timo Soini on viisas mies. Eikä tätä ole pakko kenenkään uskoa, vaikka se totta onkin.
+
Mä luin yhestä lehestä et Timo Soini on tyhmä mies. Eikä tätä ole pakko kenenkään uskoa, vaikka se totta onkin.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Homoudesta voi parantua
Paskat siihen mitään parantumista tarvita. Jos Pertti tykkää panna Marttia niin se on selvästi homohommia, jos taas pertti yht'äkkiä tahtookin panna Merviä, niin se on selvää heteromeininkiä. Kyse on tahtotilasta eikä mistään muusta, Pertillä on vapaus valita pitääkö karvattomasta p**lusta vai karvaisesta pe*seestä.  ;D
Nothing is Something Worth Doing

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26158
  • vastustan
Vs: Homoudesta voi parantua
Luin jostakin hengellisestä lehdestä entisen homon elämäkerran.OLen lukenut niitä ennenkin,mutta tämä jotenkin pisti silmään,koska hän oli elänyt homosuhteessa useita vuosia.
Olin täyshomo,en mikään bi-seksuaali.Sitten kyllästyin siihen ja ajattelin,että voisinko päästä siitä irti.Päätin kokeilla rukousta.Sanoin Jumalalle:jos päästät minut tästä homoudesta,niin palvelen sinua lopun ikäni.Ja vähitellen hän alkoi muuttua.Hän sanoutui irti siitä suhteesta ja alkoi rukoilla puolisoa itselleen.Tätä nykyä hän on naimisissa ja hänellä on vaimo ja lapsia.
Olen todella kiitollinen,että rukoukseni kuultiin.En olisi jaksanut sitä elämää enää kauaa.Hän sanoi lopuksi:Olen elävä esimerkki siitä,että homoudesta voi päästä ,eikä se ole Jumalan tahdon mukaista elämää.Se ajanjakso on enää kaukainen paha muisto elämässäni.
Tämä ei ole ainoa kertomus,mitä olen lukenut tai kuullut todistettavan.Eikä tätä ole pakko kenenkään uskoa, vaikka se totta onkin.
Luin jostakin hengellisestä lehdestä entisen homon elämäkerran.OLen lukenut niitä ennenkin   
 :o :o :o :o :o
onko tuo nyt sitte hengellistä luettavaa >:( >:( >:( >:(

kyllä nämä uskovaiset osaa yllättää aina vaan uudestaan ja  uudestaan
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65580
Vs: Homoudesta voi parantua
ja mitäs siitä seuraskaan kun se oli jossain viteona?   muutama sata taas eros kirkosta ja silleen...... kyllä on aika viksua porukkaa nuo ..... jotkin!

           toisaalta;   minä tosa mietin paskoja työnnellessä että mitenkäs se nyt on;   kenen kaa jesse oli naimisissa ja monta lasta ja niiden nimet ja puolet ?   onko niistä mitään juttua tuolla isossa kirjassa?      vai elelikö jesse poikaporukalla ja niitä tehden kun kierteli mailla juttelemassa!??     

         mitähän se puuseppä isä mahtoi aatella pojastaan?                 eilen kuuntelin ratiosta sitä isä ja poika- jutustelua jossa .... nää puhui jotain samaan asiaan liittyvästä!

nilihaara

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
  Minun päähäni ei homot mahdu joten niitä ei tarvita tän pallon päällä, mutta leikkikööt perh(s)että jos ei elämässä mitään järkevämpää ole.    8)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Homoudesta voi parantua
Minä kyllä pidän homoutta poikkeavuutena johon löytyisi keinoja jos vaan etsittäisiin >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Itse en näe sitä minään ongelmana, että homot lähtee kirkosta, oiekastaan se sopii mulle ihan hyvin ...

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65580
Vs: Homoudesta voi parantua
ei kai ne homot ite lähe vaan ne kaverit!      ja vievät ne rahatkii perkeleet mukanaan!

nestori2

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2079
Vs: Homoudesta voi parantua
Paskat siihen mitään parantumista tarvita. Jos Pertti tykkää panna Marttia niin se on selvästi homohommia, jos taas pertti yht'äkkiä tahtookin panna Merviä, niin se on selvää heteromeininkiä. Kyse on tahtotilasta eikä mistään muusta, Pertillä on vapaus valita pitääkö karvattomasta p**lusta vai karvaisesta pe*seestä.  Virnistää
Vai että tahtotilasta. En kyllä umpiheterona pystyisi muuttamaan sukupuolista käytöstäni toiseksi, kyllä tuo päänuppi pistää kyllä täysin jarrut päälle.
Sen sijaan tunnen henkilöitä, jotka heteron elämää kymmeniä vuosia elettyään(siis ihan avioliitossa ja omia lapsia) vietettyään, ovat tulleet ulos kaapista ja alkaneet elää homosuhteessa.
Että pelaa tuo kampanijan systeemi ainakin vastakaiseen suuntaan. Eli ei ihminen voi valita onko hetero vai homo, kyllä se lienee ihan synnynnäistä.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
Voikohan lesboudestakin parantua  ??? Mitä oon jotain filmejä joskus nähnyt niin paljon paremmaksi ei kyl vois enää mennä  ;D ;D ;D

simmo

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua
En odottanutkaan,että tämä kirjoitus otettaisiin riemulla vastaan.Kyllä te saatte homonne pitää,mun puolesta.Koska luen hengellisiä lehtiä,jotka kertoo maailmanlaajuisista asioista,niin näitäkin sattuu silmiin,aina silloin tällöin.Kuten sairaitten paranemista ja kuolleista heräämistä.

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Homoudesta voi parantua
Minä kyllä pidän homoutta poikkeavuutena johon löytyisi keinoja jos vaan etsittäisiin >:(

Ja miksi pitäisi etsiä?

simmo

  • Vieras
Vs: Homoudesta voi parantua

kyllä nämä uskovaiset osaa yllättää aina vaan uudestaan ja  uudestaan
[/quote]-eikö osatakkin.Me eletään niin jännittävää elämää,että sitä ei toiset voi käsittää. ::)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26158
  • vastustan
Vs: Homoudesta voi parantua

kyllä nämä uskovaiset osaa yllättää aina vaan uudestaan ja  uudestaan
-eikö osatakkin.Me eletään niin jännittävää elämää,että sitä ei toiset voi käsittää. ::)
[/quote]noh, sanotaan nyt vaikka sitte niin että kaippa se tarkotus pyhittää keinot....
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...