Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tosimiestesti.  (Luettu 25153 kertaa)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Tosimiestesti.
58% Tottakai syön salaattia ja jos eksyn on tyhmää olla kysymättä neuvoa.pitkistä kalsareista puhumattakaan.

Pankaapa sormet pöydälle ja mitatkaa mikä on etusormen ja nimettömän pituusero ja kumman hyväksi niin kerron mistä on kysymys.Liittyy kuitenkin aiheeseen.

Entä mitä se kertoo jos kaikki sormet ovat saman pituisia??

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
58% Tottakai syön salaattia ja jos eksyn on tyhmää olla kysymättä neuvoa.pitkistä kalsareista puhumattakaan.

Pankaapa sormet pöydälle ja mitatkaa mikä on etusormen ja nimettömän pituusero ja kumman hyväksi niin kerron mistä on kysymys.Liittyy kuitenkin aiheeseen.
Sormien pituusero kertoo sen, että tosimies hoitaa sormilla sen, minkä me muut mulkulla.

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tosimiestesti.
.


Entä mitä se kertoo jos kaikki sormet ovat saman pituisia??
[/quote]
Kerron myöhemmin

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tosimiestesti.
 
 minkä me muut mulkulla.
[/quote]
Esileikin?
Luulen että arvaat jutun mutta älä paljasta vielä

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Tosimiestesti.
58% Tottakai syön salaattia ja jos eksyn on tyhmää olla kysymättä neuvoa.pitkistä kalsareista puhumattakaan.

Pankaapa sormet pöydälle ja mitatkaa mikä on etusormen ja nimettömän pituusero ja kumman hyväksi niin kerron mistä on kysymys.Liittyy kuitenkin aiheeseen.

Entä mitä se kertoo jos kaikki sormet ovat saman pituisia??
että oot kenttäsirkkelisahuri ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

Aimo Jortikka

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1523
  • Kansa taistelee-miehet kertovat.
Vs: Tosimiestesti.
58% Tottakai syön salaattia ja jos eksyn on tyhmää olla kysymättä neuvoa.pitkistä kalsareista puhumattakaan.

Pankaapa sormet pöydälle ja mitatkaa mikä on etusormen ja nimettömän pituusero ja kumman hyväksi niin kerron mistä on kysymys.Liittyy kuitenkin aiheeseen.

Entä mitä se kertoo jos kaikki sormet ovat saman pituisia??
että oot kenttäsirkkelisahuri ;D

  *** Joo, jos kaikki sormet on samanpituisia ,on todellakin sahuri, jolla refleksit on suht verkkaiset, eli kylmähermoinen kaveri :).

 Etusormi jos taas on pitempi kuin nimetön, on kaverilla suuri vaara olla/tulla homoksi...näin ne väittää, joten kannattaa napsasta liika pois, jos siltä näyttää tai tulla ainakin kaapista ;)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
No 77 % tuli tulokseksi, varmaan noin kasvissyöntikyssärit jotka vaikutti alentavasti ....

Matti

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 571
Vs: Tosimiestesti.
Luin jonkun Englantilaisen yliopiston tutkimuksesta jossa kerrottiin että osa miehistä altistuu ennen syntymää vaarallisen korkealle testosteronin määrälle.Tutkimuksen mukaan tällaiset kaverit ovat aikuistumiseen(n.47v) saakka hengenvaarassa kun hakeutuvat jatkuvasti vaarallisiin tilanteisiin naisten,autojen,moottoripyörien ym.kanssa ja hölmöilevät yleensäkkin kun mikään tavallinen ei riitä.Aikuistumisen jälkeen on sitten mahdollista menestyä esim.liike-elämässä jos säilyy hengissä sinne asti.Merkkinä on tutkimuksen mukaan juuri nimettömän ja etusormen pituusero(nimetön pitempi)
Olen arvannut  muutaman kaverin kohdalla tämän asian joten pitänee paikkansa.

Ai niin,itsellä nimetön 2 senttiä pitempi.

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Tosimiestesti.
mä oon 54 prosenttisesti,enämpi ku moni mies ;D
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

ana111

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
teiN sielt TESTIMAAST muitaki testei ja onneks vaan 39% KYYLÄ

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Tosimiestesti.
Homppel....

 :D
Kui mää ain olen paras?

Kunnon ihminen

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Nythän täällä on ihan höpö-höpö juttuja, hypätkää järveen, saatanan sormenmittailijat, kyllä mä vielä ton kikkelin mittailun jotenkin ymmärrän,  mutta että jo sormien pituuksia  mittailette ja vertailette, voi perkule teijän kanssanne.

sorkkis

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Nythän täällä on ihan höpö-höpö juttuja, hypätkää järveen, saatanan sormenmittailijat, kyllä mä vielä ton kikkelin mittailun jotenkin ymmärrän,  mutta että jo sormien pituuksia  mittailette ja vertailette, voi perkule teijän kanssanne.
Talvella on aikaa .  :D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
mä oon 54 prosenttisesti,enämpi ku moni mies ;D

 ;D ;D ;D ;D
Tuo oli hyvä. Teinpä minäkin takavuosina naisille suunnatun testin, jonka lopputulemana minut leimattiin lesboksi.

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Tosimiestesti.
Nythän täällä on ihan höpö-höpö juttuja, hypätkää järveen, saatanan sormenmittailijat, kyllä mä vielä ton kikkelin mittailun jotenkin ymmärrän,  mutta että jo sormien pituuksia  mittailette ja vertailette, voi perkule teijän kanssanne.
Luulenpa, että kunhan sormen pituudet selviävät, siirtyvät sormen miittaajat seuraavassa viestiketjussa juuri mainitsemaasi aiheeseen.