Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paras juomarehu automaattijuotossa?  (Luettu 3105 kertaa)

maanussi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Mikä on raadin mielestä paras?
Jotkut ovat kehuneet fokkamelliä. Ostin yhden 25kg säkin automaatin testausta varten primo acidia,  millasta mahtaa olla?
Hintaa oli yksi säkki ostettuna 40e alv0.
Suositelkaa erirehuja ja missä hinnassa kys. Rehut pyörii?

Viimeksi muokattu: 14.09.16 - klo:14:53 kirjoittanut maanussi

maanussi

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Paras juomarehu automaattijuotossa?
Vinkkejä?

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Paras juomarehu automaattijuotossa?
Fokkamel Plus C (onko muita fokkamel-juomia?) on ollut toista vuotta käytössä. Toimii ihan ok. Hinta taisi olla 1400 €/tonni plus rahti ja vero. Ei ole ollut painetta vaihtaa toiseen.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Paras juomarehu automaattijuotossa?
Kyllä uusi Startti toimii automaatissa kanssa oikein hyvin. Joillain on hapanjuoton kanssa ongelmia.

Kuhn

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Paras juomarehu automaattijuotossa?
Itse vaihdoin startista k- maatalouden Joseraan ja olen ollut erittäin tyytyväinen jauheeseen.Sekoittuu todella hyvin ja tuntuu olevan maittavaa( jonkulainen kokemus... N 450 vasikkaa vuodessa) En ole kyllä heti vaihtamassa! ;D

antti-x

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2858
Vs: Paras juomarehu automaattijuotossa?
Itse vaihdoin startista k- maatalouden Joseraan ja olen ollut erittäin tyytyväinen jauheeseen.Sekoittuu todella hyvin ja tuntuu olevan maittavaa( jonkulainen kokemus... N 450 vasikkaa vuodessa) En ole kyllä heti vaihtamassa! ;D

Uusi (muovisäkki) vai vanha paperisäkki startti? Uusi tuntuisi automaattijuotossa paremmalta kuin vanha (jos siis on annoksia sekoittava automaatti). Ainakin Valion tuottajalle starttilava näyttäsi olevan myös aavistuksen halvempi kuin tuo josera edes kamppanjahinnoilla.

Viimeksi muokattu: 10.09.16 - klo:19:33 kirjoittanut antti-x

Kuhn

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3
Vs: Paras juomarehu automaattijuotossa?
Oli kyllä se vanhan kansan paperisäkki silloin.. Olin ennen ihan tyytyväinen starttiin mutta oonko oikeassa vai onko omaa kuvitelmaa että joku muuttu jauheessa kun rupes olemaan ongelmia loppuaikana? Mulla tuo joseran hinta on ihan ookoo mutta taitaa mennä sen verran ettei oo ihan tiskihinta.